Bölüm 16

93 3 0
                                    

Soylular, verdikleri ziyafetlere gönüllerini ve ruhlarını koyuyorlardı.

Duvarlara asılan perde süslemelerinden, yemeklerin kompozisyonuna ve sofra takımlarının tasarımına kadar her şey ev sahibinin zevkini ve duyarlılığını yansıtıyordu. Bu da ev sahibinin onurunu temsil ediyordu.

Önlerindeki bu ziyafet, düğünden iki hafta sonra düzenlenen ilk etkinlikti. Ash veliaht prenses olduktan sonra verilen ilk ziyafetti.

Başkentin sosyal çevrelerinde aktif olarak dolaşan Ash için, çeşitli salonlardaki ve ziyafetlerdeki kapsamlı deneyimi göz önüne alındığında bu görev çok da zorlayıcı değildi.

Elbette bu ziyafet, gençlerin sadece içip oynadığı partilerden ölçek ve önem açısından farklıydı. Ash bunu çok iyi biliyordu ve gerektiğinde deneyimli Kont Javier Alonso'dan tavsiye almaktan çekinmeyecekti.

'Babam burada olsaydı çok daha iyi olurdu.'

O anda kalbinde, başkenti aceleyle terk edip ona veda etme fırsatı vermeyen babasına karşı bir kızgınlık hissetti. Aynı evde yaşadıkları zamanlardaki gibi sık sık görüşemeseler bile, onun yakınlarda olması Ash için büyük teselli olurdu.

Aniden, başının arkasında bir karıncalanma belirdi. Boy aynasının önünde duran Ash, arkasında duran Zion'a baktı. Gözleri aynada buluştuğunda, Zion hemen bakışlarını kaçırdı.

"..."

Sadece bir anlığınaydı, ama Ash'in algısal yeteneği sayesinde Zion'un gözlerindeki bakışı kolayca anlamıştı.

'Neden bana öyle bakıyor? Bu çok rahatsız edici.'

Zion'un aşağıya doğru batıyormuş gibi görünen utangaç bakışlarındaki irislerden yayılan ham bir sıcaklık vardı.

Eğer ziyafetteki bir kadın ona böyle baksaydı, Ash onun kendisini sevdiğinden emin olurdu. Ama Zion'da durum farklıydı.

'Görünüşünden dolayı olmalı.'

Bir kişinin yüzünün aşırı güzel olması bir lanet olabilirdi. İyi estetik anlayışıyla övünen Ash bile, Zion'u sık sık gördükten sonra bu gerçeği yeni fark etmişti.

Zion'un doğası gereği narin ve acınası bir görünümü vardı. Tavus kuşu kuyruğunun yelpazesi gibi uzanan uzun kirpikleri her zaman nemliymiş gibi parlıyordu ve berrak, asil mavi gözlerinin irislerindeki desenler bile zarif görünüyordu.

Öyle doğal bir şekilde zarifti ki, gözlerini ifadesiz bir şekilde yere indirmek bile onu melodramatik bir romanın trajik kahramanı gibi gösteriyordu. Sadece bir çay fincanına bakarken bile sanki dokunaklı bir hikayesi varmış gibi görünüyordu.

Tam olarak bu zavallı suratıyla beş yaşındaki Ash Richard'ın kalbini ele geçirmişti ya zaten... Elbette Ash artık Zion'un kendisi gibi bir erkek olduğunu bildiği için, şu an böyle bir şey söz konusu bile olamazdı.

Bu tarz hüzünlü bakışların herhangi bir garip yanlış anlaşılma yaratmasını önlemek en iyisiydi. Bu nedenle Ash, fark etmemiş gibi davranarak görünüşünü kontrol etmeye devam etti.

Ardından dönerek masadan küçük bir şişe aldı ve iç cebine koydu. Bu, yeni benzersiz durumu oluştuğundan beri günlük hayatındaki en önemli değişiklikti.

Nereye giderse gitsin, baskılayıcısını her zaman yanında taşımak zorundaydı.

Kayıtsız mor gözleri artık masadaki kol düğmelerinin üzerindeydi. Bir tık sesiyle küçük mücevher kutusunu açarak içinde sıralanmış olan iki çift elmas düğmeyi ortaya çıkardı. Bunlar mavi elmaslardı ve İmparatoriçe Dowager'ın[1] aile üyesi olan Marki Merlang'ın hediyesiydiler.

Temporary Divorce RelationshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin