Hm ghoomny nikl gaey. Bht si sites visit kin. Hm ak pahar py charh rhy thy tou mujhy tania nazar aai.
Vo hmary pichy aa rhi thi. Uska pura group tha shayed vo kisi group k sath hill station aai thi. Mainy aman ko ishara kia k tum log aagy chlo.
Aman ny larkiun ko baatun me lga lia aur aagy nikl gaey.
Me side py ho kr ruk gya. Tania jb mery pas pohnchi tou mainy usko dekha aur hello bola.
Uss ny b hi bola.
Me. Shayed kismat me ap sy milna dubara likha tha
Tania. Ap tou kismat me believe nai krty na
Me. Shayed ab krny lga hun ap sy dubara mil kr (hm sath sath chal rhy thy).
T. Ap mujy well mannered aur well educated lgy ho.
Me. Acha g vo kesy
T. Ap k baat krny k tariky sy. Ap ka attitude bht decent ha.
Me. Thanks for the sweet words.. Ap yahan kis k sath aai ho (me tania ki details janna chah rha tha)
T. Meri friend k husband ki travel agency ha. Vo group ly kr aa rhy thy tou me b aa gyi. Aur ap??
Me. Me friends k sath aaya hun. Vo aagy chly gaey aur me apko dekh kr ruk gya
T. That's so sweet
Me. Tou ap ny meri kismat ka kya socha
T. Kya sochna tha
Me. Yhi k apka number meri kismat me ha ya nahi.
T. Lgta ha apki kismat achi ha. (phr tania ny mera fone lia aur uss sy apny fone py text kr dia. Hm donu k pas ak dusry k numbers aa gaey.)
Hm chalty chalty top py pohnch gaey. Mainy tania ko bye bola aur friend k pas chla gya. Ja kr dekha tou naina preshan bethi thi. Baki log b tension me thy. Mainy pucha kya hua tum log muh latka k q bethy ho.
Anwar bola k naina k ghr sy call thi iska bhai isko leny aa rha ha. Hmain foran vapas niklna ho ga.
Sb plans chopat ho gaey. Sb k muh latak gaey. Naina preshan thi. Vo boli k meri wjah sy tum logun ka plan b khrab ho gya. Tou aman bola k hmary plans dosti sy upr nai. Hm tumhain kisi mushkil me nai dalna chahty.
Hm sb ny aman ki baat sy agri kia. Hm foran vapas nikl gaey. Aur sham 5 bjy hm ucity pohnch gaey.
Hm ny naina ko uss k hostel drop kr dia aur baki sb log aman k flat py aa gaey. Kch dair bd naina ka msg aaya k uss ka bhai aa gya ba aur vo ghr ja rhi ha.
Hm logun ny decide kia k baki k din aur weekend idr he spend krty hain aur monday ko results dekh kr sb ghr chly jaen gy.
Me aman k flat py he ruk gya. Raat ko khany k bd me dusry room me chla gya. Thakawat ho gyi thi iss liye me lyt gya. Thori dair me mera fone bja. Mainy fone uthaya tou aasha ki call thi.
A. Hi Ali kesy ho
Me. Me fit tum btao
A. Me b thek. Kahan ho yar tumhara koi pta nahi ha. Bnda contact he kr leta ha. Ya dosti sirf name ki ha
Me. (Aasha k itna freely baat krny sy me heran ho gya) Hill station chly gaey thy. Lakin naina k bhai ny sb garbar kr dia. Mainy aasha ko sari baat bta di.
Hm kafi dair baatain krty rhy phr aasha boli k suno tum ny agr mcity niklna hua tou chly jana miany monday ko result display krny k bd jana ha.
Mainy bola k hum log b nai ja rhy. Monday ko sath he jaen gy.
2 ghanty aasha sy baat krny k bd call bnd hui. Mujy bht nind aa rhi thi tou me so gya.
Subha utha aur bahr nikla. Jb me bahr aaya tou dekha k aman ki gf riya hall me khri thi aur vo red color ki nighty me thi.
आप पढ़ रहे हैं
Business man to Playboy
FantasíaMera name Ali ha. Me ak big city me rehta hun aur ak business family sy belong krta hun. Meri family me me mery papa meri didi jo k married ha aur mery papa ki dusri wife Meri mother ki death ho chuki ha due to cancer iss liye papa apni dusri wife k...