!!! UYARI !!!: Bu bölüm 18 yaşından büyük okuyucular içindir. Cinsellik içerir. 18 yaşından küçük olanlar ve o tarz şeyler okumak istemeyenler 'Bölüm 03' yazan bölüme gidebilirler... Geri kalanlar içinse iyi okumalar~
◾◾◾◾
[Lanet Olası Düğüne İki Hafta Kala]
[Yani Her Şeyin Altüst Olmasına Ve Hayatın Bambaşka Bir Yola Girmesine Az Bir Zaman Kala]Mayıs ayının ortasında, Hwanggung Ek Binası yıllık heyeti karşılamak için yapılan etkinlikler ve ziyafetler nedeniyle dopdoluydu. O sırada gün boyunca hafif bir ateşle boğuşan Ash, koridorda yürürken, birkaç kez yutmuş olduğu ateş düşürücüyü çıkarıyordu.
Babası, imparator ile küçük bir sohbet bahanesiyle heyettekilerle ticaret şartları üzerine pazarlık yapmakla meşguldü. Ash'in bu tür etkinliklere kendisiyle birlikte gelmesini her zaman isterdi, ancak devlet işleriyle ilgilenmeyen Ash bunları sıkıcı buluyordu.
Adeline'ın seyahatte olması nedeniyle etkinliğe katılacak bir arkadaşı da yoktu ve durumu o kadar kötüydü ki, insanlarla kaynaşmak yerine boş bir misafir odasında sessizce dinlenmeyi tercih ediyordu.
Ancak ziyafetin doğası gereği boş misafir odası bulmak kolay değildi; çünkü her yer, ticaret anlaşmaları imzalandıktan sonra iz bırakmadan gidecek olan yabancılarla ve gizli zevklerin tadını çıkarmak isteyen insanlarla doluydu.
"Ash, böyle hızlı hızlı nereye gidiyorsun?"
Koridorda karşılaştığı Lucas kolunu yakalamıştı. Ash refleks olarak dostunun elini silkeledi.
Bu, onun sıradan gününü çatlatan ilk andı.
"Ne oldu? Bir şey mi oldu?"
Lucas, elini garip bir şekilde havada tutarak şaşkın bir ifadeyle Ash'e baktı.
"Hayır."
Ash başını iki yana sallarken hızla artan sıcaklığı görmezden gelmeye çalışıyordu. Az önce neden bu şekilde tepki verdiğini bilmiyordu. Lucas, sadece bir dokunuşla sinirlenebileceği kadar düşmanca davranacağı biri değildi...
Nedense Lucas'ın varlığı hiç hoşuna gitmemişti. Ondan yayılan koku hoş değildi. Ash kaşlarını çattı ve elinin tersiyle burnunu tuttu.
"Parfüm..."
"Ne?"
"Kendine parfüm sıkmayı bırak. Kokun mide bulandırıcı."
"Ne parfümü?" Lucas kokusunu almak için kendi kolunu ve kıyafetinin kolunu koklarken, Ash'in başı dayanılmaz sıcaktan dönmeye başlamıştı. "Ama Ash, bugün parfüm sıkmadım ki..."
Ash daha fazla dayanamayarak yanından geçip gitti. Lucas'ın önemsiz sözlerine dayanabilecek gibi değildi. Başka biri olsaydı, kabalık olurdu ama arkadaş oldukları için durumu daha sonra açıklayabileceğini düşünüyordu.
Koridor boyunca sıralanmış tüm misafir odalarının kapı kollarında küçük gümüş çanlar asılıydı. Ziyafet sırasında odanın dolu olduğunu belirtmek için gümüş çanlar asmak bir gelenekti.
Ash, çıldırmış bir şekilde çan olmayan boş bir misafir odası arıyordu. Vücudunun içinde yükselen ısıyla birlikte, etrafındaki çeşitli kokular ona işkence etmeye başlamıştı.
Dışarıdan gelen leylak kokusu, Lucas'ın kolunu tuttuğu yerden gelen mide bulandırıcı parfüm kokusu, koridordaki karışık vücut kokuları... Bir sürü koku vardı.
Gümüş çanı olan bir odanın kapı tokmağını neredeyse yakalayacak olan Ash, sendeleyerek duvara yaslandı. Tam sınırına ulaştığını düşündüğü sırada, sonunda kapı tokmağında çanı olmayan bir misafir odası gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temporary Divorce Relationship
Ficción históricaDiğer Adları: The Temporary Divorce Relationship, A Temporary Marriage, A Provisional Divorce, 잠정적 이혼관계 ▪️▪️▪️▪️ Dük Richard'ın ikinci oğlu Ash, genç kızların sevgilisi olan yakışıklı bir betadır. O kadar yakışıklıdır ki görünüşü dillere destandır...