*4 gün olmuştu ve artık hastane den çıkıcaktık sonunda. Yoongi nin bacağında incinme vardı evet tam iyileşmedi ama yine de az sarılıp bırakıldı zaten 1 haftaya o incinme de geçicekti. Yoongi beni farketmeden 4 ayda çoktan kendine bağlamıştı. Hastane de aklıma gelen cümlelerden bir tanesi de bana sözde evlenme teklifi ettiği andı, keşke evet deseydim diye düşünmüştüm teklif yapsa ne olucak sanki yapsa ne yapmasa ne niye kabul etmedim ki diye düşündüm ,niye o gün yanımda gelmek zorundaydın ki diye düşündüm, sen bana ancabi ilgili davranırken sana ilgili davranmadım gibi geldi kilo verdim 3 günde, niye beni endişelendirmek zorundaydın ki?. Neyse işte hastane den çıkmıştık tabi ondan önce de jk ile falan konuşmuştu sonra da çıktık herkes yoongi nin iyi olduğunu görünce sonunda ferahlamıştı eve gittiler sonradan bizde eve geldik.
Yoongi.. Korktum, sana bişey olur diye...
Eve girdik yerleştik geri derken her an zaten yoonginin koluna girmiş öyle yürüyordum ne kadar ben iyiyim dese de yapıyordum sonuçta yeniden incinebilirdi."Jimin gerçekten bir şeyim yok otur sen zaten yoruldun"
"Birşeyim yok diyip durma aynı zamanda doktorum ben yoongi her şekilde endişeleniyorum oldu mu? "*önüme geçip beni kendine çekti saçlarımı okşadı bazen öptü birden ağlamaya başladım. Zaten duygusaldım ,kaç gün ağladım böyle haberin var mıydı?..
"Ne kadar ağladım kaç gündür haberin var mı he?! "
*Göğsüne vura vura söylemiştim,birşey demedi.
"Uyanmıyıcaksın sandım!"
*sadece susup sarılıyordu sonradan birden kucağına alıp beni yukarı odaya çıkarıp yatağa bıraktı.
"Uyuyalım ,yoruldun"
"Ben daha bitirmedim! "
"Bitir demedim ki devam et dinlerim"*yatakta ayağa kalkıp boynuna sarıldım o da belime ellerini doladı sonra ise beraber yatıp uyuduk. Yattığımızda zaten gece 8 di. Uyandığımda saat 10'du dakikasına bakmamıştım zaten kim sabah sabah dakika ya kadar saate bakardıki.
"Uyandın mı "
"Uyandım "
"Ne yiyelim"
"Waffle yapalım aklıma geldi "
"Olur yapalım"*mutfağa inip beraber malzemeleri falan çıkarttık yapmaya başladık tabi yoongi nin kolu kırılınca o yan tarafa geçti ve ben malzemeleri koydum o da karıştırdı sonrasında yaptık derken tae aradı.
"Jiminshi"
"He"
"JK ile beraber sizin eve geliyoruz"
"Şimdi mi tamda waffle yapmıştık ha tamam gelin"
"Hağağa hyung waffle mı? "
"Jk"
"Evet benim neyse geliyoz az kaldı baayy"*telefonu kapatıp yoongi ile konuşmaya başladım
"Jk ile tae bize geliyormuş "
"Hee tamam daha fazla yapalım ozaman"*daha fazla yapmıştık tabi o arada gelmişlerdi masaya oturup sadece bizi izlediler, kendi aralarında falan konuştular.
"Güzelim "
*yoongi ye döndüğümde waffle 'ı çatalla tutup bana uzatıyordu.
"Cidden çok güzel olduu"
"Bence de güzel oldu hadi yiyelim, sizde yardım edin ,lan tae yardım et"
"Öff hyung bana ne bulaşıyon ya zaten dipdipe koy 2 dakika "
"Sen önceden böyle değildin bir ağırlığın vardı amk hep jungkook ile sevgili olduktan sonra böyle oldun sen "
"Ya ben ne alaka "
"Konuşma tarzı bile sana benzedi diyorum "
"Benzesin nolcak"
"Tae dayak yemek istemiyor isen kalkıp onların hepsini getirirsin bir defa diyorum bak"
"Tamam tamam kalktım jimin sen otur , he birde şuan saat kaç? "
"12 niye"
"Jin hyung ile namu da gelcek jhope da zaten çok yakın arayak gelsin"*yoongi jhope'u arayıp davet etti zaten 5 dakikalık mesafe hemen gelmişti, sonradan birlikte film izleyip d mi c mi falan oynadık derken zaman çok hızlı geçti saat 7 olunca hepsi gitmeye başladı en son tek kaldık. Birlikte olduğumuzda aşırı eğleniyorduk 7-1=0 demek biliyorsunuz.
Neyse işte bir yerden sonra beraber yapacak birşey bulamayınca yine film falan izlemeye başladık. Birden bire neden dediğimi bile bilmiyorum ama şunu demiştim:"Yoongi"
"Efendim güzelim"
"Benimle evlen. "
"Nerden çıktı "
"Evlenmiycek miyiz? yoksa"
"Aşkım sen çok mu içtin "
"Hayır kafam yerinde şuan sorudan mı kaçıyorsun??"
"Tabiki evlenicez ayrıca sorudan falan kaçmıyorum"
"Ne zaman evlenicez peki"
"Sen ne zaman istersen"
"Hemen şimdi olur mu ozaman"
"Hemen şimdi nikah dairesine mi gidelim istiyorsun? "
"Evet.? Sen istemiyor musun yoksa? "Hayır tabiki hemen senle evlenmek isterim de"*dizine yatıyordum ve ordan bakarak söylüyordum, kalkıp tam dibine kadar yaklaştım.
"İsterdin de? Ne? "
*Dudaklarıma doğru gözü kaymıştı ilk başta ,sonradan birden beni kucağına çekmişti.
"Ozaman bu dediklerini unutma, yarın nikahı kıyıcaz çünkü. "
*dedikten sonra ellerini yanağıma koyup ensemden kendine doğru çekti beni ,hafif öpmesini bekledim, ısırmak nedir şerefsiz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
Short StoryJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)