Merhaba arkadaşlar .Yb değil malesef . Parti bölümünü yayınlayacağım . Multimedyada Sarenin giyeceği kıyafet . Kıyafet ve kesit hakkında yorumlarınızı bekliyorum . Açelya ve Ayza ' nın kıyafetlerini gelecek 2 bölümde koyacağım . Artık bölümleri yayınlamadan önce gelecek bölüme ait ufak kesitler ve resimler yayınlacağım . Sizce bu iyimi yoksa kötü bir karar mı ? . Bu arada gelecek yb gecikebilir çünkü 7 sayfalık bir bölüm yazıp buraya geçirmeyi amaçlıyorum ve bayram nedeniyle yazmaya hiç vaktim olmadı . 4 - 5 sayfası kafamda hazır gibi . 6 . bölüme kendinizi hazırlayın . Görüşürüz zeyfancikler :)
Hayat size beklemediğiniz anlarda sürprizler yapabilir . Mesele hayatın size sürprizler yapması değil ; bu sürprizlerin iyi ya da kötü olmasıdır . Beklemediğiniz anda iyi bir sürprizle karşılaşırsanız mutlu hissedersiniz . Beklemediğiniz anda bir kötü sürprizle karşılaşırsanız kendinizi kötü hissedersiniz . Peki ya hayatın size beklemediğiniz anda hazırladığı ve karşılaştırmak için önünüze sunduğu sürprizin sizin için iyi mi yoksa kötü mü olduğunu bilmezseniz nasıl hissedersiniz ?
Şu anda nasıl hissettiğimi düşünmeden ona doğru yürüdüm . Yaklaştım ve tam önünde durdum . Bu gerçekten o muydu ? Onca sene sonra nasıl gelmiş olabilirdi ki ? Ama gelmişti işte bunca seneye rağmen karşımda duruyordu . Tam gözlerinin içine bakarken gözlerimin dolduğunu hissettim . Ama ağlayamazdım onun ve bunca insanın önünde . Olmazdı . Sare Duru yine içinde ağlayacaktı , içine akıtacaktı gözyaşlarını . Hiç kimsenin önünde ağlamayacak güçlü , yenilmez , sert kız profili çizecekti yine . Ama öyle değilmiydi gerçekten niye profil çizsinki ? Evet bir yanı öyleydi ama bir yanıda vardı ki . Sırf harabelerden oluşan bir kalp . Karanlığın simsiyah ettiği bir ruh . İşte bu yanım saklıyordu gözyaşlarımı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞU
ChickLitRuhunun puslu karanlık odalarında dolanan katil hergün içindeki bir ben'i öldürüyordu . Katilin ruhunu kestiği bıçağın kanları karanlık odalarda sıkışıp kalmış daha ölmemiş olan ben' lere damlıyor acıyı üstlerine salıyordu . Ve gümüş bıçağın kestiği...