6. BÖLÜM ( PARTİ )

96 24 20
                                    

Multimedya Açelya ' nın kıyafeti var . Sizce nasıl ? Bence çok güzel olmuş . Bu bölüm gerçekten uzun oldu . Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum . İyi okumalar ! . Şarkı medcezirden olabilir ama özentilik falan değil . Zaten hiç izlemediğim bir diziydi sadece youtube ' da piyanoyla çaldıklarını görünce ekleyesim geldi .

Meşhur parti bu akşamdı . Hiç heyecanlı değildim . Belki biraz ! . O da Poyraz iddayı kaybettiğindeki yüz ifadesini bir an önce görmek içindi . Birazdan üstümü hazırlanıp çıkacaktım . Pamirle son bir kez prova yapmak için evlerinde buluşacaktık . Üstüme bir elbise giydim . Merdivenlerden inerek askılıktaki  kot ceketimi üstüme geçirdim . Komidinde duran arabanın anahtarını aldım . Dolgu topuk ayakkabılarımı ayağıma geçirdim ve evden çıktım . Arabanın kilidini açarak içeri bindim . Radyodan kulağıma hoş gelen bir müzik seçip sesini açtım . Sessiz bir şekilde Pamirin evine doğru yol aldım . Verdiği adresten evinin burası olduğunu anladım . Bizim evimiz gibiydi . Ne çok gösterişli ne çok gösterişsiz . Arabayı müsait biryere park edip arabadan indim . Eve doğru yürümeye başladım . Bahçe kapısından içeri girdim . Dış kapının önünde durup zile bastım . Bir kaç saniye sonra Pamir kapıyı açtı . Saçları dağılmış olduğundan daha tatlı görünüyordu . Gülümseyerek içeri davet etti . Ayakkabılarımı çıkararak eve girdim . Bir kadın- sanırım Pamirin annesiydi - bize doğru geldi .

" Sen Pamirin arkadışı olmalısın . Adın Sareydi değil mi ? "

Gülümseyerek cevap verdim . " Evet " .

" Bende Efsun " .

" Memnun oldum Efsun hanım " .

" Bende tatlım ama hanımı kaldıralım . Efsun teyze de olur mu ? " .
" Tabii . Efsun teyze  " . Yanımdan Pamir konuştu .

" Anne biz müzik odasındayız prova yapıyoruz . "

" Tamam canım . Keyfinize bakın . Bir şey lazım olursa seslenin . "

Başımızı sallayarak onayladık . Pamirin yönlendirmesiyle merdivenlerden çıkarak büyük beyaza boyanmış bir odaya girdik . Her yer bembeyazdı nerdeyse . Piyanonun o ihtişamlı siyah görüntüsü dışında tabii .  Küçüklüğümden beri piyano çalmayı istemişimdir . Ama yaşadıklarımdan bir türlü fırsat bulamadım . Bu içimdeki isteği kimseye söylemedim.  Söyleyecek kimsemde olmadı zaten .
Pamir hayran bakışlarımı görmüş olacakki sırıttı .

" Ben 12 yaşındayken taşınmıştık buraya . Bu odayı görünce hiçbir şeyine  dokunmadım . Sadece bir piyona koydurttum o kadar . "

" Burası harika " .

" Saol . Hep burda oturup çalarım . Günümün büyük bir kısmı burda geçer . " 

Yanımdan geçip piyanonun karşısındaki sandalyeye oturdu . Bende onun yanındaki sandalyeye oturdum .

" Hazır mısın ? " .

Evet anlamında başımı salladım . Tuşlara basarak şarkının alışık olduğum melodisini çalmaya başladı. Melodiye kulak vererek şarkıyı söylemeye başladım .
Şarkı bittiğinde ikimizde birbirimizi  tebrik ettik . Kapı tıklatılınca bakışlarımız kapıya döndü . Gelen Pamirin annesiydi .

" İnşallah bölmedim . Yemek hazır . İşiniz bittiyse yiyebilirsiniz . "

" Hayır bölmediniz . Bitmişti zaten .  Niye zahmet ettinizki . "

" Olur mu öyle şey . Bittiyse hadi aşşağı inelim . "

Olur anlamında başımızı salladık . Pamirle birlikte kalkıp merdivenlerden indik . Ferah bir mutfağa girdik . Masaya geçtim ve Pamirin yanındaki sandalyeye oturdum . Efsun teyzede karşımıza oturmuştu . Sofra çok özenli bir şekilde kurulmuştu . Tabağımdaki yemekleri afiyetle yemeye başladım .

KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin