Hari-hari pertama Mbak Susi bekerja di rumah mereka berjalan lancar. Mbak Susi bukan sahaja cekap dalam mengurus rumah, tetapi dia juga melakukannya dengan penuh teliti. Dia tahu bila harus berbicara, dan bila harus memberi ruang kepada majikannya.
Saban malam, Hasbah akan pulang lewat dengan keletihan di wajahnya. Mereka jarang makan bersama, dan apabila ada masa, perbualan antara mereka terasa hambar dan rutin. Susi tidak mahu mencampuri urusan peribadi majikannya, tetapi dia dapat merasakan jarak yang semakin jauh antara mereka.
Suatu malam, ketika Hasbah pulang lebih lewat dari biasa, Akmal duduk di ruang tamu, termenung sendirian menonton tv. Mbak Susi yang baru selesai mengemas dapur, masuk kedalam bilik nya memandangkan segala urusannya sudah selesai untuk haritu.
"Penat keja sayang.. Jom lah join abang tengok movie ni" Akmal cuba untuk menjentik api asmara kedalam isterinya, sudah seminggu dia tidak melakukan hubungan intim dengannya.
"Ehmm, sayang nak naik atas dulu la, mandi dan berehat, rasa penat sangat badan ni.." balasnya dengan lembut..
Akmal yang memahami rutin kerja isterinya, menutup tv dan naik menuruti tubuh longlai isterinya.
"Ahhhhh...ahhhh...ahhhh.." henjutan Akmal semakin laju, menandakan dia sudah hampir ke klimaks.. Tangannya memegang kemas tangan isterinya, sambil dia menyorong dan menarik batangnya.
"Bang..lambat lagi ke, sayang mengantuk dah ni.."balas isterinya, terbaring sambil menadah badannya menahan asakan suaminya.
"Emhpppppphhh..." dan dengan dua tiga henjutan, Akmal melepaskan air maninya ke dalam pantat isterinya.. kelegaan dirasakan nya setelah hampir seminggu dia tidak menyentuh isterinya itu.
Selepas selesai, mereka membersihkan badan dan berpeluk kan dan meneruskan untuk tido memandangkan esok masih lagi perlu bekerja.
###
Begitulah rutin Akmal setiap minggu. Ada kalanya dia merasakan tidak puas, hampa dan sedikit kecewa dengan pasangannya yang seakan "dead fish" di bilik tidur, tetapi memandang kan itu merupakan cinta pertamanya, dia tetap bertahan dan meneruskan kehidupan seperti biasa.
Pagi itu, Akmal bangun sedikit lambat, isterinya sudah pun keluar seawal 6 pagi memandangkan ada event yang akan berlansung hujung minggu ini, banyak persiapan yang harus dilakukannya.
Selesai memakai pakainya, Akmal turun ke ruang tamu dan melihat makanan sudah pun terhidang, Mbak Susi sudah pun menyediakan kopi dan juga nasi goreng. Dia menjamah sedikit, sambil menghirup kopi panas itu.
"Hmmm.. boleh tahan, sedap.." katanya didalam hati. Habis selesai sepinggan makan, Akmal membawa pinggan ke dapur dan dia menuju ke bilik pembantu rumahnya itu bersebelahan dapur itu.
Tujuannya untuk memberitahu dia dan isterinya akan balik lambat, masing-masing sibuk dengan urusan dan tak perlu untuk dia memasak terlalu banyak lauk, hanya masak untuk dirinya sahaja.
Sebaik sampai di pintu bilik pembantu rumahnya itu, yang sudah sedikit terbuka di tolak angin, Akmal dapat melihat Mbak Susi, yang baru selesai mandi, sedang mengeringkan rambut sambil hanya memakai bra dan seluar dalam sahaja.
Matanya terkebil-kebil. Selama ini dia hanya melihat Mbak Susi hanya berpakaian labuh, menyembunyikan bentuk tubuhnya dan kini dia dapat melihat dengan jelas, hampir kesemuanya.
Buah dadanya yang tersembul keluar dipegang bra nya, dengan kelihatan timbul sedikit urat-urat hijau, pinggang yang agak curvy dan bontot yang montok, besar serta sedikit tonggek. Kulitnya yang putih dan gebu, sambil mengelap-ngelap rambutnya yang ikal mayang.
Pemandangan itu membuatkan Akmal rasa sesak nafas, kepalanya sudah masuk air, batang zakarnya mulai naik perlahan-lahan. Dia seakan-akan mahu menerkam masuk, tapi memikir kan itu adalah pembantu rumahnya dan dia pun sudah terlambat untuk ke kerja, dia perlahan-lahan mengundur diri.
Kereta di reverse dan dia terus meluncurkan keretanya bergerak ke jalan besar. "Fuhhhh...tak sangka, cantik betul body, selama ni macam nampak biasa-biasa je.." fikirannya masih terngiang-ngiang memikirkan pemandangan indah sebentar tadi, hatinya masih bergelora.
- bersambung -
YOU ARE READING
Orang Gaji Itu, Kekasih Gelap Ku
RomancePasangan suami isteri bekerjaya, Akmal dan Hasbah, yang sibuk dengan tugas masing-masing sehingga memberi kesan kepada hubungan mereka. Suatu hari permohonan mereka untuk mendapatkan orang gaji berjaya.