6.bölüm:Taekook tanışma anı~

7 1 0
                                    

Geçmiş:Yoongi ile kavga ettikten bir gün sonra:

* dün yoongi hyung ile kavga ettikten sonra tabi berbat bok gibi olan modum ile işe gittim napıcam başka işten de kaytaramam, hayata bak aq depresyona bile sokmadan çalıştırıyo.

"Kim soohyun kaç hasta var ve bana  kaç kişi düşüyor"
"Öf her geldiğinde bana sorcağına bilgisayardan baksan olmuyor mu? "
"Olmuyor, üşeniyorum. "
" Öf. Şuanlık 25 hasta var ve sana 5 kişi düşüyor "
"İyi bari, gerçi şuanlık o öf "
"Kaytarma hadi hadi"
"Tamamdıır"

* kendi odama geçip bekledim, inşallah çok uzun işlemli bir hasta gelmez öf birde onla mı uğraşcam dişinizi iyi temizleyin kardeşim ya. Bir yerden sonra kapım tıklatıldı ilk hastam 40 larında bir teyzeydi.

" Şikayetiniz ne acaba "
"Dişim kırıldı da onun için gelmiştim"
" Şuraya geçebilirsiniz"

*muayene ettikten sonra öbür hastalarımı da aldım tek tek, bugünlük son hastam ise kapıyı tıklattı.

" İçeri girebilir miyim?"
"Gelebilirsiniz"

* içeri giren kişi açıkcası baya yakışıklıydı, gözümü alamadım oneydi öyle üstünde kahverengi kaban falan ile çok yakışıklıydı. Ben ise napıcam bir yerden sonra illa işimi yapmam lazım.

" Şikayetiniz ne acaba? "
" Dişlerimi temizleticektim de"
" Ozaman şuraya geçin ben hemen geliyorum "

* eşyaları falan yanıma çekip sandalye çektim ve oturdum.

" Ağzınızı açın lütfen, baya büyük açın, teşekkürler"

* dişlerini güzel bir şekilde temizledim ama o anca bi bana bakıyordu bazen kafam karışıyordu bu yüzden evet her hastam çoğunluk bakar ama bu adam kafamı karıştırıyordu.

" Evet bitti, kalkabilirsiniz. Ayrıca size önerdiğimiz bir diş macununu ve dişinizi parlatmak için bir solüsyon yazıyorum bunları alırsınız "
" Çok teşekkür ederim baya beyazlamışlar"
" Aslında pek birşey yapmadım zaten dişinize güzel bakmışsınız"
"Dişlerime önem veririm o yüzdendir"
"Bundan sonra da öyle yapmanızı öneriyorum"
" Yeniden teşekkürler"
"Ne demek bir daha gelebilirsiniz ahahjsks"
" Gelirim"

* gerçekten dediği gibi yaptı ve arada da olsa geldi zaten 2. Görüşmemizde benden telefon nunaramı istedi derken 3 .de ise beni yemek yemeye davet etti, tabi bende kabul ettim.

" Ozaman sizi bekliyor olacağım cumartesi günü, ayrıca isterseniz evden alıyım sizi? "
"Konum atarım evimden alırsınız, ayrıca sizli konuşmayı bırakın asıl ben sizden küçüğüm"
" Peki ozaman jungkookshi seni evinden alırım, ayrıca ozaman sende benimle sizli konuşma"
" Peki taehyungshi"
" Şimdi oldu"

* cumartesi olunca da yemek yemeye çıktık çok güzeldi güzel bir restoranda yemek yedik ve sonra alısveriş merkezine gidip kıyafetlere süs eşyalarına falan baktık e tabi sonra da anca bi buluşmaya başladık bir yerden sonra bana çıkma teklifi etti.

" Jungkookshi benimle çıkar mısın?"

* şelalenin yanındaydık tamda birden bağırdığında ilk başta herkes bize baktı, ama o umursamıyordu ben ise sadece gidip sarıldım ve kabul ettim.

"EVETTT"

*Yoongi hyung ile küsüp bunları yapmam evet içime oturdu ama bir yandan da bazen yoongi hyungun kaldığı eve yani jhope un evinin önünden geçer ne desem diye düşünürdüm..

Şimdiki Zaman:

"İşte böyle tanıştık ama senle küsken bunları yapıp eğlenmek bile yük oldu sanki"
" Öf ne güzel gülüyorduk niye tekrar hatırlattın ki neyse, ayrıca ben de jimin ile görüşüyorum"
"Bildiğimiz park jimin, onla ortaokuldan beri arkadaşız aynı lisede okuduk oha "
" Vaybe ben tae yi tanıyorum sen jimini "
"Hağağa bir dakika altılı date yapalım bir dahakine hem jin hyung ve namu hyung'da gelir hem jimini de görürüm en son işim yokken buluşmuştuk anca o da zaten nöbet falan buluşamıyoruz"
" Buluşuruz da, ben nasıl jimine çıkma teklifi edicem diye düşünüyorum acaba kabul eder mi de öf bilmiyorum"
" Kabul eder, jimin normalde arkadaş olarak birini görüyorsa direkt belirtir bunu ama sen görüşüyoruz dedin arkadaşı olarak görüyor mu seni? "
"Bence hayır"
"Ozaman kabul eder "
"Ya daha nasıl yapıcağımı bilmiyorum ki "
"Altılı date yapalım o zaman çıkma teklifi edersin biz sonradan kalkarız bir yere gidiyoruz diye "
"Olabilir de direkt desem mi yoksa ne bilim"
" Direkt de boşluk bir anda "
" Tamam ozaman, öyle yapıcam eğer kabul etmezse öldün bil. "
"Eminim kabul edicek. "

NASIL OLDU YİNE VE YİNE BİLMİYORUM okunur mu onu da bilmiyorum oyüzden nasıl gidiyor diye yorum beklicem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


NASIL OLDU YİNE VE YİNE BİLMİYORUM okunur mu onu da bilmiyorum oyüzden nasıl gidiyor diye yorum beklicem.
NEYSE
HADİ BAAY!

Perspective | yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin