Update-60

42 0 0
                                    


Aj reema ko mery sath practice krty 7 din ho chuky thy.

Reema ki shadi me sirf 3 weeks reh gaey thy

Hm sb ny shadi ki tyari complete kr li thi.

Weekend py mera aur maya k date ka plan bhi cancel ho gya tha kyu k maya k koi rishtydar aa gaey thy aur maya ko unko time dena tha.

Ak din mujhe rana shabbir ki call aai.

Rana. Ali me tum sy milna chahta hun.

Me. Ap kisi bhi time office aa jaen.

Rana mery office aa gya.

Rana. Ali ak baat tou clear ha k tum z&n ka sath nahi choro gy.

Me. Bilkul clear

Rana. Aur AA k sath mera purana hisaab ha jo chukta krna ha.

Me. Me janta hun. Apka un k sath kya hisaab ha.

Rana. Tum kesy janty ho.

Me. Me apny dostun aur duahmano ki khabar rakhta hun.

Rana. Phr tum kya kehty ho iss bary me.

Me. Hm beth kr un k sath baat kr skty hain. Unhu ny apki jo amount pay krni ha vo dy dain. Aur ap unka picha chor dain.

Rana. Mujhe iss me koi problem nahi ha agr vo meri payment kr dain tou.

Lakin iski guarantee tum do gy k vo meri payment krain gy.

Me. Mujhe aris sy milna pry ga.

Rana. Thek ha tum apni taraf sy koshish kr lo agar tum kamyab hoty ho tou me aris ka picha chor dun ga.

Me. Ok.

Rana mery office sy chala gya.

Me office k kam complete kr k apny hospital chla gya.

Maya 1 week ki chuti py thi kyu k uska koi family event tha aur ghr py guests thy. Iss wajah sy hamari date bhi nahi ho pai thi.

Me apny office me betha tha tou naina mery office me aai.

Me. How are you naina.

Naina. I am good. Tum batao kesa chal rha ha tumhara aur kiran didi ka plan

Me. Abhi tou koi plan nahi bnaya.

Naina. Kiran didi tou bol rhi thi k plan bn gya ha.

Me. Plan me main part tumhara ha. Agr tum ready ho tou.

Naina. Tum dad ko koi nuksan tou nahi pohnchao gy na.

Me. Nai me bss us ko apny dad k samny ly kr jana chahta hun. Vo maafi mang ly. Mera badla pura ho jaey ga.

Naina. Unhu ny beshak mery sath bht bura kia ha lakin vo mery dad hain me nahi chahti un ko koi nuksan pohnchy.

Me. I know. Mujhe just apny papa ki insult me ka badla lena ha thats it. Aur jb bhi vo mery samny aay ga me uski insult krun ga.

Naina. I know dad ny galat kia ha. Aur dad ny mery sath bhi acha nahi kia. Mery dil k kisi kony me un k khilaf aag bharak rahi ha.

Me. Tumhara pati tou job krta ha phr tum kyu yaha job kr rhi ho.

Naina. Uss k bary me tou pucho he mt. Vo din me job krta ha aur raat ko nasha krta ha. Apna sara pesa nashy me ura deta ha. Ghr mujhe he chalana prta ha.

Me. Aur tumhari married life. I mean physical relation.

Naina. Ak sharabi aur drug addict ki kya physical life ho gi. Bister per aata ha. 2 3 dhakky lga kr jhadd jata ha aur so jata ha. Me issi trah tarasti rehti hun.

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें