1

197 5 2
                                    

Petar

-Videnoviću upoznat sam sa tvojim stanjem. - kaže gazda kafića u kojem radim.

-Zato ako želiš mogu da te ponudim mom prijatelju da radiš za njega kao baštovan, imaćeš veću platu i moći ćeš da završiš fakultet, pauzirao si godinu zbog novca imaš 21 godinu .-slušao sam ga pažljivo.

-Znam da tražiš posao koji će ti doneti više novca.

-Ne brini živećeš kod njih oni će ti pomoći dobri su to ljudi Pero.

-Razmisliću odoh nazad na posao.

Ako budem prihvatio zaradim novac upisem fakultet i to je to.

Andjela

-Dušo jesi li umorna?-pita me moja majka zabrinuto.

-Mama ne brini dobro sam samo nije lako imam tek 18 godina, volela bih da jednog dana budem uspešan hirurg. - ona me pomazi po glavi, moji roditelji su oboje arhitekte i to medju najboljima ne samo u Srbiji već i u svetu.

-Oh dušo samo veruj u svoje snove. - ona me poljubi u čelo i izadje iz sobe.

-Seko! - upada moja starija  sestra Svetlana koju zovemo Ceca.

-Stigao je tatin stari prijatelj koliko sam čula ponudio je jednom mladiću da radi kod nas kao baštovan. A taj mladić je rano ostao bez roditelja. Razlog je taj da su bili jako bolesni,ali ne znam od čega.

-Jadan momak.

-Seko možda je momak lep?

-Možda. - zacrvenela sam se.

-Crvena si op!

-JOJ prekini moram da učim. - ona izadje iz sobe smejući se.

Uživajte 💙

Iskreno razmišljam da uzmem pauzu ali nisam sigurna.

BAŠTOVAN I PRINCEZA Where stories live. Discover now