deel 6

40 2 1
                                    

Pov caro
Ik hoor de zachte toon van mijn wekker. Ik zet hem snel uit. Ik had zo een fijne droom. Ik besluit om uit bed te gaan en mijn kleren aan te doen. Als ik klaar ben wandel ik naar beneden. Mama, papa en titin zaten al aan tafel. Titin zei hey schatteke goed geslapen? Ik zei ja heel goed. Papa zei er heeft er eentje over vince gedroomd. Ik knikte. Er vescheen een glimlach op mijn gezicht. Mama zei de liefde kan toch schoon zijn. Terwijl ze dat zei keek ze naar haar man. Papa bevestigde de uitspraak van mama. Ik nam snel een boterham en begon te eten. Na het eten ging ik me klaarmaken voor school. Toen ik bijna klaar was ging de bel. Ik verwacht niemand dus neem aan dat het niet voor mij was. Ik deed verder met wat ik bezig was. Toen ik klaar was, zag ik dat ik nog 10 minuten had. Ik luisterde naar de stemmen die ik beneden hoorde. Ik hoorde voetstappen op de trappen. Ik draaide mij om en zag Vince staan. Ik knuffelde hem heel hard. Ik vroeg wat doe jij hier? Vince zei ik kwam jou verassen. Ik zei dat is heel lief. Vince zei jij verdient dat. Ik kuste hem. We gingen hand in hand naar beneden. Mijn boekentas stond beneden al klaar. Ik keek naar Vince en dan naar ons handen. Mama was ondertussen in de zetel gaan liggen. Ik keek naar haar. Ik was bezorgd, de laatste tijd is ze steeds vaker heel moe. Vince wreef over mijn hand. Het lijkt net alsof hij mijn gedachten kan lezen en dat hij weet dat ik bezorgd ben.

Sorry voor het korte deel maar ik heb vandaag niet zoveel tijd maar daarom ga ik morgen waarschijnlijk een extra deel plaatsen !

The beginning of varoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu