!!! UYARI !!!: Bu bölüm, 14.bölümün 18 yaşından küçük okuyucular için olan versiyonudur. Cinsel davranışlar içermez. 18 yaşından büyük olup da o tarz şeyler okumak isteyenler 'Bölüm 14 (M)' yazan bölüme gidebilirler... O tarz şeyler okumak istemeyenler ve 18 yaşından küçük okuyucular içinse iyi okumalar~
◾◾◾◾
"Ah, hediye."
Ash aniden Lucas'ın hediyesini hatırladı. Bir dakikadan kısa bir sürede bu kadar merak ettiği hediyeyi unutması komikti.
Ash, Zion'un korumaya çalıştığı kutuyu alarak kanepeye çöktü. Zion'un keskin mavi gözleri ona dik dik bakıyordu ama yine de vazgeçip kutuyu açmasına izin vermiş durumdaydı.
"Bu çocuksu davranışın ne?"
Ash bu yorum karşısında şaşkına döndü.
"İlk olarak çocuk gibi davranan sensin. Başkasının hediyesini neden çalarsın ki?"
"..."
"Ciddi misin şu anda? Bunda ne var ki? Sen burada olmasaydın hediyeyi kontrol edecektim zaten. Neden sakladın?" Ash, öfkelenerek kutunun üzerindeki kurdeleyi çözdü. "Bu kağıt ağırlığının ne özelliği var ki, bu kadar zahmete katlanmak zorunda kaldın-"
Sözleri yarıda kalmıştı. Kutunun içindeki nesneyi şaşkın bir ifadeyle eline aldı. Bu nesne, hem berraklık hem de parlaklık açısından birinci sınıf bir kristalden yapılmıştı.
Ancak kağıt ağırlığı olarak kullanılmak için tasarlanan bu nesne, karmaşık bir şekilde... Erkek cinsel organı şeklinde oyulmuştu.
Benzersiz uzun şeklin, damarları ve her küçük ayrıntısı rahatsız edici derecede kesindi. Kağıt ağırlığı olarak kullanmak veya herhangi birine göstermek için oldukça utanç verici görünüyordu.
'Lucas Alonso, seni p*ç kurusu!'
Ash, yaramaz arkadaşının genç yüzünü düşündü. Başka biri ona böyle bir hediye verseydi, bu ciddi bir suç olurdu. Ama hiç kimse yakın bir arkadaştan gelen şaka hediyesini siyasi bir hakaret olarak kabul etmezdi.
"Hediyeyi gördüğüne göre artık kendini daha iyi hissediyor musun?"
Javier Alonso kendi iyiliği için fazla ciddiydi, oğlu ise fazla ciddiyetsizdi.
'O olgunlaşmamış bir velet.'
Lucas'ın yaramaz gülümsemesini şimdiden hayal edebiliyordu. Ash dilini şaklattı ve kutuyu bıraktı. Alonso'ya bu hediyeyi gösterirse nasıl tepki vereceğini merak ediyordu.
Lucas muhtemelen ağır bir dayak yerdi. Alonso'nun muhafazakar yapısı göz önüne alındığında, abartıp onu evlatlıktan reddetmesi bile mümkün olabilirdi.
Ash, Lucas'ı bu kadar utandırmak istemiyordu.
"Evet, hediyeyi gördüğüm için artık kendimi daha iyi hissediyorum."
Zion, ne kadar hassas bir adamdı. Neden bu şeyi mühürlenmiş bir iblis gibi saklamıştı? Eğer bunu en başından göstererek Ash'in Lucas'ı lanetlemesine izin verseydi, bu garip durumu yaşamak zorunda kalmazlardı.
Eh tabii Ash'in bunu en başından beri görmezden gelmesi de çözüm olabilirdi...
"Çocuk musun sen? Yapay bir erkek organı için neden bu kadar yaygara koparıyorsun? Lucas'ın böyle çılgın bir hareket yapması ilk kez olmuyor."
"Geri ver."
Ash, kendisine uzanan elden kurtularak Lucas'ın hediyesini dikkatlice yeniden paketledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temporary Divorce Relationship
Historical FictionDiğer Adları: The Temporary Divorce Relationship, A Temporary Marriage, A Provisional Divorce, 잠정적 이혼관계 ▪️▪️▪️▪️ Dük Richard'ın ikinci oğlu Ash, genç kızların sevgilisi olan yakışıklı bir betadır. O kadar yakışıklıdır ki görünüşü dillere destandır...