#6 Hodinka lásky 1. část

1.5K 113 1
                                    

Vpustil mě do svého hnízdečka lásky. Bylo potřeba uznat že byt byl poměrně útulný, moderní, velký a dost prosvětlený. Tady ale něco nehrálo. Na grázly já měla čuch.
Ten fešák jménem Bob s roztomilou prdelkou zavřel psa do vedlejší místnosti a šel nám udělat nějaké to pití. Z lednice vytáhl červené a rozlil ho do sklenic. Když mi ji podával a letmo se dotkl mých prstů bylo až zvláštní jak jemné je má.

"Výborné" pochválila jsem mu víno "Vidím to na kvalitní ročník."
Pousmál se a šlo vidět, v jak dobré náladě je, ovšem něco se mi na něm nezdálo. Varoval mě vnitřní hlas který doslova řval, ať mu nic z toho co říká nevěřím. Jeho oči jako kdyby se přetvarovaly. Pohyb těla také nebyl zcela upřímný ale všechny mé pochyby zmizely jen co sotva promluvil. Několik minut jsme jen tak seděli na jeho pohodlné sedačce posazené nedalelo jeho malého krbu který tak příjemně hrál a já dokonce díky těm malým, příjemným plamínkům zapomněla co se před nedávnou dobou stalo a že jsem někoho zavraždila. Na polici za mými zády měl několik fotografií společně s neznámou ženou. Krásná, štíhlá a vnadná brunetka. Drželi se v těsném obětí, na jiné zase venčili společně toho čokla a na třetí byli společně s několika dalšími lidmi.
"To je tvoje přítelkyně?" ukázala jsem na tu ženu a zvědavě vyčkávala na odpověď. "Ne, ne. To je má sestra."
"Sestra? Vypadáte tam tak šťastně."
"Pravda. Žije ale daleko a máme spolu výjimečný vztah. Dokonce jí hlídám psa." dodal sebevědomě a přišoupl se ke mě blíže. Vypadal až přesvědčivě.

V jeho dokonalých očích se odráželo světlo z krbu tak, že jsem v něm mohla vidět svůj vlastní obrys tváře. Nakonec mě. políbil. Netrvalo dlouho a začali jsme se vzájemně svlékat. Během chvíle jsme oba byli ve spodním prádle a já se mohla kochat na jeho pekáč buchet. Aniž by se mě zeptal nebo cokoliv řekl, nasměroval mi hlavu do svých trenek. Když už si myslel že by mohlo dojít k jeho vyvrcholení, raději mě zvedl a otočil si mě ze zadu. Během sexu vydával tak podivné zvuky které měly do úžasného a lahodného vzdychání daleko. Dala jsem mu ale šanci, když už jsem byla tady.
Posadila jsem se na něj a začala si to trošku užívat. To by ale nesměl přijít moment který mě doslova nasral. Udělal se a pak během nanosekundy odpadl. Nahá a šokovaná jsem posedávala na kraji gauče. Abych se uklidnila šla jsem sebe a své špinavé tělo pořádně vydrhnout pod studenou sprchu. Několik minut jsem se v ní nechala utápět. Přemýšlela jsem nad vším možným i nemožným, nad slovy které jsem řekla, nad věcmi které jsem udělala a nad mužem jež mě dostal na zcestí. Na malý moment ta temná strana z mé duše ustoupila, jenže vrátila se však během pár dalších minut zpět. To byla totiž přesně ta cesta která mi byla souzena a já v ní hodlala pokračovat.

Utřela jdem zamlžené zrcadlo zavěšené nad umyvadlem a dávala se dohromady. Otevřela skříňku na hygienu a co v ní nebylo dámský parfém? Další kartáček na zuby? Řasenka, rtěnka, tvářenka, oční stíny?
"Ten hajzl jeden!" okamžitě do mě začal prostupovat zvláštní rychlostí vztek.
Jen co jsem nahá vylezla z koupelny, využila jsem chvíle. Stále spal a zřejmě to tak měl v úmyslu až do rána, dostalo se mi tak jedinečné možnosti prošmejdit mu byt a zjistit víc.
Ložnice, šatní skříň, kuchyň. Prolezla jsem snad doslova všechno. Všude byli nějaké stopy po ženské. Který chlap by si taky sázel kytky do truhlíků, nechával všude vonné svíce a všemožné kýče. Ke všemu ty dámské hadry schované ve skříni, lodičky i další blbosti které ženská potřebovala byli ukryté přesně tak, aby je nikdo nenašel. Jenže já nejsem nikdo!
Nesnáším lež a nevěru, ba co víc, namachrované idioty kteří si myslí jak jsme my ženy strašně tupé. Můj vnitřní hlas měl pravdu.

Z linky jsem vytáhla kuchyňský nůž a zamířila rovnou k němu. Položila jsem ho přesně do takového úhlu aby ho nespatřil. Stále nahá jsem se usadila do jeho klína a začala ho jazykem šimrat na krku a za uchem. Lehce sebou škubnul ale neprobral se. Jen něco prapodivně zamumlal. Bylo na čase tedy trošku přitvrdit. Jednu jsem mu pleskla, tak silně že z toho šoku nevěděl jak správně zareagovat.
"Hups" a nevinně mi prst zamířil do pusy. "Chtěla bych další kolo, ty jsi ale usnul. Celá hořím a chci tě ještě alespoň jednou než úplně zmizím!" nevypadalo že by nějak protestoval. Právě naopak. Nejen že se probral on ale i ten dole. Byl to tak rychlý spád že tomu hlupákovi ani nedošlo že pár centimetrů pod jeho chodidlem leží nůž s kterým jsem si také hodlala pohrát.

Pravda, snažila jsem se hodně aby ten zamindrákovaný imbecil co mi osahavál kozy dosáhnul orgasmu. Oči se zaměřovaly jen na jeho výraz v tom tupým ksichtě, ani ten pes najednou nebyl slyšet jak štěká. Během krátké chvíle přišel onen moment který měl naznačovat příchod vyvrcholení. Ksichtil se tak divně, zrudnul jak rajče, vzdychal rychle, intenzivně a zbývalo jen pár vteřin do toho než se udělal a bylo potřeba nic nepodceňovat. V tom momentě jsem sáhla po noži.

Bodla jsem ho do vrchní části hrudi. Jak se ale zdálo, ostří mu minulo jak srdce tak i plíci. Jaká škoda... alespoň bude sranda!
Absolutně nechápal co se kolem něj děje, zrak vytřeštil tak jako kdyby mu měly bulvy vypadnout přímo na podlahu.
"Ty... Ty mrcho!" dostal ze sebe se slzami v očích a mini infarktem, zatímco já byla úplně klidná. "Proč?" pohlédl na nůž zabodnutý v jeho těle. "Protože jsi hajzl! Nevěrnej, prolhanej a pěkně vychcanej!" stiskla jsem jednou rukou jeho lícní kosti k sobě, zatímco druhou jsem položila na stále zabodnuté ostří které při větším tlaku dlaně zajel ještě hlouběji. Zařval doslova bolestí i když mu to vcelku nepomohlo. No, alespoň si ulevil. Nejsem totiž zas tak tupá blondýna.

V jeho skříní bylo několik pomůcek na BDSM, po hlubším prozkoumání bytu se zjistilo že jsou jeho zdi odhlučněné, zřejmě sousedům jejich hlasité hrátky dělali problém. Na ty také bylo třeba myslet. Na tu chvilku jsem se oblékla a zkusila zazvonit, jestli nejsou náhodou doma. Nebyli. Pro mě lépe, pro něj hůř.
Vchodové dveře bylo ještě pro jistotu zabezpečit, člověk nikdy neví a moc dobrý efekt by to nemělo kdyby se nahej chlap plazil po chodbě s pobodanou hrudí. Chtěla jsem se jen lehce nahnout a vzít si z části proskleného stolu cigaretu. Jenže to byla příležitost pro pobodaného Boba. Zdravou polovinou těla mě shodil na ten stůl který se z části propadl a já si jeden kousek z jeho skla zabodla při pádu do nohy.

"Zahrajeme si hru?" zeptala jsem se ho posměšně zatímco si pomalu vytahoval tu ostrou věc ze své hrudi.

Joker & HarleyKde žijí příběhy. Začni objevovat