Pagi itu, Akmal dan isterinya Hasbah, bersarapan bersama-sama. Suasana yang jarang berlaku diantara mereka berdua. Mbak Susi menghidangkan makanan dan kembali semula ke dapur.
"Mbak Susi, kemari, makan bersama kami.." ajak Hasbah kepada pembantu rumah nya itu untuk turut serta di meja makan.
Sambil mengscroll phone nya untuk melihat aktiviti hari ini, Hasbah bertanya kepada suaminya. "Abang ada meeting pukul berapa hari ni, nampak rilek je."
Selesai hirupan kopinya, "Arr, petang ni, so boleh la rilek-rilek sikit pagi ni. Slaid presentation semua pun dah siap.." ujarnya sambil mengambil karipap goreng dihadapannya. "Sayang balik awal petang ni..?"
"Hmm kalau selesai awal, balik awal la abang, tapi sayang tak janji. Minggu depan kan nak launch design baru tu di Penang. So kena siapkan semua nya by this week.." ngomelnya manja.
Selesai sahaja sarapan mereka berdua bergerak bangun dan menuju ke kereta masing-masing, Mbak Susi mengikuti dan menunggu di depan pintu rumah.
Sebelum memandu keluar, Akmal sempat tersenyum nakal kearah pembantu rumahnya itu.
Mbak Susi, tersenyum kaku, sambil memaling muka, dan menutup pintu rumah itu.
Muka nya sedikit kemerahan, malu memikirkan apa yang dilakukan bersama majikannya semalam.
Dia menuju masuk kedalam bilik, untuk mandi pagi memandangkan dia terpaksa bangun awal untuk memasak sarapan terlebih dahulu untuk majikan nya.
"Ohhh shit.." Akmal yang sudah pun separuh jalanan, teringat yang dia sudah tertinggal pendrive mengandungi slide presentation nya.
Dia pun memberi signal ke kiri, dan membuat pusingan u-turn di persimpangan dihadapannya, sebelum memandu laju menuju semula ke rumahnya.
Akmal meletakkan kereta dihadapan pagar, memasuki rumah, langkah kakinya hampir tidak mengeluarkan bunyi di atas lantai kayu yang berkilat.
Fikirannya masih terfikir-fikir tentang pembentangan yang sepatutnya dia berikan di pejabat petang nanti.
"Pakk....." pintu laci meja di bilik tidurnya dibuka, dia mengambilnya dan meletakkan di dalam poket seluar. Selepas tu dia menuruni tangga untuk menuju ke pintu utama, untuk pergi semula ke pejabat.
Ketika dia mendekati ruang tamu, dia mendengar bunyi pergerakan yang samar dari bilik tidur sebelah dapur. Perasaan ingin tahu, dia mengintip ke dalam dan melihat Mbak Susi sedang menukar pakaiannya.
Melihat tubuhnya separuh bogel menghantar satu lagi kejutan keinginan ke dalam dirinya. Rambutnya yang ikal mayang dan lembut di bahunya, menonjolkan lekuk belakangnya, bontot yang membulat, ketika dia membongkok sedikit untuk membetulkan seluar dalamnya. Walaupun hanya memakai 'granny pant' tetapi tetap kelihatan seksi.
Nafas Akmal terhenti, matanya meneliti lekuk tubuhnya, merenung tajam pada kulit putih molek yang terdedah di depannya itu.
Tanpa disedari, dia sudah melangkah ke dalam bilik itu secara refleks, kehadirannya mula disedari oleh Mbak Susi apabila dia mendengar bunyi tapak kaki menghampirinya.
Dia berpaling, matanya sedikit membesar, terkejut apabila melihat majikannya berdiri di situ. Di sangkakan majikannya sudah pergi ke tempat kerja.
"Pak bukan sudah keluar bekerja? gimana tiba-tiba ada disini" dia bertanya dengan lembut, suaranya terdapat perasaan keraguan sambil tangan nya seakan cuba menutup bra dan seluar dalamnya
Akmal merapatkan jarak antara mereka, matanya tidak berkelip memandang sosok tubuh separa bogel itu. Dia tersenyum keghairahan. "Saya perlukan lagi bantuan kamu Mbak," katanya, suaranya rendah dan serak menahan nafsu serakahnya.
YOU ARE READING
Orang Gaji Itu, Kekasih Gelap Ku
RomancePasangan suami isteri bekerjaya, Akmal dan Hasbah, yang sibuk dengan tugas masing-masing sehingga memberi kesan kepada hubungan mereka. Suatu hari permohonan mereka untuk mendapatkan orang gaji berjaya.