Andjela
Stigla sam na posao i čujem sestru kako me doziva.
-Doktorka hitna operacija! Pacijent je imao saobraćajnu nesreću!
Spremila sam se i uletela u operacionu salu. Ali moje srce kao da je stalo!
TO JE ON!
-Šta se beše desilo pacijentu? - jedva pitam.
- Saobraćajna nesreća doktorka.
Zaplakala sam kao malo dete, ne mogu da ga izgubim.
-Doktorka jeste li dobro? Poznajete ga?
-Da. - odgovorim slomljeno.
Njegov život je u mojim rukama moram da ga spasim.
Počela sam sa operacijom, ali nije bilo lako i nakon dva sata uspela sam.
SPASILA SAM GA!
Prebacili smo ga na intenzivnu negu, a ja sam pozvala Brankicu pošto mi je dala broj telefona.
Sedela sam tu kod njega i mazila ga po kosi, ne mogu da podnesem da mu se nešto desi.
-Petre!
To su Brankica i Boris, izašla sam i zagrlila ih zatim objasnila im šta se desilo.
-Šššš smiri se dušo, spasila si ga vidiš biće dobro. - Brankica me teši dok ja neprestano plačem.
-Andjo, Pera ne bi bio srećan da njegova voljena lije suze čuje te sigurno da plačeš, nemoj da mu slamaš srce. Hajde idemo da se umiješ dodji! - Brankica me povuče za ruku i krenemo u toalet.
-Dodji hajde diši duboko i umij se. - poslušala sam je i malo se smirila.
-Hajde bleda si, jel si jela nešto? - odmahnem glavom u negativnom smislu.
-Hajde idemo do kafića koji je povezan sa bolnicom tu doktori sede hajde! - nemoćna da bilo šta kažem krenula sam sa njom.
-Dobar dan šta želite?
-Donesite dva sendviča sa šunkom. - Brankica odgovori konobaru a on zatim ode.
-Andjo ne brini ništa biće on dobro, jak je on.
-Znam, ali nisam trebala onako da se ponašam ja...
-Šššš smiri se nisi kriva sve će biti u redu hajde evo je hrana i nemoj da mi glumiš pticu već jedi.
Konobar je doneo sendviče a Brankica me je nadgledala dok sam jela, na silu sam jela jer mislim na mog Peru.
Zatim smo platile račun i otisle do Borisa i Brankica ga je smirila.
Biće on dobro!
Uživajte evo ga još jedan deo ☕💙
YOU ARE READING
BAŠTOVAN I PRINCEZA
RomancePetar Videnović je siromašan mladić koji je rano ostao bez roditelja, i traži posao da bi mogao da nastavi fakultet. Andjela Maksimović je princeza ali ne bukvalno prava princeza, zvali su je tako zato što je bila nežnog srca i dobra devojka i uvek...