Azıcık geciktik ama azıcıkkkk
Yarın fizikte deney yapıcam ebem sikildi deneyi anlıcam diye. Neyse ama hazır gibiyim artık. 🤩🤩🤩
Çok uzatmayacağım çünkü çalışmaya dönüyorum. Sizi çok seviyorum. İyi okumalar.
Yorum sınırı: 130
———-
"Jimin..." Jungkook kasıklarına sürtünen bedenden dolayı beyninin uyuştuğunu hissetti. Hangi ara bu hale gelmişlerdi bilinmez ama sıcaklık ikisinin de vücudunda yer edinmişti. En son film izliyorlardı oysaki. Jimin sertçe kasıklarına sürtünürken kısık bir şekilde inliyordu. Bu Jungkook'u daha da sertleştiriyordu. Yutkundu ve Jimin'i kalçasından sıkıca tutup kendine daha çok bastırdı. Onu tamamen hissetmek için yanıp tutuşuyordu.
Jimin sabırsızca üzerinden kalktı ve şortunu çıkardı. Şortuyla beraber iç çamaşırını da çıkarmayı atlamadı. Üzerindeki bol tişört Jungkook'un görüşünü engelliyordu. Jungkook onun tişörtünü itekledi. İşte şimdi omeganın en mahrem bölgesini görebiliyordu. Dudağını dişleyerek onun gözlerine baktı. Jimin ihtiyaçla kıvrandı. "Alfa-alfam, lütfen!" Jungkook bu tatlı sese nasıl karşı koyabilirdi? Sertleşmiş penisi kendisini yeterince zorlarken elini eşofmanına bastırdı. Bu inlemesine sebep oldu.
Şu an her şey çok yoğundu. Bütün duygular içinde bir çığ gibi büyüyordu. Jungkook aldığı zevki bütün vücudunda hissediyordu. Jimin onun eşofmanını aşağı çekiştirdi. Bir an önce vücutlarının bütün olmasını istiyordu. Jungkook'un sertliği serbest kaldığında yutkundu. Jungkook büyük bir arzuyla omeganın gözlerine baktı. Elini onun yüzüne çıkardı. "Ağzına al." Jimin bu emir karşısında yutkundu. Onun dizlerine doğru kaydı ve penisine eğildi. Dilini çıkardı ve istekle ona baktı.
"Jungkook uyan!" Yavaş yavaş bulunduğu yerden uzaklaştı Jungkook. Gözlerini açtığında kendisine sarhoş bir gülümsemeyle bakan Jimin'i gördü. Yorganın altında sertleşmiş erkekliğini hissedebiliyordu. Yutkundu. Bir rüya onu bu çıkmaza sürüklemeye yetmişti. Kendini ergen gibi hissediyordu. Jimin'in karşısında bu kadar çaresizdi işte, utandığını hissetti.
Ara ara gördüğü bu rüyalar bütün dengesini alt üst etmekte çok başarılıydı. İç çekti ve kendisine tatlı tatlı bakan omegaya bakmayı sürdürdü. "Ne oldu?" Jimin yataktan kalkıp dolabına ilerlerken "Arkadaşımla buluşacağım. Haber vermek istedim." Jungkook keyifsizce baktı Jimin'e. "Beni sevmediğini düşünüyorum." Jimin şaşkınlıkla alfaya döndü. Jungkook'un anlamsız dramasına şaşkınlıkla baktı. "Ne?" Şaşırmıştı. "Eskiden ben evdeyken hiçbir yere gitmezdin beraber vakit geçirirdik. Sıkılıyorsun benden değil mi? Doğru söyle. Ya da söyleme daha fazla üzme şimdi beni." Jimin ona yaklaştı ve avcunu onun alnına bastırdı. "Ateşin çıktı herhalde."
———
Jimin'in gözünden:
Nihayet evden çıkmayı başarmıştım. Kulaklıklarımı kulağıma takıp yürümeye başladım. Gideceğim yer evime yürüme mesafesinde olduğu için arabayla hiç uğraşmayacaktım. Açıkcası araba sürmekten hoşlanmıyordum. Yürümek her zaman favorim olacaktı. Tabi makul mesafelerde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDOL ~ Jikook
FanfictionAlfa şarkıcı Jeon Jungkook ve arkadaşı omega Park Jimin. Zaman ilerledikçe ikisi de arkadaşlıklarının farklılaştığını hisseder.