deel 5

45 1 1
                                    

Pov vince
Ik zag caro verdwijnen in de deuropening. Onderweg naar huis ging er veel door mijn gedachten heen maar vooral Caro. Vandaag was gewoon geweldig. Zij is het enige wat ik nodig heb om gelukkig te zijn. Haar liefde, haar lach, gewoonweg Caro doet iets met mij wat ik nog nooit heb gevoeld. Ik kom thuis aan. Mijn papa's zaten beide in de zetel. Ze zeiden hey jongen. Ik zei hey. Olivier vroeg was het leuk jongen? Ik zei mhm. Mijn papa's keken mij raar aan. Ik vroeg huh wat zei je ik was met mijn gedachten ergens anders. Olivier zei ja dat zie ik. Ik zei jaja. Phillipe  vroeg was het leuk met dat meisje? Ik glimlachte en zei ja het was heel leuk. Olivier zei ah daarom zit jij met je gedachten ergens anders. Ik rolde met mijn ogen. Phillipe zei onze zoon is verliefd. Ik zei jaja lach maar. Olivier vroeg hoe heet ze? Ik zei caro ofja carolien maar iedereen zegt caro. Olivier vroeg en jullie zijn een koppel of? Ik zei onzeker ja. Olivier zei jongen toch dat is toch niet erg. Ik zei nee maar... Phillipe zei niks te maren, als je de liefde hebt gevonden dan moet je daar voor gaan. Hij keek naar Olivier. Ik voelde mijn gsm trillen. Het was een berichtje van Caro. "Hey, ik moest je de groetjes terug doen van mama en ik moest ook zeggen dat je een hele lieve jongen bent en dat mama niet bijt. Ps het was heel leuk vandaag x" zei ze. Ik begon te glimlachen naar mijn scherm en stiekem ook te blozen, natuurlijk hadden mijn papa's het weer gezien. "De liefde kan toch mooi zijn" zei Phillipe die een betekenisvolle blik gaf aan zijn partner. Olivier keek hem verliefd aan. Ik keek op, maar al snel voelde ik mijn gsm weer trillen. "Zou je misschien volgende week zaterdag willen blijven eten?" Stond in het berichtje dat ik zonet had ontvangen van caro. Olivier zei oei, ze kunnen elkaar nu al niet meer gerust laten. Phillipe zei ja, zo lijkt het wel. Ik vroeg zou ik volgende week zaterdag bij caro mogen blijven eten? Olivier keek naar Phillipe. Ze knikten. Olivier zei ik heb dan wel een wedstrijd, dus Phillipe zal je moeten brengen. Ik zei dat is niet erg. Olivier zei en jongen als je wil mag je het zeggen dat je 2 papa's hebt. Ik vroeg zeker? Olivier knikte. Hij zei dus als je haar eens wil uitnodigen, dan mag dat. Ik zei danku papa. Ik gaf hem een knuffel. Olivier begon te lachen. Ik gaf mijn andere papa ook een knuffel. Hij vroeg heb je alles gedaan voor school? Ik knikte. Ik zei is het oké als ik ga douchen? Mijn papa's knikten.

Pov caro
Ik zie dat vince heeft geantwoord op mijn berichtje. "Ik zou heel graag blijven eten lieverd x" stuurde vince. Ik zei tegen mijn ouders dat hij wou blijven eten. Mijn ouders waren meteen enthousiast. Ik merk dat ze vince allemaal heel leuk vinden. Mijn papa kan heel fanatiek praten met vince over sport. En mijn mama weet  vince zijn gevoelige en lieve kantje dan weer naar boven te halen. Ik kijk naar de klok en zie dat het al laat begint te worden. Ik geef mijn ouders en titin snel een knuffel en besluit boven mijn boekentas voor morgen klaar te maken. Vervolgens ga ik naar de badkamer en doe ik mijn pyjama aan en poets ik mijn tanden. Ik voel mijn gsm trillen en zie dat er een melding van vince op mijn scherm staat. "Slaapwel lieverd, droom zacht en tot morgen prinses" stuurde vince. Ik smelt helemaal door zijn lieve woorden. Ik stuur snel " jij ook 💋" terug. Ik doe snel verder en besluit dan in bed te kruipen. Als ik in bed lig denk ik nog even terug aan vandaag. Ik hoor mijn deur zacht open gaan en zie mama in de deuropening verschijnen. Ze komt naar me toe en drukt een zachte kus op mijn voorhoofd. Mama zei nog slaapwel en deed dan de deur weer dicht. Na enkele minuten lag ik al in dromenland.

The beginning of varoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu