Update-24

118 0 0
                                    

Subha nashty py neha aur aasha donu wait kt thin. Hm ny ak sath nashta kia aur me office k liye nikl gya. Aasha boli k mujhe ghr drop kr do tou me ny usko bola k ap aj din mummy k sath raho me office sy vapas aa kr apko ghr drop kr dun ga.

Office me daily routine k kam kiye. Singh sb sy harsh ki performance k bary me pta kia tou vo boly k larka bht dedicated ha. Meri recommendation ye ha k isko permanent kr lety hain.

Me ny singh sb ko bola k ap papa sy discuss kr k isko permanent kr do.

Qarib 1 bjy ka tym tha tou navya ki call aai.

Me. Hello

N. Ali are you in office

Me. Yes.

N. Ok I am coming to your office. We have to discuss something

Thori dair me navya office aa gyi. Hm ny kch plans discuss kiye. Navya ny btaya k kch different cities me hmary oulets ki sales me kch problem aa rhi ha. Hm ny decide kia k wahan ja kr audit kia jaey.

Phr me aur navya nikly aur lunch k liye chly gaey. Lunch py hmari zyada personal baatain he hoti rhin. Phr hm office vapas aa gaey.

Aj me office sy jaldi nikl gya ur diya k ghr k bahr pohnch kr dia ko call ki.

D. Hello

Me. Kahan ho

D. Ghr py hun kyu

Me. Darvaza kholo me bahr hun

Diya ny darvaza khol dia. Me andr chla gya.

Diya ny mera aana expect nahi kia tha. Vo mujhe dekh kr kch preshan si ho gyi.

Me ny usko pucha k tum kyu preshan ho gyi ho. Tou vo boli k mujhe lga k tum kal mazak kr rhy thy. Mujhe nahi lga tha k tum aa jao gy.

Me. Mujhe lga k tumhain pyar ki zrurat ha issi liye me ny tum sy baat ki. Agr tum abhbi b muj per trust nahi krti tou koi msla nahi ha. Me vapas chla jata hun

D. Nahi msla trust ka nahi ha. Mujhe darr lg rha ha

Me. Darr kis baat ka. Me diya ko ly kr sofa per beth gya

D. Kisi ko pta na chl jaey. Agr kisi ko pta chl gya tou meri izzat khatm ho jaey gi.

Me. Kya tum khud kisi ko btao gi.

D. Nahi. Me khud kyu btaon gi.

Me. Tou bss phr kisi ko pta nahi chly ga. Me kbhi ye nahi chahun ga k meri wajah sy tumhari izzat khrab ho.

D. Thank you. Lakin mujhe ak darr aur b ha

Me. Vo kya

D. Wohi jo raat ko btaya tha

Me. Vo darr tumhara me khtm kr dun ga. Tum tension mt lo.

Ye keh kr me ny diya ko apny karib kia aur apny hont diya k hontun per rakh diye..

Me diya k hont chumny lga. Diya kch b nahi kr rhi thi. Thori dair me diya k hont choomta rha aur thori dair bd diya ny b apny hont khol diye aur ab hmari kiss start ho gyi

videotogif-2022-05-29-13-08-06

Me diya k hont chusny lga aur vo bhi mera pura sath deny lgi. Diya k saansain bht tez ho gyi thin aur uska dil bht zor sy dhadak rha tha.

Me ny diya ko sofa per pichy kr dia aur bht pyar sy usko kiss krny lga.

Kiss krty huey me ny apna hath diya k boobs per rakh dia aur bht pyar sy uss k boobs ko dabany lga.

Ab me diya k upr tha aur us k boobs ko daba rha tha aur hm donu ak dusry k hont choom aur choos rhy thy

videotogif-2022-05-29-13-10-17

Business man to Playboyजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें