Capitolul 4 - Sortarea

184 15 20
                                    

Sfarsitul vacantei de vara veni mai repede decat ar fi dorit Albus.

In acel an, familia Potter nu-si mai petrecu ultima saptamana de vacanta in Casa Cumplita(pe care Sirius insistase sa o pastreze).

Le lua destul de mult timp sa se pregateasca in prima dimineata din septembrie.

Desi se trezisera de la cantatul cocosului, au avut o gramada de lucruri de facut. Ginny dadea buzna prin camere, prost dispusa, cautand sosete curate si pene de scris, ei se tot ciocneau pe scari, pe jumatate imbracati si cu bucatele de paine prajita in maini.

Familia Potter, Scorpius, Lysander si Frank mergeau cu una dintre multele masini. Famila Rosei mergea cu o alta. La fel si celelate.

Cand intr-un sfarsit ajunsera in masini, Ginny privi spre locurile din spate unde erau insirati confortabil Albus, J, Scorpius, Frank si Lysander(datorita unui farmec al domnului Weasley) si-i intreba daca au uitat ceva.

Dupa ce acestia o asigurara ca n-au uitat nimic, Ginny, Lil si Eve ocupara locul din fata, care acum semana cu o banca pentru trei persoane.

Harry porni motorul si iesira din curte, Scorpius intorcandu-se pentru a vedea casa pentru ultima data. Nici nu avu timp sa se intrebe daca o va mai vedea vreodata, ca erau înapoi! J isi uitase cutia de artificii matura!

Plecara cu o intarziere de cinci minute.

Ajunsera la gara la ora zece si un sfert.

Navetistii se holbara curiosi la bufnite, in timp ce ei isi croiau drum spre bariera dintre peroanele noua si zece.

Ajunbsera la bariera. Primii care trecura au fost J si Harry. Urmara Albus si Scorpius. Apoi Lysander si Frank. In cele din urma Ginny, Lil si Eve.

- Unde sunt? intreba Albus.

- O sa-i gasim, ii spuse Scorpius.

Dar aburul era foarte dens si chipurile greu de distins. Vocile pareau neobisnuit de rasunatoare, fiind parca desprinse de posesorii lor de drept. J disparuse deja.

Un grup de patru oameni iesi din ceata, stand langa ultimul vagon. Erau Rose, Ron, Hermione si Hugo.

- Ii vezi cumva pe Ab si Ari? isi intreba Albus tatal in soapta.

- Nu, raspunse Harry. Cred ca deja au urcat.

Albus si ceilalti isi luarala revedere de la Ginny, Ron, Lil si Eve, cu promisiunea de a se vedea de Craciun, apoi urcara in ultimul compartiment.

Trenul please de cateva minute, cand usa compartimentului se deschise si-si facu aparitia o fata blonda, cu ochii albastri stralucitori.

- Buna, Al! spuse ea, vesela.

- Buna, raspunse Albus, la fel de vesela.

***

Sunt in tren in drum spre Hogwarts. Anul II.

Tom este inca foarte dezamagit pe mine. N-am lasat-o pe Umbridge sa vina cu mine pe Aleea Diagon, cand mi-am cumparat manualele. A zis ca ar fi folosit PoliPotiunea si s-ar fi dat drept mama mea.

Dar n-ar fi functionat.

Toata lumea stie ca mama a murit, iar el nu poate schimba asta.

In plus, nu o suport pe broasca aia batrana.

Daca ar fi mers cu mine, nu cred ca s-ar mai fi intors in viata la adapost.

Usa compartimentului se deschise. Nepoata Intunericului isi inchise jurnalul cu un poc, si-l privi pe intrus.

Il recunoscu imediat. Nu-l mai vazuse de-o vara.

2.Albus Severus Potter si Secretele Ascunse ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum