Petar
Vratio sam se sa fakulteta kada ugledam nju, da mi se disanje ubrzalo.
Zašto je ovako lepa?
I zašto ja buljim u nju jesam li normalan?
-Pero želim da razgovaramo molim te! - pogleda me tim divnim očima da ne mogu da je odbijem. Klimnem glavom da želim da razgovaramo.
-Izvini, žao mi je što se ta devojka ponela tako izvini... - uradio sam ono nisam smeo poljubio sam je.
Prvi put probam njene usne, tako su mekane da ne mogu da im odolim.
Ona malo otvori usne i ja produbim poljubac, dok me češka po kosi.Andjela
Poljubio me je! Poljubio me je!
Radujem se u sebi dok se ljubimo u dvorištu kuće a zatim on prekine poljubac.
-Ja...nisam mogao da odolim izvini.
-Nemoj da mi se izvinjavaš!- prekinem ga ljutito a on spusti glavu.
-Pero zašto se plašiš?-uhvatim ga za obraze a on me zagrli.
-Možemo li da prošetamo malo? - upita me dok me molecljivo gleda. Ja klimnem glavom.
Seli smo u park a tu nije bilo nikoga.
-Moram ovo da ti kažem ne mogu više da izdržim, ljudi koji su me usvojili nisu mi pružili ljubav već bol, patnju, traume... Recimo da su bile psihopate koji su me mučili barem 2 puta nedeljno, pobegao sam glavom bez obzira to je trajalo godinama ali uspeo sam ali traume su tu kao i ožiljci. - gledala sam ga u neverici on ovo nije zaslužio.
-Doneo sam odluku tvoji roditelji su mi mnogo pomogli ali moram ti nešto priznati... Mislim da sam se jako jako zaljubio u tebe ali ne smem zato otići ću i nastaviću sve. Tvoj otac će mi naći posao.
-Ali Pero zašto zašto nam ovo radiš? - pitam ga ljuto.
-Moram Andjele moram ti si princeza ja baštovan i mi...
-Dobro razumela sam onda idi ali zapamti ja sam tebe zavolela! Kukavice plašiš se da te neko voli a ja te volim dovidjenja! - okrenula sam se i otišla pomogla bi mu ali on ne želi e pa umorna sam.
To je poslednji put da sam ga tad videla i odmah sledeći dan je otišao a ja sam u svojoj sobi plakala.
Ova nedelja je bila prenaporna da nisam ni stigla da spavam.
Sada se sve preokreće i Pera će čeznuti za njegovim Andjelom.
Uživajte i hvala na čitanju 💙😘
YOU ARE READING
BAŠTOVAN I PRINCEZA
RomancePetar Videnović je siromašan mladić koji je rano ostao bez roditelja, i traži posao da bi mogao da nastavi fakultet. Andjela Maksimović je princeza ali ne bukvalno prava princeza, zvali su je tako zato što je bila nežnog srca i dobra devojka i uvek...