Elbette o saçma söylentilere inanmıyordu. Zion ve o, birbirlerinden hoşlanmanın imkansız olduğu bir ilişki içindeydiler.
Çocukken birbirlerine en kötü ayrılığı yaşatmışlardı. Birbirlerinden hoşlanmayı bırakın; nadiren konuşuyorlardı ve birbirlerini görmeye bile tahammül edemiyorlardı.
Bu, cevabını bilerek sorduğu bir soruydu ve Zion'un tepkisi tam beklediği gibiydi. Kulakları kıpkırmızı olmuştu ve sanki dünyadaki en büyük aşağılanmayı yaşamış gibi kaşları çatıktı.
"Böyle saçma şeyler söylemeyi bırak!"
"O zaman neden?!" Ash'in nadiren yükselen sesi yatak odasında yankılandı. Tutunduğu mantığı yer bir olmuştu. Her zaman bir beta kadınla sevişmesinin ve bir beta kadınla evlenmesinin doğal olduğuna inanmıştı. "Neden bu çılgınlığı yaptın, neden?!"
Birkaç hafta içinde her şeyi altüst olmuştu.
Aniden gelen kızgınlıkla birlikte, hayatında kabul ettiği tüm gerçekler değişmişti. Adeline ile ayrılmasının pişmanlığı, bu şokla kıyaslanamazdı bile.
Hayatı sanki değersiz bir kağıt parçasıymış gibiydi. Bir peçeteden daha narin olan hayatı, kaprisli bir yaratıcının kaprisleriyle savrulmuş; en sonunda da paramparça olmuştu.
Bu olamazdı. Boğazına bıçak dayansa bile, bu evliliği kabul etmek istemiyordu!
Veliaht prenses olmak Ash'in hayat planlarında var olmayan bir şeydi. Birinin eşi olarak yaşamayı, bir erkekle aynı yatağı paylaşmayı ve bir evlilik bağı kurmayı asla istemiyordu.
"Kraliyet majesteleri veliaht prensim, banyo suyunu ısıttık. İçeri getirelim mi?"
Ash, dışarıdaki hizmetkarın az önceki patlamasını duymuş olabileceği düşüncesiyle titreyen eliyle alnını kapattı. Zion ise tam tersine sakin bir şekilde ağzını açtı.
"Getirin."
Kısa emri üzerine, güçlü kuvvetli hizmetkarlar sessizce yatak odasına devasa bir altın küvet getirdiler.
Küvetin içindeki su hafifçe dalgalanıyordu. Buharın içinden hafif bir portakal kokusu geliyordu. Bu koku, Zion'un feromonlarına çok benziyordu ve Ash'in yüzünün utançtan kızarmasına neden olmuştu.
Zion hizmetkarların birinden bir havlu aldı ve onlara gitmelerini emretti. Ash'in iğrenme ve tiksinme duygularına rağmen, hizmetkarlar sanki sevgi dolu bir çifte bakıyormuş gibi ifadelerle yanlarından ayrıldılar.
Zion'un altın rengi saç tutamının arasından parlayan mavi gözleri Ash'e bakıyordu. Bir süre sonra bakışlarını kaçırıp hafifçe masaya yaslanarak konuştu.
"Yıkan. Töreni bu şekilde yapmak istemiyorsan tabii."
Richard ailesi gökyüzünü kaplayan kasvetli bulutsa, Estein İmparatorluğu ailesi dünyayı parlak bir şekilde aydınlatan güneşti.
Bu tanıma oldukça uyan Zion, baştan aşağı göz kamaştırıcı bir adamdı. Tıpkı sıcak güneş ışığının ışıltılı parıltısı gibiydi. Bir omegaya daha çok yakışacak bir güzelliği vardı.
İnce telli altın rengi saçlarının altından görünen yüz, zulüm görmüş bir melek gibi acıklı bir ifade veriyordu ve göz göze gelen herkesin anlayışla iç çekmesine neden oluyordu.
Paradoksal olarak güzelliğini taçlandıran mavi gözleri, veliaht prens için utanç kaynağı olması gereken ölümcül bir kusur olarak biliniyordu. Çünkü tarihsel olarak, Estein İmparatorluğu'nun soyundan gelenlerin gözleri altın rengi oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temporary Divorce Relationship
Historical FictionDiğer Adları: The Temporary Divorce Relationship, A Temporary Marriage, A Provisional Divorce, 잠정적 이혼관계 ▪️▪️▪️▪️ Dük Richard'ın ikinci oğlu Ash, genç kızların sevgilisi olan yakışıklı bir betadır. O kadar yakışıklıdır ki görünüşü dillere destandır...