13

31 8 2
                                    

Petar

Budim se, ali osećam bol u glavi.

I setim se imao sam saobraćajnu nesreću.

-Pero! - taj glas to je ONA!

-Nemoj da se pomeraš molim te povredjen si.

-Zašto plačeš?

-Jesi li ti lud kako da ne plačem ja sam te operisala, kada sam te videla na onom stolu srce mi je puklo i ti još pitaš zašto!

-Bole me tvoje suze više nego ovo!

Gledamo se tako dok nisam čuo otvaranje vrata to je Boris.

-Hej brate kako se osećaš?

-Pa zgužvano.

-To je normalno budalo, možeš li da paziš jebemu, rebra su ti nagnječena a levu nogu si uganuo, a vidim i glavu si dobro udario!

-I da vas dvoje rešite to već jednom, šta vam treba više hm? Šta treba da se dogodi da bi ste se pomirili?

-Da ste razgovarali, ako vas  vidim za 5 dana da niste  romantični davim. - progundja Boris i izadje iz sobe.

Andjela je izdahnula dok je je gledam požudnim očima.

ŽELIM JE!

Krenuo sam nešto da kažem ali ona me je sprečila.

-Da nisi zucnuo! Ljuta sam na tebe kako si mogao da ne paziš, a sad odmori se. Boris će ionako zaboraviti ovo što je rekao. - ona izadje iz sobe a ja sklopim oči.

Andjela

Kreten! Idiot!

Razbiću ga!

Još kaže da ne plačem, pa boli me duša kad ga vidim takvog.

Nadam se, da će Boris zaboraviti šta je rekao, inače ako me Petar dohvati neću moći da se oduprem.

Kreten!

Ako neko ima uticaj na mene to je on!

Nakon toliko godina i dalje je sve isto.

Ušla sam u svoju kancelariju kad je kasnije neko ušao.

-Andjela kad će on izaći? - pita me Boris.

-Trebalo bi za nekih 15 dana, možda malo više ne znam zaista, pratićemo njegovo stanje.

-Dobro. - izašao je sa podmuklim smeškom ali se nisam obazirala.

Kasnije me je nazvao otac i malo sam pričala sa mojom drugaricom i otišla do njega da ga posetim, a on je očigledno zaspao.

Tu sam nego obaveze mrzim ih

Uživajte 💙☕

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: 2 days ago ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

BAŠTOVAN I PRINCEZA Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang