KRK - ( PROLOG )

54 11 18
                                    

Zeyfancikler öncelikle meraba . Multimedyayı çok beğendim . Bölümleri atacağım ama biraz daha zaman lazım . Sizleri daha fazla bekletmemek için prolog atmaya karar verdim . Bugün dershanem başladı o yüzden yoğunum ama yinede bölümleri ekleyeceğim . Çok yorgun ve 5 saatlik uykuyla ayaktayım ve Evet hala ölmedim :) Hemen prologu atmaya karar verdim. Prolog Poyrazın ağzından olacak . Eh bi Poysar yapalım dedim ;)
Umarım prologu beğenirsiniz . Yorumlarınızı ve dualarınızı eksik etmeyin lütfen . Herşey sizin için seviliyorsunuz .

★★★★★★★★★★★★★★

Kalbimin en derininden acıyla hançerlenmiştim .
Hançer kalbimi kanatmıştı .

Kalbimdeki hançer yarası her gün büyürken ruhuma kan damlamıştı . Kalbimden ruhuma usulca dökülen her damla kan hissizleştirmişti beni .

İçime akan her damla ruhumu çekip almıştı benden .

Kan damlaları iyice birikmiş nefes alamaz hale gelmiştim .

Kanın içinde boğulacakken kanatlarına kan sıçramış sarı saçlı bir melek geldi yanıma .

O öyle bir melekti ki kan sıçramış beyaz kanatlarıyla çıkardı beni kırmızın en koyu tonu kandan .

Ani olmuştu bu meleğin kalbime konuşu .

Hançeri usulca çıkarmıştı melek kalbimden .

Kalbimdeki yaramı onarıp iyileştirmişti .

Sonrada usulca kalbimden öpmüştü sarı saçlı meleğim .

O öpücükle bulmuştum içimdeki benliği .

O öpücükle kitlemiştim sarı saçlı meleğimi kalbimin en ulaşılmaz köşesine .

Sonra bende usulca öpmüştüm kan sıçramış beyaz kanatarından sarı saçlı meleğimi .

O öpücükle silinmişti kanatlarına sıçramış kanlar .

O öpücükle kitlemişti sarı saçlı melek kalbinin en ulaşılamaz köşesine bu karanlık adamı .

KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin