#13 Bad love

1.4K 96 8
                                    

Nikdo netušil kolik věcí se změní. I to, jak se má děsně holčičí duše promění v sado-maeochistickou bestii která se bude snažit protlačit mezi nejnebezpečnější gangstery Gothamu. No a že jich tu bylo. Hodiny utíkaly a pomalu se z jich stávaly dny kdy jsme se snažili o to, abychom nejen dosáhli svých cílů ale abych sama sobě dokázala, co vlastně vše zvládnu a vydržím. Dříve jsem leda tak viděla zbraň v televizi a lekla se ve chvíli kdy ze zbraně vyletěla kulka projíždějící skrz na skrz obětí. Tenhle malý, nekolikacentimetrovy náboj dokázal během vteřiny rozhodnout o životě a smrti.
Jenže situace se mění, lidé také a s nimi i pohled na vše kolem. Bez dvou vysokých culíků, různě zbarvených, vytuněná nejen úplným oblečkem s mega výstřihem ale i baseballovou pálkou jsem nedokázala vystrčit paty z našeho hnízdečka a můj tón hlasu se taktéž změnil na poměrně nevinný, dětinsky holčičí a naivní zároveň. V temných uličkách jsem se svými gorilami vyhrožovala ostatním nebo sháněla zásoby pro plánovaný útok. Pokud nastala chvilka klidu, povalovala jsem se s Jokerem v soukromé místnosti kde jsme se oddávali orgiím. Nemohlo mu uniknout, jak moc žárlím i na pouhé pohledy které věnuje jiným ženám. Ať už byli sebevíc ošklivější.

"Co to děláš?" zeptal se mě, když přišel ze schůzky a já zrovna v oblečku Harlekýny, s rukou opřenou o stůl tupě zírala na obrazovku staré televize kde byl zrovna Bruce Wayne. Položil těsně vedle mé dlaně brokovnici a zeptal se mě znovu. "Nevím, přemýšlím." pohlédla jsem na něj a všimla si, jak moc rozrušený je. Mnul si prsty a nesvlékl kabát s koženými rukavicemi které mu zdobily kožené rukavice jako obvykle. Zřejmě se něco děje. Prohodil mým směrem několik vět které nebyly zrovna dvakrát příjemné a došlo mi, že pokud něco neudělám, budu muset poslouchat jeho nepříjemný tón hlasu po zbytek dne a nebude s ním řeč. V tom horším případě bych po něm hodila vzteky láhev, za ten jeho přístup a on mi pohrozil jako naposledy, pokud mě tedy rovnou nehodlá chytit pod krkem a dávat mi ty jeho chytré proslovy. Někdy je to fajn předehra. Ano, někdy. Ovšem ne v případě pokud je opravdu vytočený.

"Stalo se něco?" naklonila jsem hlavu na stranu a dívala se na jeho pohyby těla. Nervózně pošlapával z jedné strany místnosti na druhou a mezi prsty si prohazoval jeho posvátný kapesní nůž. Sám mi na otázku neodpověděl hned, proto jsem musela hlasitě zakašlat aby si uvědomil, že i já se ho na něco ptala. "Ten hajzl nám prodá zbraně ale jen pokud dostane větší podíl než bylo domluveno." vyletělo z něj tak rychle. Nervní dal pěstí do umakartové zdi a ozval se tak nepříjemný zvuk, až mě to zabolelo za něj. On ale na sobě nedal nic znát. Nemůže. Jeho ego mu to nedovolí a sám sobě by připadal jako slaboch, kdyby ukázal že dokáže cítit bolest jako jiní smrtelníci.
Velmi pomalu a klidně jsem přistoupila k němu, jemně a opatrně ho chytla za ruku která se před pár vterinami střetla se zdí a snažila se ho uklidnit. "Tohle vymyslíme. On se podvolí." Jeho oči najednou nevyzařovaly zlost ale spíše údiv. "Tohle nech na mě. Nedovolím aby nám někdo bránil v našich plánech." Lehce jsem pousmála abych ho ve svých slovech ujistila. Zůstal jak paralizovaný, nic neříkal, nic nedělal. Automaticky jsem ho přistiskla ke své hrudi a jazykem mu přejela po ušním boltci, nenápadně se zachvěl a jakmile mu mé prsty projely skrze uhlazené, gelem upravené vlasy které vypadaly jako kdyby se měsíc neznal s koupelnou, zareagoval tím že mě silně chytil za spodní čelist a začal mě líbat. Naznačil mi, ať se svléknu. Ovšem ne abychom mohli zamířit do té tvrdé postele nebo na stůl či jiný nábytek ale do vany. Venku bylo šero, teplota byla také nic moc a zřejmě měl chuť se zahřát. Nic jsem nenamítala a udělala přesně, co řekl.

Ochotně mi pomohl se svrchní části kde mi rozvázal korzet, pak však zmizel a já slyšela, jak napouští vanu. Než jsem ze sebe svlékla i ty punčochy a došla do koupelnu, čekal na mě ponořený ve vaně. Smrad z nedaleké čističky která se protahovala budovou skrz na skrz teď byla pryč díky levandulové pěně která mu zakrývala spodní polovinu těla. Rukou mi ukázal že druhá polovina téhle kupodivu sněhově bílé vany je volná. Sám se usadil ke kohoutku a nechal si horký proud vody téct na záda. Jen co jsem dosedla a měla nohy na těch jeho tak, že se má lýtka dotýkala jeho boků, přisunul si mě k sobě a začal mi umývat vlasy. Ne však na dlouho, jakmile vzal houbu a začal mi mýt Prsa, nevydržel to a nějaké mytí šlo bokem.

Joker & HarleyKde žijí příběhy. Začni objevovat