KRK - 4 . BÖLÜM

110 25 7
                                    

Mutmideyada Ayza var. Sarenin en yakın arkadaşı . Biliyorum çok güzel ;) Umarım bölümü beğenirsiniz . Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum . İyi okulamalar :)

Korkunun size verdiği acı berbat derecede kötü bir histir . Bu hayatta hepimiz korkarız bazı şeylerden . Korku sizi bir avcı gibi avlar sonrada ruhunuza ve bedeninize isteği gibi şekil verirdi .

*****

Karanlık bir odadaydım . Hiçbir yer görünmüyordu . Zifiri bir karanlık vardı . Adım sesleri duydum uzaktan. Sonra iyice yakınımda hissettim . Annemin sesi kulaklarımı doldurdu .
" Sen yalnız değilsin küçüğüm . " Annemin sesi buradaydı ama kendisi yoktu . Karanlıktan hiçbir şey göremiyordum .
" Anne " diye bağırdım .
" Yalnız değilsin " dedi tekrar .
" Anne neredesin neden görünmüyorsun ? " diye bağırdım .
" Burdayım küçüğüm ama gitmeliyim " dedi .
" Anne gitme yalvarırım bırakma beni . Neden görünmüyorsun ? " diye bağırdım ağlayarak .
" Zamanı gelince küçüğüm " dedi .
" Hayır " diye bağırarak uyanmıştım rüyamdan . Yanaklarımdaki ıslaklıktan ağladığımı fark ettim . Yastığım ıslaktı ve terlemiştim . Pencereden vuran güneş ışıkları yüzünden gözlerimi kıstım . Annem rüyamdaydı . Yalnız değilsin demişti . Ne demek oluyordu bu ? . Başıma bir anda ağrı girmesiyle kısık sesle inledim . Yataktan kalkarak banyoya gittim . Hemen kıyafetlerimi çıkararak duşakabine girdim . Su düşüncelerimi bastırmış rahatlamamı sağlamıştı . Su bedenimden akıp giderken kendimi daha dinç hissetmiştim . Hızlaca şampuanlanıp bedenimi yıkadıktan sonra banyodan çıktım . Telefonumu kontrol ettikten sonra hızla gri baskılı bir tişört ve kot şort giydim . Bugün açelya ' nın naklini bizim okula aldıracaktık . Bunu okulumuzun her sene yapılan partisinden önce olmasını istemişti. Tabii bu kararında bizim parti kızı Ayza ' nın rolü büyüktü . Odamdan çıkıp Açelya ' nın odasına yürüdüm . Kapıya vurup içeri girdiğimde Açelya çantasını koluna asıyordu .
" Hazırmısın Açelya ? "
" Evet hazırım . Bu arada Ayza abla aradı . Parti için alışverişe gidecekmişiz bugün . Ablan gelmemezlik yaparsa saçından sürüklerim dedi . Haberin olsun " dedi gülerek . Oflayıp homurdanarak odadan çıktım . Kendi odamdan telefonumu ve paramı alarak çıktım . Merdivenlerden aşağı inip ayakkabılarımı giydim . Açelyada arkamdan kendininkileri giyiyordu . Evin kapısını çekip kilitledim . Park ettiğim arabama doğru yürüdüm . 2 sene önce ehliyetimi almıştım . Arabaya binip çalıştırdım ve Ayza ' nın evine doğru sürdüm . Ayza üvey babasıyla yaşıyordu ve adam gerçekten bir pislikti . Ama Ayza' ya hiçbir şey yapamıyordu . Annesi kendi halinde iyi bir kadındı . Ayzayı evin önünde gördüğümde arabayı durdurdum . Kapıyı açıp arkaya bindi . Ayza biner binmez gaza yüklendim ve okula sürmeye başladım .
" Ee kızlar parti için heyecanlımısınız ? " . Açelya gülerek " Evet " dedi .
" Ne demezsin çok heyecanlıyım ya " dedim somurtarak . Ayza homurdanıp kollarını birleştirdi . Sessiz bir yolculuktan sonra okula varmıştık arabayı park ettikten sonra okula doğru yürümeye başladık . Okulada merdivenlerden çıkarak müdürün odasına girdik . Birkaç imza ve nakil parasından sonra Açelya 10-C sınıfındaydı . Okuladan çıkıp arabaya binerek alışveriş merkezine girdik . Ayza beni o mağazadan o mağazaya sürüklerken bana güzel bir elbise almıştık . Açelya ve Ayzada elbiselerini alınca arabaya binip evlere dağıldık . Eve geldiğimde kendimi hemen yatağa attım . Çok yorulmuştum . Kısa süre sonra gözlerim uykuya yenik düşmüştü .

Not : Arkadaşlar parti bölümünde Sarenin , Açelyanın ve Ayzanın kıyafetlerini koyacağım . Diğer bölümlerde görüşmek üzere :)

KARANLIK RUHLARIN KURTULUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin