Bölüm 11

97 5 3
                                    

"Ash'in davranışlarından şüphe etmek, benden şüphe etmeye eş değer. Henüz gerçekleşmemiş bir şey hakkında endişelenmek aşırı değil mi?"

Ash, aralarındaki görünmez çekişmeyi kolayca hissedebiliyordu.

'İmparatoriçenin veliaht prensi gerçekten önemsediğini düşünmek saçma.'

İmparatoriçe, veliaht prensin Richard ailesinin desteğini kazanmasından açıkça hoşnutsuzdu.

Onun söylediğine göre, Zion'un kamusal imajı kusursuzdu. Sıradan bir hizmetkarın oğlu olmasına rağmen, veliaht prens olarak atanmasına şiddetle karşı çıkan soyluların onu eleştirmek için artık başka gerekçeleri yoktu.

Fakat şimdi kuzeyin büyük desteğiyle, onu alt etmek için zaman bekleyen ve anne şefkati gösteren imparatoriçenin Ash'i kendi canını sıkan bir diken olarak görmesi çok doğaldı.

Ash düşüncelere dalmışken, İmparator'un kahkahası gergin havayı bozdu.

"Ona kefil olduğun için içim rahatladı Zion. Sonuçta, Ash çok da uzun olmayan zaman önce genç ve gözde bir bekardı. O yakışıklı yüzüyle romantik bir karşılaşma yaşamamış olsaydı daha garip olurdu." İmparatorun sıcak ve nazik altın gözleri Ash'e döndü. "Evli bir kadınla ilişkiye girmedi veya aynı anda birden fazla kadınla görüşerek toplumsal düzeni bozmadı. Ona kadın düşkünü demek biraz abartı gibi görünüyor, öyle değil mi imparatoriçe?"

İmparatoriçe, Zion'u Richard ailesinin desteğinden mahrum bırakmak isterken; imparator dün yaşanan olayı önemsememeye kararlı görünüyordu.

Ash gözlerini indirdi ve sakin bir şekilde cevap verdi.

"Anlayışınız için teşekkür ederim majesteleri."

"..."

Neyse ki evliliğin ilk gününde imparator ve imparatoriçe ile içilmesi gereken çayın vakti gelmişti. Arkadaşça bir ilişkide bile bu konuşmalar oldukça rahatsız ediciydi. Görünmez pozisyon çatışması Ash için bunu daha da yorucu hale getiriyordu.

Yorgunluğunu ustaca gizleyen Ash, büyük orta sehpanın karşısındaki Zion'a baktı. Zion'un sakin yüzü, kendisininki gibi etkilenmemişti; sadece yüzü ağzının hafifçe seğiren bir köşesiyle gölgelenmişti.

"Gelecekte böyle endişeler yaşamayacağınızdan emin olabilirsiniz." Ash bakışlarını Zion'dan imparatoriçeye çevirdi ve alçak sesle konuştu. "Belirli bir alfaya işaretle bağlanan bir omeganın, eskisi gibi pervasız bir hayat sürmesi imkansız olacaktır."

"..."

Ash, doğrudan imparatoriçeye bakarak özellikle 'pervasız' kelimesini vurgulamıştı. Gözleri, kelimelere ihtiyaç duymayan pişmanlığının derinliğini yansıtıyordu.

"Gereksiz endişelerle değerli huzurunuzu bozmaya gerek yok."

"Hm."

Hizmetkarın yelpazelemesini elinin bir şıklatmasıyla tekrar başlatan imparatoriçe, gülümseyerek çay fincanını dudaklarına götürdü.

"İşaretlenme, sadakatin kusursuz bir garantisi değildir. Sence de fazla özgüvenli değil misin?"

* * *

İnce buzun üzerinde oturmak kadar rahatsız edici ve tatsız olan çay saati sonunda sona ermişti.

İmparatoriçenin konuşmanın devamında yaptığı tek şey Zion'unun(!) karakterini övmekti.

"Zion'umuz o kadar masum ve şefkatli ki..."

"Zion'umuz her zaman o kadar iyi huylu olmuştur ki, onunla ilgili tek bir skandal bile yaşanmamıştır..."

Temporary Divorce RelationshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin