𝙼𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 || 𝙸𝚝𝚘𝚜𝚑𝚒 𝚂𝚊𝚎

150 4 0
                                    

Edit: I have no idea what I wrote, except for the fact I wrote most of this in the middle of the night

HAPPY (LATE) BIRTHDAY TO SAE 🥳🥳

This is quit long, so I'll make a pt.2, Enjoy 😈

¤▪︎~~~~▪︎¤

¤▪︎~~~~▪︎¤

𝙼𝙾𝙽𝙾 𝙲𝙰𝙿𝚂- 𝙿𝙰𝚂𝚃 𝙼𝙴𝙼𝙾𝚁𝚈

𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊 𝚕𝚘𝚌𝚊𝚕 𝚋𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝙺𝚊𝚗𝚊𝚐𝚊𝚠𝚊 𝙿𝚛𝚎𝚏𝚎𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚊𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚋𝚘𝚢 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚞𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎.

𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚎𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢, 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚒𝚊𝚕 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎'𝚜 13𝚝𝚑 𝚋𝚒𝚛𝚝𝚑𝚍𝚊𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚝𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚎𝚝𝚞𝚙.

𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚒𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙𝚜𝚎𝚝 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗, 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚒𝚊𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚞𝚜𝚙𝚒𝚌𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚒𝚜𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚗 𝚒𝚗 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗.

𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚒𝚏 𝚠𝚑𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊𝚗 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚗 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚛𝚞𝚗𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚢𝚘𝚞.

"[𝙽𝚊𝚖𝚎], [𝙽𝚊𝚖𝚎]!!" 𝙷𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚎𝚗𝚝𝚑𝚞𝚜𝚒𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢.

𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚙𝚛𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚖𝚖𝚊𝚌𝚞𝚕𝚊𝚝𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚎𝚍, 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚎𝚎𝚝 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚙𝚕𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌 𝚋𝚊𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎... 𝚜𝚙𝚊𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚞𝚙𝚜?

𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚕𝚘𝚟𝚎? || 𝙱𝙻𝙻𝙺 𝙾𝚗𝚎𝚜𝚑𝚘𝚝 𝙱𝚘𝚘𝚔Where stories live. Discover now