𝓡𝓤 𝓧 𝓕𝓩 : PROLOG

27 1 0
                                    

FAIHANAH ZAHWA.Seorang gadis yang lahir pada 27 September 2001.Dia dibesarkan sendiri oleh bapanya dan juga tanpa kasih sayang seorang ibu di sisi.Dia juga di Didik dengan cara yang berlainan daripada gadis yang sebaya dengannya.Cara dia dibesarkan adalah dengan belajar Boxing dari umur 6 tahun,memanah pada umur 10 tahun dan juga yang paling pahit adalah diajar menggunakan pistol seawal umur 8 tahun.Dia tidak pernah tahu definisi bergaul.Semasa di sekolah , di sering diPulaukan oleh rakan-rakan sekelasnya dengan sikap sombong dan suka menyendiri.Sehingga kini, Di univeriti juga dia sering bergerak sendiri tanpa peneman di sisi. Tetapi itu sikit tidak dihairankan oleh gadis yang bernama FAIHANAH ZAHWA BINTI DATO' FAHIDI JUFRI. Faihanah sekarang belajar dalam bidang Banchelor Of Law di Universiti tempatan yang terkenal.

RIF'AT ULWAN.Jejaka yang keras kepala dan Dingin.Jejaka berkacukan RUSIA-SPAIN ini dilahirkan pada 17 Oktober 2001.Susuk tubuhnya yang tegap, Dan juga warna mata yang unik sering diGilai oleh ramai gadis di sekolahnya sehingga ke Universiti.Dia dilahirkan di Queensland Hospital, Australia.Bermula daripada sekolah rendah hingga sekolah menengah, dia bersekolah di Australia.Walaupun dia dibesarkan dan dikelilingi oleh bahasa asing, dia juga fasih berbahasa melayu kerana ibunya berasal dari Gambang, Pahang, Malaysia.Sejak dia berpindah ke Malaysia, Dia duduk seorang diri di satu Villa yang mewah berdekatan Universiti-nya di Kuala Lumpur.Kini , dia belajar dalam bidang Engineering.Selain keras kepala , Rif'at juga tidak percaya akan perkara yang melibatkan hatinya yang tenang.Salah satunya CINTA.Dari zaman sekolah lagi dia tidak suka bercinta hingga membuatkan percintaan tidak penting kepada diri RIF'AT ULWAN BIN RAVEN ULZEIL.

Maka , Tibalah suatu hari dimana Rif'at termakan dengan kata-katanya sendiri. Bahawa , mencintai seseorang itu adalah kunci hatinya berkecai. Tetapi tidak pada seorang gadis yang sudah menarik perhatiannya.

𝓡𝓤 𝓧 𝓕𝓩 : DIA ADALAH YANG DIAMANAHKAN UNTUK DIRIKU.Where stories live. Discover now