Bölüm 06

98 6 4
                                    

"Bu saçmalık."

"..."

Ash'in eli, gömlek yakasının üstündeki kravatı düzeltirken titriyordu. Tören kıyafetini aceleyle giyerken bir anda donakalmıştı. Sakinliğini yeniden kazanmalıydı.

"Bunu yapamam."

"..."

Ash'in şoktan boşalan zihni hiçbir şeyi algılayamıyordu. Acı bir kahkaha attıktan sonra gerçekliği reddederek başını salladı.

"Mantıklı ol. Sen ve ben... Bu nasıl mantıklı olabilir?"

"Bunda mantıksız olan ne?" Arkadan gelen ses onun aksine sakin ve kayıtsızdı. "Ben bir alfayım, sense bana işaretle bağlanmış bir omegasın. Çocuk sahibi olmadan boşanmak daha garip değil mi?"

Ash dişlerini sessizce gıcırdatarak öfkesini kontrol etmeye çalıştı. Şu an kötü bir durumdaydı ama bu kötü durumların bir sonu yokmuş gibi görünüyordu.

"Bir düşün. Başka her şeyi yaparım."

"İhtiyacım olan tek şey bu."

"Lanet olsun." Ash gençliğinden beri kullanmadığı bir küfür mırıldandı. Bir gecede omega olduğu düşünüldüğünde, küfür etmek önemsiz gibi görünüyordu. Dünya altüst olmuştu; kişiliğinin de değişmemesi garip olurdu. "Çocuk sahibi olmak... O kadar kolay bir şey değil Zion."

"..."

Bazı alışkanlıklar korkutucuydu. Zihnindeki küfür seline rağmen, çıkan kelimeler sakin ve ölçülüydü.

"Onu leylekler getirmeyecek. İkimiz için de korkunç bir şey değil mi bu? Ben yakın zamana kadar açıkça bir betaydım, sen de bir alfa olarak kendi tercihlerine sahip olmalısın."

Her kelime bir engel gibi hissettiriyordu. Dile getirmek bile iğrençti ve bu durumda olmaları bile tüylerini diken diken ediyordu.

"Bana işaretle bağlandın. Çocuk sahibi olmadan nasıl boşanırız?"

"…"

"Ah." Bu ses, arkasından gelen kısa iç çekişin sesiydi. "Doktorun durumu tam olarak açıklamadığı anlaşılıyor."

"?"

Aniden bir kriz hissine kapılan Ash, Zion'un ifadesiz yüzünü görmek için döndü. Alaycı bir ifade yoktu, sadece en korkunç haberi veren güzel, neredeyse kusursuz bir yüz vardı.

"Benden uzaklaşırsan çok acı çekersin."

"..."

Ash geri çekildiği sırada sırtının pencereye çarptığını hissetti. Camın serin dokunuşu giysilerinin ince kumaşından sızıyordu.

Zion'un delici mavi gözleri Ash'in göğsünden aşağı doğru kaydı.

"Belki normal bir günde buna dayanabilirsin. Ama kızgınlık döngüsü geldiğinde bu imkansız." Ash'in solar pleksusuna[1] odaklanan bakışları, alt karın bölgesindeydi. "Feromonlarıma olan özleme karşı koyamazsın." Uzun süredir orada olan gözleri Ash'in özenle iliklenmiş yeleğinin düğmelerini delip geçiyordu sanki. "Hayatını benim kıyafetlerimi giyerek ve m*stürbasyon yaparak geçirebilirsin. İşte işaretlenme budur Ash."

"..."

Zion'un mavi gözleri, sanki bir ölüm cezası veriyormuş gibi sarsılmazdı.

"Yine de nişanı bozmak istiyor musun?"

Ash, sanki üzerine soğuk su dökülmüş gibi hissederek gerçekliğe geri döndü. Alfalar ve omegalar arasındaki etkileşim hakkında tamamen cahil değildi, daha önce parça parça şeyler duymuştu.

Temporary Divorce RelationshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin