début

29 3 1
                                    

selam, yeni ficle geldim.

öncelikle karakterleri tanıtayım.

taehyung: 27 yaşında, ilk kez fransızca öğretmenliği yapacak. tüm kız öğrenciler ona hayran. fakat o hiçbirini takmıyordu.

çünkü atandığı okulda bir öğrenciye aşık oldu.

o kişi de okulun popüler öğrencisi jeongguk'tu.

jeongguk: 17 yaşında kendisi. okulun popüler öğrencisi, instagram'da ve tiktok'ta baya takipçisi var. herkes tarafından tanınıyor. baya şımarıktır, aynı zamanda çok yakışıklıdır. kolay kolay insalara yüz vermez.

yeni gelen fransızca öğretmeni ilgisini biraz çekmişti.

jimin: 17 yaşında, jeongguk'un en yakın arkadaşı. sevgilisi yoongi'dir.

yoongi: 22 yaşında, oldukça popüler bir barın sahibidir. sevgilisi jimin'e çok aşık, onun her istediğini yapar.

hoseok: 20 yaşındadır ve jeongguk ile jimin'in en yakın arkadaşlarından birisidir. saptır, hiç bir zaman sevgilisi olmamıştır.

yugyeom: 17 yaşında, jeongguk ve jimin'in arkadaşıdır. sınıfın en zekisidir. onun hakkında belki bilmediğimiz şeyler de vardır.

fic, diğer koreli idolleri barındırmaktadır.

uyarı! bu fic yaş farkı, cinsellik ve argo kelimeler içermektedir. rahatsız olanlar okumasın lütfen.

ayrıca teacher's pet de içermektedir.

toptae, bottomkook.

text(whatsapp, instagram) + düz yazı.

yayınlanma tarihi: 12.10.2024

umarım hoşunuza gider, riv ile kalın.🫂

⇢ ˗ˏˋ river ࿐ྂ








popular | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin