Eski Arkadaşlık

267 17 1
                                    

Artık Ece'nin hisseleri ile hastanede çalışıyordum.Bugün erkenden kalkıp hastaneye geçmem gerekiyordu.Kalktığım da yanımda Güven yatıyordu.Hayatımın ilk ve tek aşkı biraz onu izledikten sonra kalkıp hazırlandım.

(Hastane)

Hastaneye geldiğimde hiç iyi şeylerle karşılaşmamıştım.Hande benim en büyük düşmanım yanında ise çocukluğumda  en sevdiğim arkadaşım kankam İskender biz İskender ile çok eski arkadaştık ta ilkokulda başlamıştı benden bir yaş büyüktü ama ben bir sene önce başlamıştım o yüzden her sene aynı sınıftaydık.Ama onu Hande'nin babası evlatlık edinince babam bizi ayırmıştı bir daha hiç görüşmemiştik.İskender Hande'ye aşıktı ama bu aşk tek taraflıydı.Hemen onların yanından geçip odama geçtim.İsken ile en sevdiğimi sınif 7.sınıf olmuştu.

Flashback

İ:Neslihan bugün sınav varya.

N:Çalışmadın mı koskocaman 7.sınıf oldun hala mı

İ:Napabilirim ben senin gibi o kadar akıllı değilim

N:Yine bilgisayar oynadın değil mi?

İskender başını öne eğmişti tabiki de oynamıştı ben onunla 7 yıldır arkadaştım.Artık onu tanıyordum.

N:Tamam bak daha  var sınava al benim notlarım ile çalış

İ:Ay sen kimin kankasısın be

Diyip Neslinin yanaklarını sıkmıştı.

N:Ya tamam yapma gıdıklamıyorum.

İ:Tamam tamam

Flashback son

Aklıma gelen anılarla gülümsemiştim.Bizi okulda herkes kıkanırdı.Hem çok iyi hem de çok havalı bir ikiliydik.Ah eski günler.Telefonum çaldı.

Telefon konuşması

N:Efendim Güven
G:Neslihan gitmişsin
N:Evet hastaneye geldim
G:Şey akşam gelip seni alayım mı?
N:Olur
G:Seni çok seviyorum görüşürüz.
N:Ben de seni çok seviyorum
Ben bu adam gerçekten çok aşıktım.

İskender Emirdağ

Nesli yanımızdan geçip öylece gitmişti.Eski günleri çok özlemiştim Ama artık bugün Neslihan'ı yalnız görünce yanına gidecektim.Hande ve Serhan Emir'in yanına gitmişti ben ise hemen kendime bir kahve almalıydım tek ilacım oydu.Kahvei aldım ve dışarı çıktım.Neslihanla en son görüşmeyeli baya olmuştu.Eniştemlede öyle aslında  beni hiç tanımıyordu ama ben onu çok ama çok iyi tanıyordum.Serhamdan bin kat daha iyiydi.

Kahvemi içip içeri geçtim.Ben kötü biri değildim sadece Hande'ye aşık olduğum için hepsi.(Benim hikayemde İskender çok iyi ama aşk yüzünden başka türlü görünmek zorunda.)Hemen Serhan ile Hande'nin yanına gittim.Bu Serhan'ın planı neydi böyle Hande ile yakınkaşmalar falan vallahi onu şuracıkta öldürebilirdim.

S:İskender bey sizde geldiğinize göre başlayabiliriz.
Şuna bak yalaka.Hasabımı bozuyordu.(Senin mi bizim mı İskender.)
İ:Olur

Neslimmm

Ah gerçekten yine hastanede işimin başında olmayı  çok ozlemiştim.Kapı çaldı.
N:Gir
H:Neslihan hanım bunlar size
N:Teşekkür ederim
Bu çiçeğe bakılırsa kimin gönderdiği belliydi bu adam neyin peşindeydi.Eskiyi açmaya mı çalısıyordu.Üstünde kart vardı.

Arkadaşlığımıza lütfen devam edelim.

                                         İskender Emirdağ

Güven bunu görürse biterdi ama kartı çıkarıp çantama koydum.Çiçeği de bir şekilde hallederdim.Yalnız unutmamıs en sevdiğim çiçeği çıkmam gerekiyordu ama canım kahve istemişti o yüzden çiçeğimi alıp çıktım.Hastanenin kafeteryasında oturuyordum.Birazcıkta telefonda gezinmek istedim en son tekefona sadece Güven aradıği için bakmıştım.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GüvNesWhere stories live. Discover now