Par godina kasnije
Andjela
-Doktorka uspeli ste, spasili ste devojci život niko nije verovao ali Vi ste uspeli! - zagrli me medicinska sestra od radosti, zato što je Ana devojka koju sam operisala je njena nećakinja.
-U redu je Ivana nema na čemu.
Nakon napornog dana i 3 operacije krenula sam kući, preselila sam se u Italiju, započela novi život ali idalje nakon toliko godina duša me boli.
Ali neću se vraćati na to, naša priča nije ni počela mi smo završili.
Stigla sam kući istuširala se i malo odspavala pošto radim samo u prvoj smeni.
Petar
-Gospodine odlični ste kao i uvek drago mi je da saradjujem sa vama. - klimnem glavom mom partneru a zatim u kancelariju upadne moj najbolji prijatelj Boris, a moj partner izadje, Boris mi je mnogo pomogao i sad zajedno radimo.
-Petre ja odoh ranije imam nešto da završim.
-U redu Borise, zapamti sutra idemo na humanitarnu akciju u osam uveče ne zaboravi.
-Ajde bre ozbiljni opusti se nisam zaboravio, koja li će žena tebe trpeti! - on progundja i zatvori vrata. Kada je Boris spomenuo ženu setim se nje prošle su godine tugovao sam, gadno sam pogrešio.
Plašio sam se i plašim se da je ikada sretnem, ovde u Italiji sam osnovao sve i uspešan sam a kad ostanem sam kad dodjem kući udaram vreću iz sve snage, ali opet da nisam otišao možda ne bih imao ovo što imam danas. Moje telo je neprepoznatljivo što bi žene rekle majica samo što ne pukne od mišića.Odmahnem glavom s pokušajem da oteram misli o njoj.
Kada sam završio sa poslom krenuo sam kući i udarao vreću iz sve snage, sam sam kriv ali nema nazad, zaboravila me je sigurno. Forsirao sam svoje telo dok nisam raskrvario ruku ali ništa me nije bolelo kao duša.
Sada sam jedan od najbogatijih ljudi na svetu ali prazan u duši. Očigledno me je Bog kaznio zaslužio sam.
-Ja sam budala! - prodrao sam se i udario šakom u ogledalo i još više raskrvario ruku ali nisam se obazirao.
Mene duša peče ali ona mene nije zaslužila bio sam razlog njenih suza!!
Ali tako bih voleo da ispravim grešku, da bude moja nikad mi nije ovako nedostajala, a ja sam bio kamen prema njoj.
Ja ne mogu bez nje, ne samo to.
VOLIM JE! KAO LUD JE VOLIM!
Udarao sam vreću iz sve snage bez obzira što mi ruka krvari.
Ne mogu da se smirim kad se setim da sam je rasplakao ne mogu!
Evo me nisam otišla nego škola, mrzim je!
Sledeće nedelje 7 predmeta Bože pomozi!
Uživajte! ☕💙
ESTÁS LEYENDO
BAŠTOVAN I PRINCEZA
RomancePetar Videnović je siromašan mladić koji je rano ostao bez roditelja, i traži posao da bi mogao da nastavi fakultet. Andjela Maksimović je princeza ali ne bukvalno prava princeza, zvali su je tako zato što je bila nežnog srca i dobra devojka i uvek...