Witam, warto napisać, co się dzieje
Moi kochani, nie jest was dużo, ale cieszę się z każdego czytelnika (a chyba maksymalnie jest tu około 5 osób, a nawet mniej, więc każdemu z was dziękuję za uwagę i czytanie moich wypocin :-), teraz dalej)
U mnie jak nie praca (tak pracuję, udało się coś znaleźć), to studia - w tym roku piszę pracę magisterską i przyznaję bez bicia, że idzie mi ona jak krew z nosa
Muszę was też przeprosić, bo zapomniałam w ogłoszeniach dać jednego konkursu - na który dałam pracę (oczywiście prawie blisko końca zgłaszania prac) - był to konkurs do nowej fantastyki - wyniki będą w styczniu przyszłego roku - w 2025, postaram się już zawsze wam wszystko wrzucać na czas - dlatego za niedługo wleci szkolenie w Krakowie, które jest za darmo - to jest szkolenie z grafiki, więc zainteresowanych zapraszam.
Jeśli chodzi o pisanie czegoś na wattpad, robię to w wolnej chwili, jeśli taką znajdę - i wiem miały się pojawić historie inne - zalążek pomysłów jest i ciągle sobie piszę pomysły, ale nie wrzucę tu przecież wam tylko dwóch zdań, pasuje historię napisać początek środek i koniec, prawda.
To chyba tyle - postaram się, aby coś się pojawiło chociaż na halloween - miałam pisać cały październik, ale dopiero 31 coś będzie, może w przyszłym roku się uda (ale wolę nie obiecywać gruszek, a tu się okaże, że wyrośnie wierzba ;-) prawda).
To chyba tyle, dziękuję za uwagę
YOU ARE READING
Ogłoszenia
ActionOgłoszenia: konkursy, nowe dzieła, wyzwania, warsztaty - o których się tylko dowiem chyba tyle