03

49 12 16
                                    

Jimin alarm sesi ile somurtarak uyandı, alarm seslerini sevmediği aşikardı fakat bugün onun için çok önemli bir gündü, bugün yoongi'yi görecekti ve çok heyecanlıydı yatağından kalktığı gibi banyoya ilerledi, elini yüzünü soğuk suyla yıkadı ayılmak için sonra dolabının önünde uzunca kıyafetlerine baktı "Ne giymeliyim?" Diyerek fısıldadı.
siyah dar pantolon ve üstünede beyaz oversize tshirt giymeye karar verdi.
En sonunda dolgun dudaklarına lipbalm sürerek renklendirdi, komidinin önünde olan çantası ile ev anahtarını alıp evden çıktı.
Cebinden telefonunu çıkarıp arkadaşlarının nerede olduğunu sormak için grup mesajlarına girdi.

Mezun 12'ler 👍🏻😜

Jin
Günaydın askolar
Hadi uyanın
(5.58)

Jungkook
O saatte niye kalkalım Jin 🥰
(7.12)

Namjoon
Günaydın
(7.15)

Jimin
Günaydın
Neredeyse okulun önündeyim
Yoonginin sırasının yanına mı
otursam 😋😋

Jin
Bende çıkıcam şimdi
Ne yaparsan yap kardesim
Ama bağlanma aq

Namjoon
HAKLI.

jhope
Günaydın
Bu ne tantana valla
Mesaj sesine uyandım
Neyse üstümü giyinip çıkıcam
Hadi bys

Jungkook
Günaydın
Bende şimdi çıkıyorum
Görüşürüz yarak kafalılar
(Herkes tarafından görüldü)

Jimin okula gelmiş, binaya doğru adımlıyordu. Çok heyecanlıydı gerçekten, kalbi çok hızlı atıyordu yoongi'yi göreceği için çok heyecanlıydı "acaba yoongi gelmişmidir?" Diye aklından bir çok soru geçmişti.

Binaya gelip merdivenlerden çıkarken
midesi heyecandan bulanmaya başlamıştı bile. Kapıyı açıp gözleri yoongi'yi aradı, gözleri yoongi ile buluştuğunda titremesini iliklerine kadar hissetti.

Gülümseyerek "Günaydın." Dedi yoongi jimin'de aynı tepki ile "Günaydın." Dedi söyleyeceği şey ile boğazını temizledi ve konuştu "yanına oturabilir miyim?" Sınıfta sadece ikisi vardı ve rahat rahat konuşabilirlerdi bu anlarını değerlendirmeliydi.

"Tabii ki neden olmasın." diyerek cevapladı yoongi, jimin gerçekten şurada bayılmasa iyiydi.

Jimin gülümseyerek yoongi'nin sırasına oturdu. O sırada soluklarak sınıfa dalan Jin'e şaşırmışcasına baktı, resmen konuşma fırsatları varken jin bu güzel anı yerle bir etmişti.

Jin gözlerini kocaman açıp jimin'e baktı tam bir şey söyleyecekken ağzını geri kapattı, ve jimin'nin yanına gitti.
"Bahçeye çıkalım mı?" Jimin kafa sallayarak onayladı, yoongi'ye veda ederek sınıftan çıktılar.

Jin jimin'in omzuna vurarak "vay amına koyayım yapıyorsun bu işi." Jimin göz devirerek "ne yapmışım ya? Sadece yanına oturdum." Jin bu sefer başını olumsuz anlamda sallayarak "buda bir şey" dedi.

O sırada grup arkadaşları jungkook, namjoon, ve jhope bahçede gözüktüler ve Jin ve jimin ikilisi yanlarına doğru gittiler.

Uyumadan yeni bölüm atayım dedim. Düz yazıma hiç güvenmiyorum, siz nasıl buldunuz? Yorum ve oy vererek beni çok sevindirirsiniz. İyi geceler ⭐️

my lover ||YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin