Jantung Akmal berdegup kencang dengan penuh debaran ketika dia membawa Mbak Susi naik ke tingkat atas ke bilik tidurnya, kamar peribadi yang hanya didiami oleh dia dan isterinya sahaja selama ini.
Kegembiraan hubungan terlarang mereka semakin memuncak dengan setiap detik yang berlalu, dan Akmal bersemangat untuk meneroka sempadan baru dengan pembantu rumahnya yang menggoda itu.
Mbak Susi, dengan mata gelapnya yang berkilau dengan keinginan, rambut ikal mayang, dengan rela mengikutinya, mengetahui bahawa mereka telah pun melepasi batasan hubungan dan tiada lagi jalan untuk berpatah balik.
Ketika mereka memasuki bilik tidur yang samar-samar, bau lavender aromaterapi dan cahaya lembut lilin mencipta suasana romantik untuk aktiviti malam itu. Akmal menutup pintu di belakang mereka, menutup dunia peribadi mereka dari luar. Menolak lembut tubuh Mbak Susi ke atas tilam empuk miliknya.
Dia kemudia menghampiri Mbak Susi, tubuhnya yang tinggi dan berotot menindih kemas tubuhnya yang kecil tetapi berisi. Dengan sentuhan lembut, dia memegang bahunya, jarinya menyentuh kulit lembut lehernya.
"Malam ini, Susi tersayang, saya mahu menjelajahi seluruh sosok tubuh mu," bisik Akmal, nafasnya hangat di telinganya. "Saya mahu menikmati sepuas-puasnya."
Nafas Mbak Susi semakin laju, dan satu gegaran menjalar ke seluruh tubuhnya mendengar kata-kata itu. Sebelum ini, hubungan mereka hanya sebagai pekerja dan majikan sahaja, tetapi malam ini, ia mulai berbeza, sesuatu yang akan membawanya ke tahap yang lebih intimate.
"Saya.. menyerahkan segalanya untuk mas Akmal," balasnya, suaranya serak dengan debaran.
Mata Akmal bersinar dengan kepuasan, dia mengambil seutas tali sutera lembut dari laci katilnya. Dia telah lama bersedia untuk saat ini, untuk mempergunakan seni kuno ikatan Jepun, yang dikenali sebagai Shibari, yang dipelajarinya semasa menyambung pengajian di Tokyo, Jepun.
Dengan tangan yang kemas, dia mula mengikat pergelangan tangan Mbah Susi, tali itu mengikat ketat tetapi lembut di kulitnya. Tangannya diangkat di atas kepalanya, mendedahkan payudaranya yang besar dan montok.
Sudah lama Akmal memendam fetish nya untuk menggunakan ikatan tali kepada pasangannya, tetapi Hasbah bukan lah seorang yang gemar akan kelakuan seperti itu. Tetapi kini, dia boleh melepaskan keinginan nya ke arah pembantu rumahnya itu.
Mbak Susi merasakan campuran kenikmatan dan kerentanan ketika Akmal mula berdiri di hadapannya, dengan dirinya dalam keadaan terikat dan terdedah. Tali-tali itu adalah pengingatan lembut tentang penyerahan dirinya kepada tuan nya.
Ketika Akmal selesai mengikat pergelangan tangannya, dia menarik tali dengan lembut, menyebabkan tangannya sedikit meregang, menonjolkan lekukannya.
"Perfect," Akmal berbisik, melangkah ke belakang untuk mengagumi hasil kerjanya. "Kau kelihatan sangat menawan, Susi."
YOU ARE READING
Orang Gaji Itu, Kekasih Gelap Ku
RomansaPasangan suami isteri bekerjaya, Akmal dan Hasbah, yang sibuk dengan tugas masing-masing sehingga memberi kesan kepada hubungan mereka. Suatu hari permohonan mereka untuk mendapatkan orang gaji berjaya.