Bölüm 20

68 3 0
                                    

"Biraz daha dayan."

Zion ağzında şırıngayla Ash'in ceketinin bir tarafını çekip gömlek kolunu sıyırdı. Bir enjeksiyon bir haptan daha etkiliydi ve intravenöz bir enjeksiyon[1] daha da hızlıydı.

Ash, Zion'un dişlerini kullanarak iğnenin kapağını çıkarmasını bulanık gözlerle izlerken; parmaklarının damarı izlemesi neredeyse kontrolünü kaybetmesine neden oluyordu.

En sonunda ince iğne, derisindeki belirgin damarı deldi.

"Ah!"

Artan hassasiyeti, ilacın damarlarında aktığının hissini daha canlı hale getirmişti. Donuk bir acı tüm vücuduna yayılıyordu.

İğnenin kapağını ağzına sabitleyen Zion, Ash'i kollarına aldı. Normalde Ash buna asla izin vermezdi ama şu an yanağını ve dudaklarını Zion'un eline sürtüyordu. Tıpkı okşanmak için yalvaran bir köpek gibiydi. Zion'un bedeni birazcık bile uzaklaştığında, Ash ona umutsuzca yapışarak alt bedenini ona bastırıyordu.

"..."

"Lütfen kıpırdama. Beni bırakma, lütfen... Ah, deliriyorum..."

"..."

Duvara yaslanmış olan Zion, sessizce dişlerini sıkarak bir heykel gibi hareketsiz durmayı sürdürürken; Ash hala kollarını Zion'un boynuna dolamış vaziyette inliyordu.

"Ne zaman, ah, ne zaman bitecek bu...?"

"Yakında bitecek."

Geçen bir dakika sonsuzluk gibiydi. Alt karnında çözülemeyen sıcaklık, rahatsız edici bir his yaratarak kaynıyordu. Ancak bu rahatsızlık hissi Zion'un kokusuyla hafiflemiş gibi görünüyordu ve bu, Ash'in onu daha da çok istemesine neden oluyordu.

"Haa, haa..."

Ne kadar zaman geçmişti? Titrek nefesi yavaş yavaş sakinleşiyordu.

İçinin parçalandığını hissettiği dayanılmaz acı azalmıştı ancak o kısır döngünün sıcaklığı hala tüm vücudunun karıncalanmasına neden oluyordu.

Zihnini bulandıran sis yavaş yavaş dağılırken Ash, kendini tamamen iğrenmiş hissetti.

'Bu hayvan olmaktan daha kötü.'

Her kızgınlık döngüsü geldiğinde, Ash aşağılanmanın yeni derinliklerini keşfediyordu. Normalde ikinci bir bakış atmayacağı bir adama tutunarak dokunuşu için yalvarmak çok sinir bozucuydu.

Bir omeganın kızgınlığından kaynaklanan acının, yakın zamanda değişenler için daha yoğun olduğunu duymuştu. Ash, tekrar tekrar kendine küfür etti.

Genç omegaların sık sık hastalanmasına şaşmamak gerekirdi. Yoğun acı, karşı konulmaz cinsel arzuyla birleşince, hayatta kalma içgüdüsü gibi dayanılmaz oluyordu.

Bu bir omeganın hayatıydı. Bastırıcılar olmadan kendini güvende hissetmek neredeyse imkansızdı... Bu lanetli özellik yok olmalıydı. Ya da en azından, onunla hiçbir ilgisi olmamalıydı.

Ash, bastırıcının tam etkisini göstermesini bekleyerek düzensiz nefesini kontrol etmeye çalıştı. Vestiyer odası o kadar sıkışıktı ki istese bile Zion'dan uzaklaşamıyordu.

"Biraz daha iyi hissediyor musun?"

Soğuk bir el alnına dayandı. Ash içgüdüsel olarak hemen onu savuşturdu.

Hatasını fark ettiğinde artık çok geçti. Yukarı baktı ve Zion'un sessizce elini çektiğini gördü; ne yapacağını bilemiyormuş gibiydi.

"Kötü değilim. Endişelenme."

Temporary Divorce RelationshipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin