Multimedyada Sare var . Bu bölümde biraz zorlandım . İlham perilerim biraz uğramaz oldu ama yazdım . Umarım beğenirsiniz . Yorumlarınızı bekliyorum . Bu bölüm canım arkadaşım hatta kardeşim olarak gördüğüm diloş72 ' ye itafen . Seviliyorsun bebek :) Bölüm şarkısına bitiyorum . Şarkıyı dediğim yerde açarsanız daha iyi olur . Keyifli okumalar !
BÖLÜM ŞARKISI - One Direction : Drag Me Down
*-*-*-*Poyraz ' la sahilde konuşmamızdan sonra kendimi biraz rahatlamış hissediyordum . İçimden geçenleride adından başka hiçbirşey bilmediğim bu çocukla paylaşmıştım . Gerçi neden kendimi rahatlamış hissediyordum ? Neden bunları Poyraza anlatmıştım ? Açıkçası bende bunu bilmiyordum . Ruh halim karışıktı . Ekinin onca seneye rağmen bir anda geri dönmesi dengemi şaşırtmıştı . İçimdeki ses durmadan konuşup canımı sıkıyordu . İç sesimi susturmada Poyraz birazda olsa yardımcı olmuştu . Biraz oturup konuştuktan sonra arabasıyla beni eve bırakmıştı . Evet yarın o sınava girecektik . Telefonumu komidinin üstüne koyup yatağıma uzandım . Yarın erken kalkmam gerekti . Çok geçmeden gözlerim kapanmıştı .
****
Lanet bir alarmın sesiyle sınava gitmek için uyanmıştım . Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım . Dolabımdan beyaz baskılı bir tişört ve kot pantolon alarak hızlıca giyindim . Saçlarımı tepeden sıkıca bağladım . Kimliğimi ve sınava giriş belgemi cebime koyarak aşağı indim . Açelya mutfakta bana çoktan kahvaltı hazırlamıştı . Sandalyeye oturup yemeği hızlıca yedim .
" Açelya ben çıkıyorum . "
" İyi şanslar abla . "
" Saol canım . "
Ayakkabılarımı giyerek evden çıktım . Park ettiğim arabama binip hızla sınava gireceğim okula doğru yol aldım . Okula vardığımda bahçe kalabalıktı . Heyecanlı veliler ve öğrenciler bir aradaydı . Anne ve babaların çocuklarını öpüp sınava öyle göndermelerini gördüğümde istemsiz gözlerim doldu . Benim bir anne babam yoktu . Yalnız başımaydım .
" Kes şunu sınava odaklanman lazım . "
İç sesimin uyarısıyla kendime geldim ve okulun girişine doğru yürüdüm . Sıraya girip beklemeye başladım . Önümdeki 3 kişinin işlemleri tamamlandığında sıra bana gelmişti . Bayan güvenlikçi üstümü aradıktan sonra belgelerimi gösterip sınava gireceğim sınıfı bulmaya gittim . 2 kat merdiven çıktıktan sonra sınava gireceğim sınıfı bulmuştum . Derin bir nefes alıp sınıfa girdim . Sırama oturup beklemeye başladım . Nihayet hoca sınıfa girmişti . Herkese sınav kitapçığını dağıttıktan sonra konuşmaya başladı .
" Optikleri doldurduktan sonra sıvana başlayabilirsiniz . Cevapları optiğe doldurmak zorunludur . Sınav süreniz 160 dakikadır . Başarılar . "
Optiği doldurup sınav kitapçığını açtım ve ilk soruyu okumaya başladım .
****
Sınav sonunda bitmişti . Okuldan çıkarak bahçede derin bir nefes aldım . Bu işte bu kadardı işte . Kimisi ağlayarak kimisi kahkaha atarak çıkıyorlardı . Ben sadece gülümsüyordum . Okuldan çıkarak arabama doğru yürüdüm . Anahtarı çıkararak kilidi açtım . Kapıyı açarak koltuğa yerleştim . Arabayı çalıştırarak eve doğru sürdüm . Birkaç dakika sonra evin önündeydim . Arabayı boş biryere park ettikten sonra indim ve kapıları kitledim . Bahçe kapısından girerek zili çaldım . Kapıyı Açelya açtı ." Hoşgeldin abla . Sınav nasıl geçti . "
" Hoşbuldum ablacım . Sınav çok iyi geçti . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞU
ChickLitRuhunun puslu karanlık odalarında dolanan katil hergün içindeki bir ben'i öldürüyordu . Katilin ruhunu kestiği bıçağın kanları karanlık odalarda sıkışıp kalmış daha ölmemiş olan ben' lere damlıyor acıyı üstlerine salıyordu . Ve gümüş bıçağın kestiği...