F-"Jisung hadi amk senimi bekleyecez"
J-"Dur bi kağıt çok küçük"
C-"Kağıt küçük diyip yırtanıda ilk defa görüyorum ben jisung"
J-"Yanlışlıka yırtıldı changbin boş yapma"
C-"Ay kıçım"
B-"Hadi YA"
M-"Bağırmasana oç"
J-"Tamam hallettim"
Jisung yeterince küçük olan kağıdı iyice yırtıp küçülttükten sonra seungmine uzattı.
J-"Al sen başla"
Seungmin jisungun elinden kağıdı alıp dudaklarının üzerine koyup, düşmemesi için bastırdı.
Bangchana dönüp dudağına yaklaştı ve dudaklarının arasında kağıt varken hafifçe bastırdı.
M-"Chan malmısın alsana kağıdı artık"
C-"Ay etkilenmiş olmasın bu MSKSUAHDH"
Chan kağıdı alıp hyunjine uzattı.
"Allah'ım lütfen dudakları değmesin... Nolur"B-"N-ne alaka lan, ben düşmesin diye şey ettim"
C-"Tamam, tamam inandık"
Hyunjin chandan kağıdı alıp bana döndü.Yavaşça yaklaştı ve göz kırptı.
Ah... Hyunjinin bana göz kırpması cidden hoşuma gitmeye başlamıştı.Ve çok çekici gözüküyordu.
J-"Ay ben sizi shipliycem galiba"
S-"Senin shiplemediğin şeymi var amk"
Jn-"Hamburgerle kolayı bile shipleyenden ne beklersin ki"
M-"Yuh jisung"
C-"Sende dönerle ayranı shiplemiştin minho boş yapma"
M-"O bir anlığına oldu ananısikerim beni rezil etme"
Hyunjin yüzüme iyice yaklaştı, dişiyle kağıdın birazını yırttı.Kağıt dahada küçülmüştü.
Kalbim...Hyunjin bana yaklaştıkça kalbim ağzımda atıyordu sanki.Hyunjin dudaklarının üstündeki kağıdı dudaklarıma bastırdı.
O kadar yakındıkki kağıt düşse cidden öpüşücektik.Kağıdı zar zor hyunjinin dudaklarından alıp hızla jeongine döndüğümde kağıt dudaklarımın arasında kıpırdandı.
C-"Felix tut şu kağıdı"
S-"Lan öpüşüceksiniz"
H-"NOLUYO LAN"
Kağıdı daha fazla dudaklarımın üstünde tutamadım ve kağıdı düşürdüm.
Jeonginle dudaklarımız neredeyse birbirine değeceken biri vücutlarımızı ayırdı.H-"LAN DURUN!"
Hyunjin bizi ayırmak için beni ittirmişti ardından dengesini kaybedip üzerime düşmüştü.
Şuan vücudumuz birbirine bastırılmış gibiydi.Hyunjin bana o kadar yakındıki şuan jeongin yerine hyunjin ile öpüşücektim.J-"OOOOAA SHİPİM MOMENT VERİYOOOR"
C-"AGAGAGA ÖPÜŞÜCEKLERRR"
F-"Hyun, üstümden kalkıcakmısın artık?"
Hyunjinin gözleri dudaklarıma kaydı ve konuştu.
H-"İstemiyorum."
F-"Ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frackles / Hyunlix
FanfictionAnne ve babasını kaybettikten sonra depresyona giren Lee Felix arkadaşlarının tavsiyesi ile beraber karaoke odalarına giderler. Yanlış karaoke odasına giren Lee Felix ve arkadaşlarının başı belaya girer ve Kaçmak için tanıştıkları 4 liseli çocukla b...