3.bölüm:Hastahane ilk tanışma için güzel bir yer mi?

12 1 0
                                    

"La yoon gel kahvaltı yapalım acıktım "
" Ne yicez la biz şimdi "
" La dolapta da hiç birşey yok ha sipariş edelim bari "
"Olur pizza sipariş ediyorum "
"Herşeye okeyim"

* yarım saat sonra sipariş ettiğimiz pizzalar geldi ve yedik bitirdik sonra da o şirkette işine gitti şirket demişken jhope moda tasarımcı ve bizim şirketle kıyafet alım satım yapıyoruz ticaret şirketiyiz ama kıyafet de satıyoruz mağazalarımız var ,ben de arcitec şirketinin müdürüyüm jhope ile de ordan tanıştık zaten 4 yıldır o şirkette çalışıyorum eh biraz da zengin olduğumdan hemen üstlere tırmandım bilirsiniz para herşey olabiliyor bazen herneyse taehyung da orda çalışıyor o da müdür ama tae yi üniversite den tanıyorum.

* yüzümde yaralar vardı bütün JK ile kavga ettiğimden falan değil zaten beni dövemez bücür aslında çok sinirli olmam lazım ama niye kıyamıyorum.. Neyse yüzümdeki yaralar boks yaparken oldu sonra da temizleyemedim hastane ye gidicem bu yüzden gitmem lazım daha doğrusu, zaten dışarı çıkmışken ilk bana yakın olan özel hastaneye gittim acil kısmına, bir zamandan sonra turuncu saçlı bir çocuk yanıma doğru geldi, doktor olmak için fazla yakışıklı ve tatlıydı doğrusu..

"Yüzünüzü nası bu hâle getirdiniz cidden çok kötü olmuş "
" Çok samimi konuşuyorsunuz?"
" Hastalarımla çoğunluk samimi konuşurum rahatsız ettiysem özür dilerim "
" Hayır rahatsız olmadım da sadece tuhaf geldi öbür doktorlar çok katı falan "
" Ahahahdsjks aa evett dimi fazla katılar"

* ilk defa birinin benle ilk konuşmasında bu kadar samimi olmasına sinir olmadım bu çocuk bir şekilde kendini çekiyordu sanki çok nazikti, baya.

" Yeni doktorsunuz galiba çoğunluk burdaki kişileri tanırım "
" Evet yeniyim oyüzden acıtırsam söyleyin lütfen, ayrıca kaç kez geldiniz de tanıyorsunuz çok mu yaralanırsınız ki? "
" Boks ile uğraşıyorum oyüzden bazen olabiliyor ayrıca tanıdığım var oyüzden "
" Vaybe bende boks yapmak çok isterdim bir ara ancabi spor yapıyordum ama olmayınca olmadı yani, ayrıca tanıdığınız kim evet çok soru soruyorum galiba ama-
" Sorun değil sizinle konuşmak güzel, bu arada adınız ne? "
"Park jimin sizin? "
" Min Yoongi"
"İsminiz çok güzelmiş"
"Sende,
*ben ne dedim şuan ve dıştan anasını satıyım.
" Yani sizin isminiz de güzel "
" A,anladım"

Jiminden:

* birden sende denir mi kalbim tekledi mk, acaba numarasını sorsam çok mu hızlı gitmiş olurum ya.
" Şey numaranız ne? Yani isterseniz ayrıca şu sinizi falan kaldırsak yani isterseniz? "
" Olur, bende onu diyecektim tam "

Yoongiden:

* yüzümü temizleyip sararken konuşmamız tee çatı katına kadar çıktı ,bu turuncu kafa çok tatlı ayrıca artık ona turuncu kafa diyicem ve karar verdim kesinlikle bu çocuğu istiyorum evet belki fazla  hızlıdır bu düşüncem ama bilmiyorum aşık mıyım dersek hayır sonuçta daha tanımıyorum ama tanımak istiyorum.

" Ee peki en sevdiğin kolay yemek "
1,2,3
"Ramyeon"
" Aynı andaaa, vaybe cidden bir sürü ortak yönümüz varmış birde haftasonu boş musun, dıcektım"
" Ne için? "
"Buluşmak için ne için illa demem mi lazım? "

*naz yapar gibi söylemişti.. Cidden galiba şimdiden hoşlanıyorum..

" Tamam, tamam sadece tatlı buluyorum seni oyüzden dedirttim ayrıca , ben senden 4 yaş büyüğüm hyung falan demen lazım. "
" Pekii hyuuung, he birde sen benim ne iş yaptığımı biliyorsun ama ben bilmiyorum? "
" Ticaret şirketinde müdürüm ayrıca zenginim. "
"Ne bu beni alan yaşadı havaları,"

*sen al, yaşa.

" Öyle bir havaya girmedim bir kere"
"Girdin, gözüme soka soka dedin resmen "
" Tamam senin dediğin olsun tamam"

* bir süre sonra maalesef, hiç istemeye istemeye kalktım ve şirkete gittim şirkette günümde sıradandı neyse en azından haftasonu jimin ile sinema ya gidicem..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Perspective | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin