Update-61

47 0 0
                                    

Rana. Aris mujhe Ali ny btaya ha k tum mery pesy deny k liye tayar ho.

Aris. Haan me tayar hun lakin mera ak question ha.

Rana. Pucho.

Aris. Ap ko pesy chahiye thy tou ap mujhe bta dety.

Mujhe fasany ki koshish kyu ki.

Rana. Tumhain fasany ka plan ankit ka tha. Ankit z$n per qabza krna chahta tha. Me ny usko tum sy payment ki baat krny ka kaha tou uss ny ye plan bnaya k company per he qabza kr lety hain.

Aris. Ap dad k dost thy. Apko km sy km mujh sy baat krni chahiye thi. Mujhe tou pta bhi nahi tha k dad ny ap sy loan lia ha.

Rana. Jitna tum log smajh rhy ho me utna bura nahi hun. Haan me manta hun k me ny aris ki baatun me aa kr tumhari company per qabza krny ka plan bnaya lakin meri aisi koi intentions nahi thin.

Me. Ab sb kch clear ho gya ha tou payment k terms decide kr lain.

Rana. Aris jesy tum easy ho vesy payment kr do.

Mujhe koi jaldi nahi ha.

Aris. Me jaldi sy jaldi payment kr dun ga.

Meeting khtm ho gyi.

Meeting k bd sb log jany lagy tou zoya mery pas aai.

Zoya. Weekend per kya kr rhy ho.

Me. Ghr me ak shadi ha uss ki preparation.

Zoya. Thora sa time nikalo kahin ghumny chlty hain.

Me. Ok sunday ko chlty hain.

Zoya. Ok done.

Me meeting sy vapas office aa gya.

Sham sy thora pehly aasha ka msg aaya.

Aasha. Tum aa rhy ho na

Me. Haan aa rha hun

Aasha. Bss jo bhi me bolun tum ny mera sath dena ha.

Aur haan ak aur baat. Mery maa baap bht lalchi hain. Ye baat zehn me rakhna.

Me. Ok.

Kch dair k bd me aasha k ghr pohnch gya.

Me ny darvaza knock kia tou aasha ny darvaza khola.

Aasha preshan lg rhi thi lakin mujhe dekh kr uss k chehry per smile aa gyi.

Aasha mujhe apny sath hall me ly aayi jahan ak admi aur ak orat bethy thy.

Aasha. Ye mery mummy papa hain.

Aasha ki maa. Aasha ye kon ha.

(next conversation me jahan maa likha jaey ga means aasha ki maa aur jahan baap likha jaey ga means aasha ka baap)

Aasha. Jaldi he tumhain pta chl jaey ga maa.

Jo bhi baat krni ha inn k samny kro.

Baap. Me puch raha hun ye ha kon.

Aasha. Abba tum apni baat kro. Ye jo bhi ha iska meri life sy relation ha.

Maa. Meri taraf mur kr. Beta tum he bata do.

Me. Maa g aasha apko sb bata dy gi. Ap bolo kya baat krni ha.

Mujhe pta nahi tha k aasha kya bolny vali ha. Iss liye me ny kch nahi bola.

Maa. Beta hm chahty hain k aasha dubara shadi kr ly.

Baap. Hm ny isko ak rishta bhi btaya ha. Bht bara admi ha. Iska bht khyal rakhy ga.

Aasha. Haan jesy pehly tum ny mujhe uss janvar k sath shadi krva k bheja tha. Ussi trah ka koi janwar laey ho gy iss bar bhi.

Maa. Aisi baat nahi ha beta.

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें