ZEYFANCİKLERDEN ZEYNEPCİĞE SORULAR / CEVAPLAR 2

50 12 0
                                    

Cevapların 2. Kısmına hoşgeldiniz . Sorularınız için teşekkürler . Umarım cevaplarımı beğenirsiniz . Ben kayseride olduğum için ve internet pek olmadığı için 9. bölüm gecikecek arkadaşlar üzgünüm .

Soru 7 sevdalixxx kullanıcısından : Kendini tanıt .

Ben Zeynep . 13 yaşımdayım . Ankarada doğdum büyüdüm . 8. sınıfa geçtim . Yalnızlığı seven bir yapım vardır . Dışarıdan görenler beni soğuk zannede bilirler ama bu sadece yalnızlığı sevdiğim içindir . Eğer birine kanım ısınırsa o kişiyi çok severim . Gündüzlerden çok geceyi severim .Sinirlendiğimde acayip asabi bir insan olurum ve çok çabuk sinirlenirim . Haksızlığa asla tahammülüm yoktur . Eğer bir şeyde ben haklıysam sonuna kadar kendimi korurum . Karşımdaki büyüğümde olsa küçüğümde olsa çekinmeden aklımdan geçenleri söylerim . Kendi köşesinde yalnız kulaklığı takılı telefonunda vakit geçiren gerekmediği sürece kimseyle konuşmayan bir kızım. Güvenilir bir dostumdur ve çok iyi sır tutarım .Kitap okumayı herşeyden çok severim ve kitap karakterleriyle aşk yaşıyorum . Unutmadan acayip inatçı bir insanımdır . Ben buyum işte arkadaşlar :)

Soru 8 tugcebalx kullanıcısından : Hikaye hakkında düşündürücü ip uçları verirmisin ?

İntikam oyunları başlar ve bunca zamandır saklanan sırlar gün yüzüne çıkar . Sanırım bu yeterli olacaktır :)

Soru 9 allleyynaaa kullanıcısından : Poyrazın hayatı anlatılacak mı ?

Evet Poyrazın hayatını anlatacağım .

Soru 10 allleyynaaa kullanıcısından : Bence Poyraz Sare ' yi biliyor ama emin değilim . Öyle bir şey olacak mı ?

Poyraz tabikide Sare hakkında bir şeyler biliyor ama bundan sonra bilecekleri kendi bildiklerinin yanında bir hiç kalacak .

Soru 11 mestanx kullanıcısından : Hikaye nereye kadar devam edecek ?

Bir bölüm sınırlaması koymadım . Kurgu nereye kadar devam ederse hikayede oraya kadar devam edecek .

Soru 12 mestanx kullanıcısından : Hikaye mutlumu bitecek ?

Bu soruya cevap verirsem hikayenin bir anlamı kalmaz o yüzden pas diyorum :)

KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin