KRK - 5. BÖLÜM

107 24 13
                                    

Multimedya Açelya ' nın fotoğrafı . En sevdiğim fotoğrafı bu sanırım . Umarım bölümü beğenirsiniz . Uzun bir bölüm yazdım inşallah beğenirsiniz . Yorumlarınızı bekliyorum .İyi okumalar ! . Herkezin Ramazan Bayramı mübarek olsun :)

Alarmımın sesiyle gözlerimi araladım . Komidine uzanıp alarmı kapattım . Pencereden giren güneş ışınları yüzünden gözlerimi kısmak zorunda kaldım . Banyoya gidip yüzümü ve dişlerimi fırçaladım . Dolabımın kapağını açarak siyah pantalon ve beyaz v yaka tişörtümü çıkardım . Hızla üstümü giyip aynanın karşısında hafif makyajımı yaptım . Açelyayı uyandırmak için odasına gittim . Kapıyı açtığımda uyuyordu . Yatağının kenarına oturdum . Saçlarını okşamaya başladım . Mırıldanarak gözlerini açtı .
" Günaydın tatlım " .
" Günaydın abla . " dedi . Yatağından kalkarak küçük pufa oturdum .
" Ben kahvaltı hazırlıyorum . Hazır olduğunda aşağı in tamam mı ? "
" Tamam abla . " Puftan kalkarak odadan çıktım . Merdivenlerden inerek mutfağa gittim . Salatalık ve domatesileri dildim . Tostları hazırlayıp meyve sularını bardaklara doldurdum .
" Açelya kahvaltıyı hazırladım hadi gel . " dedim . Açelya merdivenin başında göründü . Masaya oturdum . Açelyada karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu . Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı toparladım . Odama gidip çantamı aldım . Telefonu ve arabamın anahtarını aldım . Aşağı inerken Açelya ayakkabılarını giymiş kapının önünde bekliyordu . Spor ayakkabılarımı giydim . Kapıyı çekip çıktım . Arabaya binip Ayzalara sürmeye başladım .
" Heyecanlımısın ? " .
" Biraz " dedi Açelya . Ayzayı gördüğümde durdum . Ayza arabaya bindi . Kısa bir yolculuktan sonra okula varmıştık . Arabadan inip bahçeye yürüdük . Açelya için huzursuzdum . Onu incite bilirlerdi . Ben güçlüydüm alışmıştım ama o yapamazdı . Bahçede Poyrazı ve yanında daha önce hiç görmediğim bir çocuğu görmüştüm . Arkadaşıydı heralde . Poyraz gözlerini üzerime dikmişti . Arkadaşı da Açelyaya bakıyordu . Bu bakışlardan rahatsız olmuştum . Okulun içine girip Açelyayı sınıfına bıraktım . Ayzayla sınıfa doğru yürüdüm . Sınıftaki herzamanki sıramıza oturduk . Derslerin yarısından çocuğunu uyuyarak geçirdiğim için zil çalmıştı . Bu gün zaman hızlı geçmişti . Son bir ders kalmıştı . Tuvalet koridorunda yürürken ayakkabımın bağcığının açıldığını fark edip yere çöktüm . Bağcığımı hızlı bir şekilde bağlayıp kalkmamla birşeye çarpıp yere düşecekken belimden yakalandım . Ne kadar şanslı günümdeyim Poyraza çarpmıştım ! . Burunlarımız birbirine değiyordu . Hemen geri çekildim .
" Sert kız önüne bak bana çarptın . "
" Bilerek olmadı . Çok meraklı değilim sana çarpmaya . Sana çarpmaktansa duvar çarparım daha iyi . " Sözlerim üzerine kahkaha attı.
" Kızım daha ne istiyorsun kaslarıma çarptın senin yerinde olmak için can atan kızlar var . " Sinirimin gözlerime ulaştığını hissettim .
" Kusura bakma ama ben senin o peşinde dolaşan sürtüklerden değilim . Kızımda deme bana . Bu arada egonu kenara çek geçicem " deyip omzuna çarpıp ayaklarımı yere vura vura tuvalete yürüdüm . Sinirlerimi bozmakta bire birdi bu çocuk . Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkayıp sınıfa gittim . Ders Poyrazın bana sinirli bir şekilde bakması benimde laf sokmanın verdiği keyifle sırıtmamla geçti . Son ders zili çaldığında çantamı topladım ve sırtıma astım . Ayzayla beraber okuldan çıktık . Okul bahçesinde gözlerim Açelyayı ararken bizim okulun baş gıcıklarından Sinem ' in Açelya ' nın kolunu sıkarken ve Açelyanın nerdeyse ağlamak üzere olduğunu gördüm . Sinirden ellerim titrerken Ayzaya dönüp çantamı verdim .
" Ayza sakın beni durdurma " dedim . Koşarak yanlarına gittiğimde Sinemin sesini duydum . " Ne oldu küçük ezik ağlıycakmısın yoksa ? " diyordu Açelyaya . Bu dahada çok sinirlenmem neden olurken onların yanına varmıştım . Sinemin saçından tutarak tele yapıştırdığımda çığlık atmıştı . Bazı gözler bize dönmüştü .
" Ne yapıyordun lan sen ? " diye bağırdım Sineme . Artık tüm gözler bize dönmüştü . Sineme tokat attığımda başı yana döndü . Tekrar yüzüme baktığında gözleri dolmuştu .
" Ne oldu küçük sürtük ağlıycakmısın yoksa ? " diyerek daha çok bağırdım . Gözünden bir damla yaş döküldü . Öfkemi engelleyemezken boğazına yapıştım . " Eğer bir daha Açelyaya dokunursan seni gebertirim anlıyormusun ? . Bunu gerçekten yaparım . Bu sana son uyarım . Dikka... derken belimden birinin çekmesiyle Sinemi bırakmak zorunda kaldım . Sinem yere diz çöküp öksürmeye başladı . Beni çeken kişi Poyrazdı . Hemen beni oradan uzaklaştırıp arka bahçeye götürdü . Deli gibi titriyordum . Sanırım yine epilepsi nöbeti geçiriyordum . Poyraz titrediğimi görünce beni kucağına aldı .
" İyimisin ? . Ne oldu Sare ? " .
"Değilim " dedim kısık sesle .
" Hapım ... Açelyayı bul . " dedim kesik kesik . Beni banklara yatırıp hızlı bir şekilde gitti . Geri geldiğinde elinde hapım ve suyum vardı . Yanıma gelip beni oturur pozisyona getirdi . Elime hapla suyu verdi . Hapı suyla birlikte yuttum . Poyraz yanıma oturmuş bana bakıyordu . Titremem dinmeye başlamıştı .
" Lavaboya gitmek istermisin ? " diye sordu Poyraz . Başımı salladım . Banktan kalkarak okula doğru yürümeye başladık . Okulun merdivenlerine çıktık . Gördüğüm ilk tuvalete girdim . Poyraz duvara yaslanmış bana bakıyordu . Elimi yüzümü soğuk suyla yıkadım . Bileğimdeki tokayla saçımı yukarıdan bağladım . Tuvaletten çıkıp Poyraz ' ın yanına yürüdüm . Beraber merdivenlerden indik .
" Açelya kim ? "
" Kardeşim ."
" Neden hap içtin ? Neyin varki ? "
" Epilepsi hastasıyım . Çok sinirlenince nöbet geçiriyorum . O yüzden hap içtim . " dedim . Başını sallamakla yetindi . Bahçeye çıkmıştık .
" Teşekkür ederim . "
" Önemli değil . " dedi . Arkamı dönüp okulunun çıkışına doğru yürüdüm . Ayzayla Açelya arabadaydı . Arkamı dönüp baktığımda Poyraz bana bakıyordu . Hafifçe gülümsedim ama onun yüzü hiçbir duygu tepkisi vermedi . Öne dönüp arabaya bindim . İkisi birden " İyimisin ? " dedi . Evet diye cevap verdim .
" Açelya bir daha biri seni rahatsız ederse bana söyleceksin tamam mı ? " .
" Tamam abla " dedi sessizce . Ayzayı evine bıraktıktan sonra eve geçtim . Odama çıktıktan sonra hemen üstümü çıkarıp banyoya girdim . Suyun altında durmaktan derim buruşmuştu . Hemen çıkıp pijamalarımı giydim . Mutfağa inip pizza siparişi verdim . Salona geçip televizyonu açtım . Önceden izlediğim dizinin tekrarını seyrettim . 20 dakika sonra kapı çalınca koşarak kapıyı açtım . Pizzayı alıp parayı ödedim . Mutfağa geçtim . Bardaklara kola doldurup pizzayı açtım . Açelyayı çağırmak için merdivenlerden çıkarak odasına gittim . Kapıyı tıklatarak girdim . Yatağında oturmuş telefonuyla uğraşıyordu .
" Açelya pizza sipariş ettim . Açsan aşağı gel . "
" Tamam " dedi ve yatağından kalkarak odanın ışığını kapattı . Beraber merdivenlerden inip mutfağa geçtik . Masada karşıma geçip oturdu . Pizzayı böldüm . Önüme üç dilim aldıktan sonra yemeye başladım . İkimizde yemeği bitirdiğimizde masayı toparladım .
" Abla hapın bitti . Bugün bir eczaneye uğrayıp alsan iyi olur . "
" Tamam " . Mutfaktan çıkarak odama yürüdüm . Saat 11 ' e geliyordu . Alarmı saat 6 ' ya kurup . Yatağıma yatıp gözlerimi kapattım .

****
Sabah alarmımın tiz sesiyle gözlerimi açtım . Yatağımdan kalkıp banyoya yürüdüm . Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı bağladım . Mutfağa inip kahvaltı hazırladım kendime . Kahvaltımı yapıp hızla odama çıkıp koşu kıyafetlerimi giydim . Banyoya girip dişlerimi fırçaladım . Merdivenlerden inip spor ayakkabılarımı giydim . Anahtarımı alıp kapıyı çektim . Hafif tempoda koşarak evin yakınındaki eczaneye uğradım . Eczaneye girip kadına hapın ismini söyledim . Birkaç dakika sonra hap hazırdı . Kadına ücreti ödeyip teşekkür ederek eczaneden çıktım . Koşu parkına kadar koştum . Parka vardığımda banklara oturdum . Kulaklığımı çıkararak telefonumdan müzik açtım . Müziğe iyice kendimi kaptırdığımdan sesli söylüyordum . Bir anda sanki boynumda bir nefes hissettim gibi oldu . Oturduğum yerden kalkarak etrafıma bakındın . " Banamı bakmıştın ? " diye arkamdan bir ses duyunca istemsizce yerimden zıpladım . Arkamı döndüğümde Poyrazı görmem bir oldu . Yumruk yaptığım elimle omzuna vurdum .
" Ne vuruyorsun ya ? "
" Manyakmısın sen ? Ödüm koptu be . Hem ne işin var senin burda ? "
" Öncelikle sanada günaydın sert kız . Koşu yapmak için geldim . Salıncakta sallancak halim yok . "
" Bu beyinle yapsan şaşırmazdım " dedim homurdanarak .
" Bu gün sert kız ters tarafından kalkmış heralde ? Sesinde kötüymüş ya . Ne söylüyordun sen diye telefonu elimden aldı . Telefonu elinden almaya çalışırken geri geri koşmaya başladı . Bende ona doğru koşuyordum . Koşarken ayağım taşa takıldı Poyrazın üstüne düştüm . Saçlarım yüzüne düşerken çok yakın bir mesafeden bir süre bakıştık . Benim sarı saçlarımın saçlarına düşmesiyle sarı saçlı bir Poyraz hayal ettim . Poyrazın üstünden yana kayarak yanına yattım . Herkez bana ters ters bakıyordu .
" Neye gülüyorsun sen ? " .
" Seni sarı saçlı hayal ettim de " dedim kahkalarımın arasından .
" Sarı saç öyle mi ? Göstereyim ben sana sarı saçı " dedi ve telefonumu kaparak koşmaya başladı .
" Şu resimlerdeki herifleri siliyimde gör sen "
" Minho " diye bağırdım avazım çıktığı kadar .
" Eğer Minho ve Thomasın fotoğrafını silersen Poyraz seni anandan çıktığın yere geri sokarım .
" Hadi denesene " .
" Bunu sen istedin " diyerek omzuna atladım . Bir elim düşmemek için boğazına yapışmışken diğer elim saçını çekiyordu . Poyraz saçını çekmemle acıyla inledi . Fırsattan istifade elindeki telefonumu kapıp önünde dikildim .
" Bu kadar oyun yeter . Eve gitmem lazım . Hoşçakal .
" Pekala sesi kötü kız . "
" Sen bana az önce sesi kötü kızmı dedin ? .
" Aynen öyle dedim sesi kötü kız "
" Peki ozaman eğer hocaya partide şarkı söylemem için ikna edip söylersem istediğim herşeyi yapacaksın . Eğer kabul ettiremeyip söyleyemezsen sen bana istediğin herşeyi yaptırabileceksin . Anlaştık mı ? " diye sordum elimi uzatırken .
" Anlaştık " . dedi uzattığım elimi sıkarken .
" Peki okulda görüşürüz . "
" Görüşürüz " dedi . Arkamı dönüp eve yürümeye başladım . Eve geldiğimde kapının kilitini açarak içeri girdim . Banyoya gidip üstümdeki terli kıyafetlerden kurtularak bedenimi sıcak suyun içine soktum . Şampuanlanıp bedenimi yıkadıktan sonra kurulanıp üstümü değiştirdim . Mutfağa inerek kendime fındıklı bir kahve yaptım . Kahvem biter bitmez odadaki çantamı sırtıma astım . Kapının önündeki ayakkabılarımı giyip kapıyı çektim . Ağır adımlarla okula vardım . 45 dakika erken gelmiştim . Sınıfa yürüyüp çantamı sıraya koydum . Görünürlerde kimse yoktu . Müzik odasına inmeye karar verdim . Müzik odasına girdiğimde bana arkası dönük bir çocuk piyano çalıyordu . Çaldığı şarkıyı biliyordum . Sözleriyle eşlik etmeye başladım . Şarkının bitmesiyle arkasına döndü ve bana hayran olmuş gözlerle baktı .
" Kesinlikle birlikte çalışmalıyız tabii sende istersen " .
" Elbette isterim . Partide söylemek istiyorum .
" Peki ozaman ben Pamir . Senin adın ne ? "
" Memnun oldum ben Sare . "
" Peki Sare senin için müzik hocasıyla konuşacağım . Oldu bil bu işi 12- B ' deyim ben istediğin zaman beni bulabilirsin . "
" Teşekkür ederim Pamir . Bende 12-C ' deyim . "
" Tamam ozaman görüşürüz Sare " . " Görüşürüz Pamir . " Müzik odasından çıkıp sınıfa doğru yürümeye başladım . Zilin çalmasına 10 dakika vardı . Ayza gelip yanıma oturmuştu .
" Günaydın Sare "
" Günaydın Ayza " dememe kalmadan zil çalmıştı . İçeri müzik hocası girdi . Gözleri ilk önce tüm sınıfı süzerken sonunda bende sabitlenmişti .
" Sare , Pamir senden bahsetti bugün bana partide söylemek istiyormuşsun doğru mu ? "
" Evet hocam " .
" O zaman partide istediğiniz zaman çalabilirsiniz " .
" Teşekkürler hocam " dedim Poyraza pis pis sırıtarak . Poyraz kaşlarını çatmış bana bakıyordu . Tek düşündüğüm Poyrazdan yapmasını isteyeceğim şeydi .

KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin