Petar

-Pa prihvataš li? - pita me Dario gazda kafića?

Dugo sam razmišljao o ovome imaću hranu, vodu i mesto gde da spavam i novac.

-Prihvatam.

-Odlično javiću mu, to je jedna super porodica. Jana i Nemanja su dobri ljudi, a imaju dve ćerke Svetlanu i Andjelu devojke su divne.

-Razumem onda. - promrmljam nezainteresovano super sad će mi dve devojke smetati, ko zna kakve su ne treba mi to.

-Počni polako da se pakuješ  i već oko tri popodne ćeš ih sve upoznati.

Andjela

-Andjo šta si dobila na testu? - pita me moja najbolja drugarica Anastasija.

-Dobila sam 4, ti?

-Jedva 3 i ja ću biti neki doktor.

-Devojke tiše! - upozori nas profesor matematike.

-Izvinjavamo se.

Zvonilo je to Bože nisam zla osoba, ali čovek ne može očekivati 5 od takvog debila od profesora.

Pozdravim se sa Anastasijom koju zovem Coca.

-Seko hajde tata je došao po tebe ! - sretnem svoju sestru koja je došla.

-Odkud ti?

-Ma bila sa tatom da kupimo par stvari a i uskoro dolazi novi radnik.

-U redu onda.

Ušle smo u kola obe.

-Ćao tata kako vam je prošao dan?

-Andjele moj mali super, kako si ti?

Volim što nisu kao drugi roditelji uvek me pitaju kako sam ja a ne kako škola.

-Dobro sam tata, čujem imamo novajliju?

-Da dolazi kasnije baštovan, verovatno to je Ceca ispričala.

-Da jeste baš mi ga je žao njega život nije mazio jadničak.

-Andjele mali znam ali nemoj da mu smetate, on je jako povredjen dečko ali ja ću koliko god mogu da mu pomognem.

-Važi tata, a mama gde je ona?

-Dušo ona je ostala malo duže u firmi molio sam je da podje sa mnom i Cecom ali eto. - nasmejala sam se mnogo mi je drago što se moji  roditelji vole i što njihova ljubav nije isparila.

-E da devojke posebno ti Andjo, Ceca ima dečka i sve to, ali molim vas nemojte da lomite srce tom mladiću znam da ste vi divna deca ali on je isto dobro dete ali malo hladan i distanciran.-kaže tata kad stignemo ispred kuće.

-Važi tata. - izadjem iz kola i zaputim se u kuću.

Ručak je prošao završila sam sve obaveze i čujem kako me Ceca zove.

-Seko dodji dole.

Sišla sam dole i imam šta da vidim joj Bože.

-Petre ovo je moja mladja ćerka Andjela.

-Dobar dan gospodjice.

-Takodje i da molim te samo Andjela. - jedva izgovorim, dečko tamne kose oči crne kao noć me skida očima. Kao da želi da prodre u moju dušu.

-Naravno drago mi je. - kaže dubokim glasom. Ti mišići kao da hoće da pocepaju majicu. KONTROLIŠI SE ANDJO!

-Takodje Petre.

-Hajde Petre malo ću te provesti kroz kuću i već sutra možeš početi. - ubaci se moja majka.

-Hvala gospodjo. - oni izadju napolje a ja trčećim korakom se popnem na sprat i udjem u sobu  dok mi srce kuca kao da će iskočiti .

Uživajte 💙☕

BAŠTOVAN I PRINCEZA Where stories live. Discover now