deel 3

61 1 3
                                    

Pov vince
Ik stuurde een berichtje naar caro met het uur en het adres. Ik wou dat ik bij mij thuis kon afspreken maar met mijn papa's is dat niet mogelijk. Mijn papa wil zijn job niet verliezen dus houdt hij het maar geheim dat hij op mannen valt. Ik vertrek naar het restaurant dat ik heb doorgestuurd naar caro. Als ik aangekomen ben krijg ik niet veel later een telefoontje van caro. Hey met mij heb jij wel het juiste adres doorgegeven ? Ik zei kijk eens naar binnen. Ik vroeg heb je honger? Caro legde de telefoon af en kwam naar mij toe. Ik glimlachte naar haar. Ze kwam naast me in de zetel zitten. We namen beide een drankje. We oefende samen onze tekst in. Na een tijdje hadden we heel het script gedaan. Ik zei het was echt fijn, dit moeten we vaker doen. Caro glimlachte. Ze vroeg hoe is het nu met jou? Ik vroeg hoe bedoel je? Caro zei ja nadat gedoe met camille van daarstraks. Ik zei camille en ik dat is gedaan en eerlijk gezegd ben ik heel opgelucht dat het gedaan is. Caro zei huh camille heeft een uur geleden nog een foto van jullie gepost. Ik vroeg mag ik eens kijken. Caro knikte en liet de foto zien. Ik zei waarom moet ze altijd zo doen ik heb daarstraks gezegd dat we wel zouden zien en nu zou ik opeens terug haar lief zijn. Caro zei vince je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik zei dan weet ik wat ik moet doen. Caro zei wat dan? Ik zei dan moet ik duidelijk maken dat het gedaan is. Caro knikte. Ik zei bedankt caro. Caro vroeg voor wat? Ik zei ik heb gewoon het gevoel dat ik mezelf kan zijn bij jou. Caro zei ik had er wel een beetje schrik voor. Ik vroeg van mij? Caro zei ja een beetje ik wist gewoon niet hoe dat ging zijn. Ze zei maar het valt goed mee hoor. Ik zei allee merci. Ik zei ik weet dat het misschien raar is maar ik zit er al een tijdje mee ik vind jou gewoon heel leuk. Caro zei ik jou ook. We keken in elkaars ogen en voor ik het goed besefte vonden onze lippen een weg naar elkaar. We glimlachte beide. Ik hoorde het geluid van mijn gsm afgaan. Het was camille. Ik vroeg caro wil jij het lezen ik heb geen zin in haar gedoe? Caro knikte. Ze zei ze vraagt wat je aan het doen bent. Ik zei zeg maar dat ik thuis aan het chillen ben. Caro zei oké. Ik keek terug naar caro. Caro gaf mijn gsm terug. Ik keek opnieuw in haar ogen. We begonnen opnieuw te zoenen. Ik zei caro ik moet wel eerlijk zijn, ik heb iets gedaan dat niet oké is. Caro keek me ernstig aan. Ik zuchte en zei ik ben ruben sorry ik had nooit mogen liegen maar ik wou dat je me leerde kennen als mij en niet als de zoon van olivier dubois, het spijt me zo erg ik doe alles om het goed te maken alsjeblieft? Caro keek me aan. Ik zei caro echt sorry ik weet niet... Caro gaf me een kus. Ze zei het is oké vince ik snap ergens wel waarom je het deed. Ik vroeg dus wij zijn oké? Caro knikte meer dan oké. Ik kuste haar. We glimlachte beide. Opeens hoorde we een geluid achter ons "Chillen?!" Het was camille. Ik keek achter me. Ik zei camille ik moet mij niet verantwoorden aan jou want het is gedaan tussen ons ik snap niet dat je het niet begrijpt was ik niet duidelijk genoeg. Camille begon te wenen. Ze zei maar bij het grasveld? Ik zei dat we wel zouden zien, ik heb nooit gezegd dat het terug goed was, dat maak jij er misschien van. Merel en nona keken haar boos aan. Ze zeiden ik dacht dat hij je op zijn knieën gesmeekt had om het hem te vergeven? Camille zei meisjes jullie moeten het begrijpen. De meisjes zeiden wij moeten helemaal niks en ze liepen naar buiten. Camille liep huilend weg. Ik draaide me terug naar caro die duidelijk geschrokken was van het tafereel.

Pov caro
Ik wist niet wat er net is gebeurt. Heeft vince het nu echt voor me opgenomen? Hij meent dit allemaal? Vince ziet mij echt graag? Ik dacht eerst dat hij het ging ontkennen maar niet dus. Vince draaide zich naar mij. Hij had een bezorgde blik. Ik wist het even niet meer en voor ik het besefte rolde er een traan over mijn wang. Hij nam mij in zijn armen. Het was zo een veilig gevoel. Hij gaf een kus op mijn voorhoofd. Ik veegde mijn tranen weg. Vince zei sorry dat ik jou dit aan doe. Ik zei vince jij hebt niks gedaan. Vince zei jawel je hebt al zoveel aan je hoofd en dan dit nog eens. Ik zei vince jij kan hier niks aan doen. Vince vroeg voel jij je goed? Ik knikte. Ik zei ik moet wel naar huis gaan het is al donker en ik ben met de fiets. Vince zei ik fiets met jou mee, ik wil niet dat je alleen rijdt in het donker. Ik zei vince dat moet niet. Hij zei jawel. Ik kuste hem. Vince vroeg zijn wij eigenlijk officieel of liever niet? Ik zei als jij het ook wil dan wil ik het? Vince zei tuurlijk wil ik dat. Hij vroeg mag ik jou vlinder noemen of is dat door de ruben situatie raar? Ik glimlachte en zei het mag. Vince vroeg wil je nog iets drinken of gaan we naar huis? Ik zei is het oké als we naar huis gaan? Vince zei tuurlijk vlinder. Ik glimlachte. Vince stak zijn hand in de lucht. Hij vroeg zou ik de rekening mogen alstublieft? De ober ging de rekening halen. Ik zei vince ik betaal jou terug. Vince zei nee ik betaal. Ik zei dat moet niet. Vince zei dat is het minste wat ik kan doen voor mijn vriendin. De ober kwam met de rekening en Vince betaalde. Hij vroeg heb jij een jas bij? Ik zuchte. Vince vroeg wat is er? Ik zei die ben ik thuis vergeten. Hij gaf zijn trui aan mij. Ik zei dat moet niet nu heb jij niks. Vince zei ik heb lange mouwen jij niet. Ik vroeg zeker? Vince zei heel zeker. We gingen samen naar onze fietsen.

The beginning of varoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu