Bölüm Şarkısı; Kurtuluş Kuş
"Ağır Kurşun"AŞKMIYDI BENİ BU BATAKLIĞA DÜŞÜREN,YOKSA AİLEMİYDİ KÜLE DÖNDÜREN?
YOKSA BENMİYDİM HEPSİNİ ATEŞE VEREN?04.11.2024
Yaz resmen bitmişti,inanmak istemiyordum.
Yine dönüp dolaşıp o yere gelmiştim,
Okula.
Yine sabahın köründe gelmiştik,Yeliz uyukluyor bense kitap okuyordum.
Bu kitap aşırı derecede hoşuma gitmişti sürükleyici bir konusu vardı.
Aklım Çınar'a gidip gidip geliyordu.
En sonki olaylardan yine yırtmayı başarmıştı,hala çoluk çocuk gibi mahalleler arasında hasımcılık oynuyorlardı.
Demir ise Eray ile olayından sonra ne aramış ne yazmıştı,aslında isteğim bumuydu bilmiyorum bu hayatta herşeye sahibim ama o olmadığında evim çatısız,vücudum çıplak kalmış gibi hissediyordum.
Demir'in sonu benle olmayacaktı bunu hissedebiliyordum fakat hayatı da olmayacaktı,mutsuz , sevgisiz ve bensiz kalacaktı.
Bizim geleceğimiz de yoktu geçmişimiz de.
Geleceği yok saydım geçmişe de çizik attım.
Yeliz"Bu çocuk gelişimi derslerinden bıktım artık,her dakka bişey dikiyoruz şaka mı?"
-"Söylenme Yeliz söylenme bende memnun değilim halimden"Elimdeki kitabı sıranın üzerine koyup bıraktım.
Şu an bir bebek dikiyorduk. Okullar açılalı resmen 3 ay olmuştu ama bi türlü dikiş tekniklerini çözememiştim. Son sınıf olmanın verdiği rahatlık vardı üzerimde. Staja başlamıştım ve okulumu adım adım bitiriyordum. Merve liseyi açıktan okuyor,Tuğçe okumak istemeyip baba parası yiyor ben ve Yeliz ise okumaya çalışıp bi yandan sürünüyorduk.
Elime kumaştan dikmeye çalıştığım bebegi aldım ve kaldığım yerden devam etmeye başladım.
Tüm gün boyunca meslek derslerimiz vardı.
Toplam 7 saat çocuk gelişimi dersi son 2 saat matematik dersimiz vardı ve bu durum çok canımı sıkıyordu.
Aklım hala okuduğum kitapta takılı kalmıştı,bi an önce bebeği bitirip okumaya devam etmek istiyordum.-Yeliz"Zeynep yardım et!"
-"Noldu?"
Bebeği elime aldım.
-"Yeliz naptın ipin her tarafı düğüm olmuş?"
Yemin ediyorum gerizekalıydı bu kız.
-"Ya ne biliyim böyle saçma sapan bişi oldu"
Elimle düğümü açmaya çalıştım ama öyle bir yerden iğneyi sokup dikiş atmıştı ki en son sinirlenip makası elime aldım ve bütün dikişi kestim.
-"Hiii,Efnan naptın ya"
-"Sızlanma Yeliz bu düğümü başka türlü açamazdık"
-"Tekrar başa sarıp dikmek zorundayım şimdi of Zeynep of "
Kendi bebeğimi alıp dikişime devam ettim.
Yeliz arada bir sızlanıyor sonra da bana sövüyordu"
Bir süre sonra dinlenmek için bıraktım ve çantamdan gizlice telefonumu çıkartıp oynamaya başladım.Abim mesaj atmıştı.
-"Okuş çıkışı seni almaya ben geleceğim bir şey konuşmamız lazım.
Duraksadım.
Abim benimle ne konuşacaktı ki?
Meraklanıp yerimde hareketlendim.
Ne konuşacağız? diyerek mesaj attım.
Anında cevap vermişti.
"Konuşuruz."
Boşverdim ve telefonu yakalanmadan hemen çantama atıp tekrar kitabı elime alıp okumaya başladım.
Aslında oyalanıyordum Yeliz bana yetişemediği için yüzü düşmüştü üzülmesin diye biraz süre tanıdım ona.
Tam kitaba dalmışken zil çalmıştı.
Sigarasızlık başıma vurduğu için çantamdan alıp Yeliz'i dürttüm.
-"Ne var Zeynep?"
-"Kızım kalk tuvalette sigara içelim"
-"Of Zeynep"
Elimdekini bırakarak ayaklandık. Tuvalete girdiğimizde hiç kimse yoktu. Atölye derslerimiz en alt katta olduğu için genellikle kimse olmuyordu.
Hemen yakıp sigaranın yarısına gelene kadar içtim ve diğer yarısını Yeliz'e verdim.
Yakalanmadan tuvaletten çıkmıştık.
Atölyeye girdiğimizde kitabı tekrar elime aldım.
Yaklaşık olarak Türkiye'de 40 milyon okuyucusu vardı,heveslenerek telefonu elime aldım ve kitap karekterinin modeline ingilizce olarak mesaj attım.Adam İsviçreli modeldi. Türkiye'de 40 milyon okuyucusu olan bir kitabın modeli olduğunu yazıp mesajı gönderdim,o sırada zil çaldığı için aceleyle telefonu geri çantama atıp dikişime odaklandım.
-"Zeynep"
Tuana bana sesleniyordu.
-"He canım"
-"Ben bu bebeğin elbisesini nasıl dikeceğim ya"
Tepeme gelmişti.Bebeği elime alıp baktım
-"E yarısından çocuğunu bitirmişsin Tuana sızlanmayın artık"
-Yeliz"Sen bi bana baksana Tuana bebeğimin dikişlerini söktü"
Ters bi bakış attım.
YOU ARE READING
BURASI SON DURAK
RomanceANNESİ VE BABASI AYRILAN ZEYNEP EFNAN ANNESİ YENİ BİRİSİYLE EVLENEREKYENİ HAYATA ATILMAYA BAŞLAR TABİ BU SÜREÇ İÇERİSİNDE NELER YAŞAYACAK ONLARI OKUYACAĞIZ +18 İÇEREN BOL SMUTLU ŞİDDET İÇERİKLİ BİŞEYLER YAZMAK İSTEDİM:)