Capitolul 9 - Noul Cautator

120 10 24
                                    

Trecusera cateva saptamani de la primul antrenament de Vajhat. Orele devenisera din ce in ce mai grele. Aberforth il teroriza pe Scorpius, iar domnisoara Parker pe Albus. Una peste alta, Albus era foarte fericit ca venea sfarsitul de saptamana.

El si ceilalti vroiau sa se duca sa-l vada pe Hagrid sambata, de dimineata. Dar Albus, Scorpius si Noah fura treziti cu cateva ore bune mai devreme decat si-ar fi dorit, de Louis.

- Ce se intampla? facu Scorpius, morocanos.

- Antrenament de Vajthat! spuse Louis. Haideti!

Albus privi pe fereastra. Era un strat subtire de ceata peste cerul roz-auriu. Se trezise de-a binelea acum, intrebandu-se cum de putuse dormi cu toata zarva pe care o faceau pasarile.

- Louis, mormai Albus, abia se crapa de ziua...

- Exact, zise Louis entuziasmat. Asta face parte din noul nostru program de antrenamente. Haide, luati-va matururile si sa mergem, zise Louis, binevoitor. Nici una dintre celelalte echipe de Vajthat n-a inceput antrenamentele inca, vom fi primii anul acesta...

Cascand si tremurand putin, cei trei se dadura jos din pat si incercara sa-si gaseasca echipamentele de Vajhat.

- Asa va vreau, zise Louis. Ne intalnim pe teren in cincisprezece minute!

Dupa ce isi gasira echipamentele si isi pusera mantiile ca sa se incalzeasca, coborara pe scara in spirala spre camera mare de zi, cu matururile lor, pe umar. Albus avea un Fuler 2007, Scorius o Nimbus 2012, iar Noah avea un Fulger 2000.

Restul echipei Cercetasilor era deja in vestiar cand ajunsera baietii. Louis era singurul care parea cu adevarat treaz. Emma si J stateau, cu ochii lipiti si parul ciufulit, langa Roxanne care parea ca atipise, sprijinita de peretele din spatele sau.

- Vroiam sa vorbesc cu voi inainte sa ajungem pe teren, incepu Louis, fiindca mi-am petrecut vara gandindu-ma la o noua serie de antrenamente, care cred ca vor schimba complet lucrurile...

Louis ridica in fata ochilor lor o diagrama a terenului de Vajthat, pe care erau trasate multe linii, sageti si X-uri, cu cerneala, in culori diferite. Isi scoase bagheta, atinse partea de sus a schemei si sagetile incepura sa se zbata ca niste omizi. In timp ce Louis incepuse un discurs despre noile sale tactici, capul lui J se prabusi pe umarul Emmei si incepu sa sforaie.

Louis le explica prima schema in douazeci de minute, dar sub ea se mai aflau o a doua si o a treia schema. Albus cazu in amortire, in timp ce verisorul lui palavragea in continuare.

- Deci, zise Louis, in sfarsit, trezindu-l pe Albus dintr-un vis despre toate lucrurile pe care le-ar fi putut manca in acel moment la castel, este clar? Intrebari?

- Eu am o intrebare, Louis, zise J, care se trezise speriat. De ce nu ne-ai spus toate astea ieri, cand eram treji?

Louis se stramba, nemultumit.

- Uite ce e, istetilor, spuse el, uitandu-se urat la toti, am fi putut sa castigam cupa Vajthat anul trecut. Suntem de departe cea mai buna echipa. Deci, in acest an, ne vom antrena mai mult ca niciodata... In ordine, sa mergem si sa punem noile scheme in practica! striga Louis, luandu-si matura si calauzindu-i afara din vestiare.

Cu picioarele amortite si cascand inca, echipa il urma, supusa.

Statusera atat de mult in vestiare, incat acum rasarise soarele de-a binelea, desi pe iarba umeda de pe stadion ramasesera inca urme de roua. Iesind pe teren, Albus ii vazu pe Rose, Lysander, Frank si Ariana in tribune.

- Ati terminat? intreba Rose, neincrezatoare.

- Nici macar nu am început, zise Albus, uitandu-se invidious si pofticios la painea prajita cu gem, cu care venisera din Marea Sala. Louis ne invata manevre tactice noi...

2.Albus Severus Potter si Secretele Ascunse ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum