Andjela

Prošlo je 2 nedelje, a Petar je krenuo na fakultet, pošto oboje imamo samo prvu smenu, vidjamo se i sprijateljili smo se još više.

Sve je dobro osim jedne stvari koja mi se nije dopala.

Petar je pre dva dana došao do mene u školi da bismo otišli zajedno kući i jedna devojka koja je prosto nezrela za svoje godine, dobacila kako teram radnike da dodju do mene u školi. Briga me šta će reći za mene, ali Petar da je čuo mislio bi da sam ja to rekla njoj da ga ismeva.

Mrzim što ljudi ponižavaju druge bez razloga da bi sebe uzdigli.

Večeras mi dolazi društvo i Coca takodje.

-Andjo stigle su! - vikne moja mama.

Sišla sam dole niz stepenice i pozdravila se.

Prošlo je sat vremena a mi gledamo film dok nisam čula ovo...

-Ne mogu da verujem da se družiš sa baštovanom sav je prljav.
Mislim ipak ne treba ti takav lik siromah nije taj ni zašta. Ma znam igraš se sa njim tako treba Andjo.

Čula sam da je nešto palo ali se nisam  obazirala.

-Izlazi napolje Jovana kako možeš tako nešto ja nisam ti više da mi se nisi obratila, ti nisi čovek već kamen odlazi ne znaš šta je dečko prošao napolje odmah.-izdrala sam se na nju a ona je frknula i izašla napolje dok me je Coca smirivala.

-Pusti je Andjo vidiš da ta nema osećanja ali moram da ti priznam nešto pazi je se ona nije onakva kakva se predstavlja ima puno zla i ljubomore u sebi.

Ja sam se rasplakala ne zbog sebe, već zato što Pera nije zaslužio ovo nije on kriv što je sve ovako.

Coca me je zagrlila i tešila.

-Andjo u redu je smiri se bitno da Pera nije čuo to bi ga povredilo smiri se, sve će joj se vratiti.

Ona je prespavala kod mene češkajući me po kosi dok nisam zaspala, ali volela bih da me po kosi češka on moj Pera.

Pa krećemo polako...

Sutra ponedeljak ja već manifestujem vikend.

Uživajte 💙☕

BAŠTOVAN I PRINCEZA Where stories live. Discover now