"Ne bu acele lan nereye yoon"
"Ya biriyle buluşucam işte, ne sorup duruyon"
" Lan köpek kimse için bu kadar hızlı hareket etmezsin sen oç. "
"Ne dırdır ettin be sus da bir giyinip çıkıyım artık"
" Tamam siktir ol git Köpek seni bu kuyruk sallamalar kime anlarız illa"
"Hadi Allah'a emanet çıkıyorum yeter. "
" Sanki bana müslüman mk"*giderken güle güle çıkmıştım arabaya binip jimine mesaj attım nerede oturuyor diye.
Gelecekteki manit (inş) :
Jimin evin nerede gelip seni alıyım öyle gidelimGeleceğe zengin koca(inş):
Konum atıyım direkt
*KonumGelecekteki manit(inş) :
Hemen geliyorum*bu ifadeye ateş ifadesi koydunuz.
..Lan hayır hayır
*bu ifadeye kırmızı kalp koydunuz.
*evi baya yakındı araba ile 5 dakika falan sürmüştür herhalde, apartmanın önünde bekliyordu bende arabadan inip kapıyı açtım.
" Bugün nasılsın? "
" İyiyim seni gördüm daha iyi oldum "*sinemaya gittik ve ilk tabiki başta film seçemedik , şansıma herhalde bütün filmler romantikti ,yani romantik çok izlediğimden değil de..
Salona girmeden önce marketten bişeyler alıp bir şekilde güvenlikten geçmiştik" İyiki farketmedi güvenlik"
" Evet ama güzel aksiyondu"
" Evet evet ahahhaj"*patlamış mısırı sinemaya girmeden önce almıştık sırf elimiz dolu dursun diye yerken bazen ellerimiz birbirine dokunuyordu ama sadece filme odaklanmıştı galiba..
Jiminden:
* daha kaç kere elimiz değicek hayır yani farketmiyorum gibi de gözükmek istemem de öf..* film bittikten sonra beraber iki üç mağazaya girdik çok güzel gömlekler, kravatlar vardı tabi yoongi de çok beğendi hemen denemek istediklerini alıp kabine gitti bende iki üç pantolonlara bakıyordum onu beklerken.
" Sence nasıl oldu? "
* ne dememi bekliyor bu adam kendini görmüyor mu?.. Taş gibi olmuştu...
" Çok yakıştı bence güzel durdu"
" Dimi bende çok beğendim, "* 2 ,3 tane daha denedi hepsinde de bir insan taş gibi olamazdı..
"Bunların hepsini alıyorum"
* dedi bütün gömleklere ve pantolonlara bakarak.
" Çok fazla değil mi bunlar, yani tabi siz giyeceksiniz"
" Hâlâ sizli konuşuyorsun sizi bırakamadın galiba, ayrıca hepsi benim değil senin beğendiklerini de alıyorum"
" Gerek yoktu aslında yani çok gelmez mi? "
"Gelmez"* neresi gerek yok hepsi çok güzel birde evlensek olur bu iş-.. Jimin çok uçtun yapma. Neyse işte gece olunca eve bıraktı beni ,ellerim bütün marka kıyafetlerin poşetleri ile doldu resmen.. Hepsi çok güzel
" Bugün çok güzeldi bir daha ne zaman müsaitsin jiminshi"
" Bu hafta nöbetim var yani pek buluşamayız ama en kısa sürede ben de buluşmak isterim"
" Öf ya ,seni kaçırsam olmaz mı? "* niye birden herşeyi pat diye söylüyon adam?? Ne diyicem ben şimdi
" Yani yapabilirseniz, neden olmasın? "
" Tamam denerim"
" Ozaman görüşürüz bay yoongi"
" İlk konuştuğumuzda bile daha samimiydin bay yoongi ne demek"
" Ama o zamanlar sizi hasta olarak görüyordum, ayrıca benden büyüksünüz ne diyebilirim başka? "
"Hmm, mesela sevgilim? Yada-"
" Aa annem çağırıyormuş ben gitsem iyi olur bay yoongi bay bay"
"Yaah kaçamazsın öyle"
" Görüşürüüz"* en son kalpten gidicem bana iyi gelmiyorsunuz, bay yoongi.
Mağazada alışveriş yaparken bu halde düşünebilirsiniz
YİNE NASIL OLDU BİLMİYORUM AMA AMASI YOK BAY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
NouvellesJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)