(SMUT BÖLÜMÜDÜR, RAHATSIZ OLANLAR GEÇEBİLİR.)
Felix üzerindeki tek parça kıyafetle önümde durduğunda vücudumun yandığını hissettim. Bacakları diz kapaklarıma değiyor, üstündeki t-shirt tüm vücut hatlarını öne çıkartıyordu. Gözlerinde garip bir parlaklık vardı. Dudakları bir kiraz kadar kırmızı görünüyordu. Onları tadmak için deli oluyordum. Aslında ben Felixi uzun zamandır arzuluyordum.
Yazardan~
Hyunjin Felix'e hayranlıkla bakarken dudaklarını yavaşça araladı.
Felix...
Dedi yalvarır gibi. Felixse sadece Hyunjine bakıyordu. Oda bilmiyordu şuan ne olduğunu, ne yaptığını. Delicesine arzuluyordu Hyunjini. Tek bildiği buydu.Hyunjin yavaşça kollarını Felixin beline uzatıp, tek hamlede kucağına çekti. Felixse iki bacağını ayırarak Hyunjinin kucağına yerleşti.
Aralarındaki mesafe yok denecek kadar azdı. Nefesleri birbirlerinin dudaklarına çarpıyor, gözleri şehvetle yanıyordu.
Hyunjin bir elini uzatıp, Felixin küçük yüzünü tuttu. Yavaşça dudaklarına uzanırken konuştu.
Seni istiyorum.
Tam dudaklarını birleştirecekken duraksadı. Biraz geri çekilip, baş parmağıyla Felixin alt dudağını okşadı.
Alabilir miyim?
Felix, Hyunjinin her hareketinde eriyordu. Sexi sesi Felixi delirtiyordu. Sorduğu soruyla Felix başını salladı.
Alabilirsin.
Hyunjin bir saniye bile beklemeden Felixin yüzünü tekrar ellerinin arasına alarak, kendisine yaklaştırdı. Dudakları birbirine değdiği anda ikiside titredi. Her yeni dokunuşta ikiside dahada arzuluyordu birbilerini.
Hyunjin öpüşmelerini yoğunlaştırarak, Felixin alt dudağını dudaklarının arasına alarak emmeye başladı.
Felix, Hyunjinin kucağında hafifçe sürtünmeye başladığında Hyunjin zevkle inledi.
Hyunjinin elleri Felixin bacaklarına indi. Yavaşça bacaklarını okşadı. Sonra elleri Felixin kalçasına çıktı. Sertçe kavradı.
Felix ağır bir inleme çıkarttı. Hyunjin Felixin her inlemesinden zevk alıyordu.
Öpüşmeleri hızlanırken, Hyunjin bir elini Felixin tişörtünün içinden sırtına doğru çıkarttı. Yavaşça okşadı.
İkiside nefessiz kaldıkları sırada Hyunjin dudaklarını Felixinkinden ayırıp, soluklandı. Birbirlerinin sıcak nefesleri yüzlerine çarpıyordu.
Hyunjin sanki izin istiyormuş gibi Felixe baktı. Felix hafifçe başını salladığında Hyunjin için hiç bir engel kalmamıştı.
Yavaşça uzanıp, Felixi öpmeye başladı. Bir eliyle belini kavrayıp, diğer elini kalçasının altına yerleştirip kucağına aldı. Yavaşça ayağa kalktı ve yatak odasına doğru yürüdü. Felixin dudaklarını bir saniye bile bırakmadı.
Yatak odasından içeri girdiğinde kapıyı ardından kapatıp, yatağa yürüdü. Felixi kucağından yavaşça indirdi. Bu sırada dudaklarını bırakmıştı. İkiside ayaktaydı. Hyunjin yavaşça Felix'e yaklaştı. Bir eliyle Felixin ince belini kavrayıp, kendine çekti. İkisininde nefes alış verişleri gittikçe hızlanıyordu. Aralarında bir santim kadar kısa bir mesafe vardı.
Hyunjin Felixin dudaklarına yaklaşıp, bir elini kalçasında gezdirmeye başladı.
"Sen... Beni delirtiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frackles / Hyunlix
FanfictionAnne ve babasını kaybettikten sonra depresyona giren Lee Felix arkadaşlarının tavsiyesi ile beraber karaoke odalarına giderler. Yanlış karaoke odasına giren Lee Felix ve arkadaşlarının başı belaya girer ve Kaçmak için tanıştıkları 4 liseli çocukla b...