* jungkook altılı date fikri verince jin ile namjoon'u aradım onlarda zaten bayadır buluşmuyoruz diyip kabul ettiler. Şimdi ise jimin'i arıyıcam.
"Jiminshi, altılı date yapsak olur mu benim tanıdığım yakından arkadaşlarım var hem sen JK i tanıyorsun arkadaşsınız "
"JK de mi var hee tae de gelicek yani jk ın sevgilisi hem tanışmış olurum güzel olur"
" O tae işte zaten benim iş arkadaşım öbür çiftde JK ile ben tanıyorum namjoon ile jin yakınız hem tanışmış olursun dicektim"
"Olur farketmez bana hem yakın arkadaşlarını tanımak isterim "
"Tamam ozaman yarın gidiyoruz"
"Tamam ,olur"*yarını beklerken jhope a da sordum sen gelir misin? Diye ama bana dediği tam olarak şuydu.
"Iy bütün hepiniz çiftsiniz ben daha sevgili olmadım yunho ile öf "
* bende zaten o cevabı duyunca artık napıyım diyip geçtim sonra da yarın için açılan gruba girdim.
Namu:merhaba
Jin:merhaba
Gelecekteki manit(inş) :merhabaYoongi:daha ne kadar devam etcek böyle
JK:bence de yeter yani
Tae:sevgilim haklı
JK:dimi, haklıyımYoongi:neyse her zaman gittiğimiz yere gidiyoruz okey
Gelecekteki manit(inş) :ora nere?
Yoongi: gidince görürsün güzel biryer , neyse bu kadar tamam mıyız?
Jin:tamam
Namu:tamamYoongi:lan yine başlamayın.
*sabah kalkıp J-Hope ile yemek yedim ve saat 1 de jimin'e onu alacağımı yazdım , kıyafet seçmek ilk defa bu kadar zordu , sırf teklif edicem diye güzel gözükmek istiyordum gerçi..
En sonunda ayna da bir fotoğraf çekip gruba attım.Yoongi:
Sizce nasıl? Yani kıyafet falan?
Jin:haoy Maşallah
Namu:yoongi bune amk birde soruyo
JK:hyung bu sen misin? Bak aşık etmeye çalışma aşık oldum çünkü
Tae:lan jk' e bişey bile diyemiyom haklı
Gelecekteki manit(inş) :lan.Yoongi: okadar da değil ya
Gelecekteki manit(inş) :o kadar.
Yoongi:sen beğendiysen sorun yok güzelim
Gelecekteki manit (inş) :ne
Yoongi:ne ,ne?
Gelecekteki manit(inş) :he
Jin:takıldı galiba
Namu:büyük ihtimal güzelime şok oldu ama şerefsiz yoongi
Anlamamazlıktan geliyoYoongi: ne alaka ya
(Ne çaktırıyonuz mk)
Neyse geliyorum jimin evinin önüneGelecekteki manit(inş) :ne
Jin:evet takıldı, neyse bizde geliyoz birazdan restoranta
Tae:bizde öyle*evim zaten jiminin evine yakın olduğu için hemen geldim ve ordan restoranta geçtik ilk gördüğümüz çift tae ile kook du.
" Tae bayadır görüşmüyoruz"
"Hyung daha dün şirkette gördük birbirimizi ya "
"Sus."
"Yankılı"
" Jimin baya oldu ya bir türlü görüşemedik senin nöbetler benim hastalar öf"
"Evet ya bir türlü görüşemedik iyi oldu böyle hem"*kenara çekerek kısık sesle söyledi"
"Sevgilini de görmüş oldum"
"Şurdakiler jin hyung ile namjoon dimi bana mı öyle geliyo"
"Evet onlar jin hyung kesin şık görüneyim diye geç kaldılar"*jin ile namjoon geldikten sonra restorant'a geçtik.
"Çok güzel yermiş cidden "
" Biz çoğunluk burda yiyoruz işte hem yemekleri güzel oluyor umarım beğenirsin"* yemekleri yiyip üstüne tatlı , içecek derken saatler çok çabuk geçti en son onların dediği gibi ilk başta taekook kalktı bir yere gıdıcez diye sonra ise namjin.
En sonunda saat 8 olmuştu bile ve biz dışarda yürüyorduk, birden kar yağmaya başladı havalar zaten baya soğuktu yılın ilk kar'ı uğur getirir derler. Umarım öyle olur.
Yürürken birden durdum ve kendimi hazırladım o da beni farketti ki arkaya doğru döndü ve bana doğru bakıyordu."Jiminshi, benimle çıkar mısın? Açıkcası böyle şeyler de iyi değilimdir ama seni ilk gördüğümde ilk defa böyle hissettim, hergün hergün görmek istiyip, hergün buluşmak, hatta aynı evde yaşamak bile istiyorum...eğer evet dersen? "
* soru sorar gibi baktım ve cevaplamasını bekledim birden söylediğim için herhalde şaşırmıştı-
Birden sarıldı ben içimde kara kara ne cevap vericek diye merak ederken." Evet, kabul ediyorum bende böyle şeyler de iyi değilim ayrıca eğer istersen aynı evde bile yaşarım"
"Okadar merak ettim ki ne diyeceksin diye bir an kaçmayı bile düşündüm, öff şuan aşırı ferahladım"
* tepkime gülmüştü, komik miydi bilmiyorum ama...sevdiğime eminim.
Bayılmak.
Neyse ne yazcam bilmiyom BAY!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Perspective | yoonmin
Short StoryJK:birden neden böyle olduk bilmiyorum en yakınım, abim dediğim yoongi hyung ile sadece bir yanlış anlaşılma yüzünden neden bu hale geldik hiç bilmiyorum.. (Bazen olaylar sadece bakış açısına göre değişebilir..)